Iltaa.
Magneettikuvissa löytyi täällä kivun syy.
Aattelin juhlistaa sitä runsaalla olutmäärällä.
Maistuu kyl hyvältä pitkästä aikaa.
Töihinkin ehkä vielä joskus vielä pääsee.
Kuten eilen mainitsin, niin munaa päivässä pitää lääkärin loitolla, paitsi jos kisut murhaa sut, koska ei saa mitä haluaaNiinpä,mokoma. Munaa vaan keittelee itelleen eikä herkkuja kisuille
Toivottavasti saat apua kipuihinIltaa.
Töihinkin ehkä vielä joskus pääsee.
Ehkä nuo leppyyvät kun saavat jauhelihaaKuten eilen mainitsin, niin munaa päivässä pitää lääkärin loitolla, paitsi jos kisut murhaa sut, koska ei saa mitä haluaa
Ainakin mulle kelpaisiEhkä nuo leppyyvät kun saavat jauhelihaa
Hyvä että syy löytyi, ja toivottavasti siis korjattavissaIltaa.
Töihinkin ehkä vielä joskus pääsee.
Välilevyn pullistuma.Mikä siis on kivun syy?
Ja kippis, mulla on virosta laahattua halpaa lonkkua.
Välilevyn pullistuma.
Painaa hermoa ja ei pysty kävelemään.
Mun mielestä kirjolohi maistuu aika usein mullalle tai etenkin jos on yhtään isommasta kalasta pätkästy, tosin vaihtoehtona norjan antibioottilohi ei kuulosta myöskään houkuttelevalta joten kirjolohta yleensä valitaan.Ei, vaan oikeassa.
Tosin vain makuasioista voi kiistellä...
En tykkää. En oo ikinä tykännyt. Jotenkin tympeä maku siinä.
AutsVälilevyn pullistuma.
Painaa hermoa ja ei pysty kävelemään.
Mun mielestä kirjolohi maistuu aika usein mullalle tai etenkin jos on yhtään isommasta kalasta pätkästy, tosin vaihtoehtona norjan antibioottilohi ei kuulosta myöskään houkuttelevalta joten kirjolohta yleensä valitaan.
Tää taitaa mennä puukotukseen.Perseestä.
Mut onneksi se paranee!
Kipeä on, niin että lopulta kknttaat ja sit yhtäkkiä se alkaakin olla parempi.
Joojoo, ei taida lohduttaa yhtään just nyt.
Auts.Tää taitaa mennä puukotukseen.
Totta! Kirjolohi on kyl hyvää silloin kun se ei maistu mullalle, harmi vaan ettei sitä pääse kaupassa maistamaanSiis just sellainen tunkkainen mullan tai mudan maku.
Ennemmin popsin vaikka antibiootteja.
Onneksi voi valita madettakin tai kuhaa tai siikaa. Tai vaiks seitiä ja laittaa lisukkeeksi mätitahnaa ja katkarapuja.
Malta sitten ottaa iisisti sen saikkuajan että se pääsee kunnolla paranemaan.Tää taitaa mennä puukotukseen.
kerrankin tulee naisia edes sängyn lähelleAuts.
No mutta. Sit se on, niiltä osin, kunnossa. Ja hoitsut ja kaikki! Eikä sairaalaruokakaan pahaa ole jos huomioi että se tuodaan sänkyyn saakka.
Älä oo niin varma. Menin verikokeelle niin siellä oli mun entinen luokkakaveri (mies). Ei ole eläessäni pelottanut niin paljon, koska tuli samalla mietittyä, että onkohan tullut ärsytettyä tätä kaveriakerrankin tulee naisia edes sängyn lähelle
Vituiks siis menee kaikki.Älä oo niin varma. Menin verikokeelle niin siellä oli mun entinen luokkakaveri (mies). Ei ole eläessäni pelottanut niin paljon, koska tuli samalla mietittyä, että onkohan tullut ärsytettyä tätä kaveria
No ei kait. Tyksissä oli ainakin kauniita ja mukavia hoitsuja, kun minä siellä muutaman viikon vietinVituiks siis menee kaikki.
Ja kiva pitkätukkainen aspergertyyppi "kuskaajana". Sai ihan erillaisen kierroksen oikoteineen ja muine hauskuuksineen ku se sattui työntämään rullatuolia.No ei kait. Tyksissä oli ainakin kauniita ja mukavia hoitsuja, kun minä siellä muutaman viikon vietin
Mua työnteli vain mies, kun kävin vatsan ultrassa. Sitten kun tulin takaisin, niin hoitsut juoksi nopeasti mun luo sanomaan, että älä nyt suutu, mutta tuo huonetoveri (vanha dementikko) oli sitten vetänyt sun vaatteet päälle, kun se oli kotiutumassa...Ja kiva pitkätukkainen aspergertyyppi "kuskaajana". Sai ihan erillaisen kierroksen oikoteineen ja muine hauskuuksineen ku se sattui työntämään rullatuolia.
Sä olet kyllä ilkee ihminen....kirjottasit ees nimimerkkis takaa tuon, pelkuri.oi, onnea sulle e7 iloisista uutisista.