Muutan maanantaina. Eiku miun pakkaaminen..Eikö siellä oo vielä sähköjä?
Muutan maanantaina. Eiku miun pakkaaminen..Eikö siellä oo vielä sähköjä?
No niinpä, olen liian kiltti...pitäis olla kovempiVoi harmi.
Ihan parasta!Olosuhteiden pakosta kylmää maksalaatikkoa suoraan rasiasta. Hyvä minä.
Tsemppiä pakkaamiseen ja muuttoonMua väsyttää jo tää pakkaaminen. Loppusuoralla mutta silti.
Juu, täältäkin!Tsemppiä pakkaamiseen ja muuttoon
Värien välimaastossa on natsat myös, eli keltainen, keltainen ja natsa, oranssi...Ja meillä Krav magassa!
Magassa saattaa vyössä olla natsat niin se ehkä vähän helpotti omansa löytämistä.
Karatessa ei taida olla?
Tsemppiä pakkaamiseen ja muuttoon
Kiitos Viimeksi muutin 16v. sitten.Juu, täältäkin!
Onneks tota urakkaa ei montaa kertaa tarvitse tehdä ja kohta pääset sisistuspuuhiin!
Tiedä vaikka ois hauskaaYritin perua illanmenon, mutta sain sellaset motkotukset etten sitte pitänytkään päätäni
Muuttaminen on aikaa jolloin mun kaverit ovat yllättäen kadonneet tai sairastuneet juuri kriittisinä päivinä. Onneksi mulla on norsun muistiKiitos Viimeksi muutin 16v. sitten.
Mää oon muuttanut viimeisen 10 vuoden aikana 3 kertaa... Nyt en tule muuttamaan kuin olosuhteiden pakosta, eli kuolemaa tai eroa odotellessaKiitos Viimeksi muutin 16v. sitten.
Jospa siellä olis kivaaYritin perua illanmenon, mutta sain sellaset motkotukset etten sitte pitänytkään päätäni
Se on kiva kuin mua aina pyydetään muuttohommiin, koska on C-korttikin...Juu, täältäkin!
Onneks tota urakkaa ei montaa kertaa tarvitse tehdä ja kohta pääset sisistuspuuhiin!
Tiedä vaikka ois hauskaa
Aivan varmasti on, mutku haluisin olla yksin...Jospa siellä olis kivaa
Täytyy aina pyrkiä pois omalta mukavuusalueelta, niin tällöin kehittyy ihmisenäAivan varmasti on, mutku haluisin olla yksin...
No, nyt kone kiinni ja menoks.
Ok, samoilla mennään siis siinäkin.Värien välimaastossa on natsat myös, eli keltainen, keltainen ja natsa, oranssi...
Meillä ollaan oranssissa ja pausella tällä hetkellä. En halua pakottaa koskaan, mutta todennäköisesti jatketaan taas syksyllä. On taas kuulemma halu syttynytOk, samoilla mennään siis siinäkin.
Mä lopetin pienenä keltaiseen karatessa, sitten aloin potkia poikia pois kintereiltä.
Junnut on edenneet Magassa siniseen. Magahan ei ole mikään kilpailulaji ja nää oli ekat siniset vyöt junnuilla Suomessa, eli juniorien kohdalla uus laji.
Kyllä noi ip-lajit on hyviä, opettaa paljon sellaista mitä muista lajeista ei saa tai tukevat hyvin toisiaan!
Itsevarmuuskin kasvoi lapsilla, hyvä homma.
Tyttö päätti jatkaa, sen mitä ennättää pallolta, poika lopetti.
Ai oikein mestari tai opettaja?mulla on musta vyö sänkypainissa
sekä että...Ai oikein mestari tai opettaja?
Käytetäänkö sitä vyötä vain naisten sitomiseen? Mulla on vain pinkit pehmustetut käsiraudat...sekä että...
ei vain, se vyön väri ei johu siitä että olisin taivaallinen panomies vaan siitä että sitä(kään) ei ole koskaan pesty
joo, sillä on kätevä sitoa polvet yhteenKäytetäänkö sitä vyötä vain naisten sitomiseen? Mulla on vain pinkit pehmustetut käsiraudat...
No jokainen tyylillään. Tuo ei ole onneksi este, vain hidastejoo, sillä on kätevä sitoa polvet yhteen