Merestä minä olen tullut ja maaksi minä olen muuttuva.Miten tarkka makuaisti Rosilla ja Ellimaarilla on, jos kirjolohi maistuu mullalle? Ihan lohelle se mun mielestä maistuu.
Öitä sydäriHeippa ketjuun ja hyvää yötä kaikille
Sano sä kalamiesi/aquaman, meneeks kirjolohet jotenki pohjamutia pitkin...?Merestä minä olen tullut ja maaksi minä olen muuttuva.
T. Rossin ja Ellimaarin kirjolohi
Älä syö. Vaivut zoonoosiin tai tuberkuloosiin/sakkaroosiin.Mietin kuumeisesti, että avaisiko vai eikö avaisi tuota eestistä tuotua sipsipakettia...
Menehän ne joelle aika matalalle nussimaan, että kyllä siinä mutapohja pöllyääSano sä kalamiesi/aquaman, meneeks kirjolohet jotenki pohjamutia pitkin...?
Who cares. Nyt on pppÄlä syö. Vaivut zoonoosiin tai tuberkuloosiin/sakkaroosiin.
Eli ne ei huuhtele itseään kirkkaammas vedes sen jälkeen?Menehän ne joelle aika matalalle nussimaan, että kyllä siinä mutapohja pöllyää
Niinpä. Mäkin pesen esan alta joka päiväEli ne ei huuhtele itseään kirkkaammas vedes sen jälkeen?
On ne äijiä!
Too much information....ja mä nykyisin säälin kaikkia Esa-nimisiä.Niinpä. Mäkin pesen esan alta joka päivä
Säälisit minuakin, jos vaan tietäisit nimeni....Too much information....ja mä nykyisin säälin kaikkia Esa-nimisiä.
Jorma? Urpo?Säälisit minuakin, jos vaan tietäisit nimeni....
No ei ny sentään noin paha tilanne oleJorma? Urpo?
Hyvät yöt sitten vaan"Jorma hart, jorma soul...."
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin, hyvää yötä.
Höpölöpö, siinä mitään vikaa oleSäälisit minuakin, jos vaan tietäisit nimeni....
Miten tarkka makuaisti Rosilla ja Ellimaarilla on, jos kirjolohi maistuu mullalle? Ihan lohelle se mun mielestä maistuu.