Mää löysin kaapin perältä dracula pussin.
hyvä niinSauna eli isännällä ppp
Oon kahtonu tän miehen tekeleitä.Jos asuisin maalla, niin pistäisin pajan pystyyn ja alkaisin tekemään puukkoja yms.
Katsokaas History kanavalta tai netistä Forged in Fire -sarjaa
Jos ostaa sellaisen pienen valmissaunan. Eihän niistä kummosia löylyjä saa (jos alkaa vertailemaan) mutta kiva se on hypätä saunasta punasenahikisenä laidan yli kylmään lätäkköön!Mitenköhän pieneen veneeseen saisi saunan?
Jos ostaa sellaisen pienen valmissaunan. Eihän niistä kummosia löylyjä saa (jos alkaa vertailemaan) mutta kiva se on hypätä saunasta punasenahikisenä laidan yli kylmään lätäkköön!
Infrasauna sitte.Puuveneeseen ei voi tehdä avotulta eikä myöskään käyttää sähkökiuasta.
Mut sekin kaipaa sähköä.Infrasauna sitte.
Ne on käteviä ja menee pieneen tilaan.
Aurinkokennot vaan kannelle.Mut sekin kaipaa sähköä.
Kaasulämmitteinen kiuas tai sit tavalla tai toisella polttoöljyllä toimiva voisi olla vastaus.
Mut sit pitäisi olla akkujärjestelmä joka viekin sen saunan verran tilaa. Ja se, että auringon paistaessa sauna on turha, ja illalla, pimeällä taas ois kiva saunoa... akkujärjestelmä siis ois pakollinen.Aurinkokennot vaan kannelle.
Joo-o mitähän se Gretakin tuosta tuumais *nakkelee niskojaan*Mut sit pitäisi olla akkujärjestelmä joka viekin sen saunan verran tilaa. Ja se, että auringon paistaessa sauna on turha, ja illalla, pimeällä taas ois kiva saunoa... akkujärjestelmä siis ois pakollinen.
Mut sit ollaankin sen verran tyyriissä lopputuloksessa että on fiksumpaa hankkia isompi vene ja sit voikin miettiä sen sijaan mökkiä ja...
Ideoita siis siihen pikkusaunaan kaivataan vielä muiltakin! Ei saa ajatella jo olemassa olevien vaihtoehtojen kautta vaan pitää keksiä ihan uusi.
Sekään ei toimi ilman akkuja tyynenä yönä. Mutta ehkä pitääkin muuttaa sauna paljuksi. Sen voi lämmittää auringolla tai liikkeellä päivän aikana.Tai ros! Minituulivoimala!
Sekään ei toimi ilman akkuja tyynenä yönä. Mutta ehkä pitääkin muuttaa sauna paljuksi. Sen voi lämmittää auringolla tai liikkeellä päivän aikana.
Olen nähnyt veneen missä oli sauna. Vene oli noin 7m pitkäMitenköhän pieneen veneeseen saisi saunan?
No eikä ku sauna!
Miten isoa akkua sä oikein ajattelit? Eikö niitä oo kompaktin mallisia/kokosia? En tiiä monijalkasesta potskista kyse ja motskuako ootta hankkimassa?
Just tollaisessa näin sellaisen saunan. En kyllä muista miten se oli toteutettu, ei ainakaan sähköllä. Taisi olla ihan puukiuasMeille tulee sellainen put-put-vene joka kulkee hissukseen ja jonka sähköjärjestelmällä ei lämmitellä eikä latailla kuin kännykkkä. Siis vastaava kuin auto.
Aurinkosähköjärjestelmä, jolla saisi sähkökiukaan toimimaan, on muutaman tonnin vene/lisähärpäkebudjettiin mahdoton.
Mä olen saunonut veneessä useammankin kerran! Se lämpesi polttoöljyllä.Olen nähnyt veneen missä oli sauna. Vene oli noin 7m pitkä
Voisiko tämmöinen olla vaihtoehto:Mä olen saunonut veneessä useammankin kerran! Se lämpesi polttoöljyllä.
Mutta nyt pitäisi keksiä minipieni/pakattava vaihtoehto. Niinko pressuversio kannelle. Tai, tai, mitä vaan kunhan se toimii! Vaikka kumiveneeseen!
Voisiko tämmöinen olla vaihtoehto:
Vaeltajankauppa
Retkeilijöiden ja ulkoilijoiden vaatteisiin, kenkiin ja varusteisiin erikoistunut suomalainen verkkokauppawww.vaeltajankauppa.fi
Nyt ei ole sihautettavaa. On vain välttämätön jääkaapissa.Mek.
Sihautettaisko rankan päivän päätteeks?
Perässä nyittävä puulämmitteinen sauna olis ihan parhautta.