Juuh,ei kyllä tulisi pikasyömistäUuu..kyllä kestäis kauan puuronsyönti.
Naapuri ?Kuka haluaa vähän käytetyn pyykinhuuhteluaineen?
Jaa'a toiset Momoa saa hyrisemään ja joku muu saa jotkut toisetMulla on tunnustus. En VIELÄKÄÄN ole katsonut got:a tai muitakaan Momoan pätkiä. Kuvan oon nähny, mutta ei mun sisällä hyrissy mitenkään.
Ehkäpä liikkuvat kuvat muuttaa asian?
Se on kyllä niin kommee köriläs ettäEhkäpä liikkuvat kuvat muuttaa asian?
Juuh ja vaikuttaa vaimoaan kohtaan olevan huomaavainen miesSe on kyllä niin kommee köriläs että
Minäkin olen nähnyt vain kuvia mutta..Mulla on tunnustus. En VIELÄKÄÄN ole katsonut got:a tai muitakaan Momoan pätkiä. Kuvan oon nähny, mutta ei mun sisällä hyrissy mitenkään.
Sen vaimo on 157cm ja Momoa melkein 2 metriä pitkä, pieni pituusero^^Juuh ja vaikuttaa vaimoaan kohtaan olevan huomaavainen mies
Niin onSen vaimo on 157cm ja Momoa melkein 2 metriä pitkä, pieni pituusero^^
Momoallakin on puumavaimoSen vaimo on 157cm ja Momoa melkein 2 metriä pitkä, pieni pituusero^^
Kiitos samoin.aurinkoista päivää kaikille
Oikea paha astmakohtaus on hengenvaarallinen ja pitäisi mennä päivystykseen, jos se jatkuu yli 2hKyllä noista hajustetuista aineista voi tulla astmakohtaus,ainakin jos on herkkä hajusteille
Mullakaan ei vaikuta mitenkäänMulla on tunnustus. En VIELÄKÄÄN ole katsonut got:a tai muitakaan Momoan pätkiä. Kuvan oon nähny, mutta ei mun sisällä hyrissy mitenkään.
Karatessa oli tämä ongelma, että vöissä ei lukenut nimeä ja lapsien itse solmiessa ne aina välillä irtosi ja heitettiin syrjään. Sitten tytär tuli kotiin sellaisen vyön kanssa mikä meni ainakin kolme kertaa hänen ympäriMammapa väsäs kiekkopojalle kunnon aamiaisen niin jaksaa reenata. Sinne tuo jo män. On kyllä reipas poika!
Iltapäivällä lähdetään muutaman saan kilsan päähän matsiin.
Multa kiva aivopieru tälle aamulle:
Kyselin tytöltä että joko pelipaidat tuli painosta (tökkäävät lisää sponsorien nimiä) ja että saiko molemmat paidat takaisin, toinen on varapaita.
Aloin mietiskellä, että onko niitä paitoja merkattu niskalappuun ettei vaan käy niin, että toinen paita häviää tms!
Voi ristus, tietty nimi ja pelinumero lukee selässä kissankorkuisilla niin ei uskois olevan epäselvyyttä kenen paita!
Samoin sinneaurinkoista päivää kaikille
Ja meillä Krav magassa!Karatessa oli tämä ongelma, että vöissä ei lukenut nimeä ja lapsien itse solmiessa ne aina välillä irtosi ja heitettiin syrjään. Sitten tytär tuli kotiin sellaisen vyön kanssa mikä meni ainakin kolme kertaa hänen ympäri
Eikö siellä oo vielä sähköjä?Olosuhteiden pakosta kylmää maksalaatikkoa suoraan rasiasta. Hyvä minä.
Voi harmi.Yritin perua illanmenon, mutta sain sellaset motkotukset etten sitte pitänytkään päätäni