Jestas miten liukasta tuo sooda on.
Oli huvittavaa liukua peppusillaan vessasta ulos samalla kun jynssäsin.
Jestas miten liukasta tuo sooda on.
Samikset, oli niin lähellä että kronklaan mutten sitte uskaltanutnyt jo harmittaa että olen luvannut olla kronklaamatta Echon vastauksia
mutta luvattu mikä luvattu :nyyh:
Teillä on lattian kaltevuus väärään suuntaan. Voi tulla vesivahinkoJestas miten liukasta tuo sooda on.
Ilmankos se oli sileämpi, kun Echonen oli itseään peilistä katsellutKäy nyt huuhtelemassa takapuolesi ennenko siitä irtoaa pintakerros!
Emmääkään uskalla. Se on itsesuojeluvaistoSamikset, oli niin lähellä että kronklaan mutten sitte uskaltanut
Tiedän, tiedän...nyt jo harmittaa että olen luvannut olla kronklaamatta Echon vastauksia
mutta luvattu mikä luvattu :nyyh:
Ei, vaan jos jynssää lattiaa istuallaan/istuen jalkojen päällä niin työntää itseään poispäin, kun pitää juuriharjaa tiukasti lattiassa.Teillä on lattian kaltevuus väärään suuntaan. Voi tulla vesivahinko
Mikä _pinta_kerros?Käy nyt huuhtelemassa takapuolesi ennenko siitä irtoaa pintakerros!
Sitten on painopiste väärässä kohdassaEi, vaan jos jynssää lattiaa istuallaan/istuen jalkojen päällä niin työntää itseään poispäin, kun pitää juuriharjaa tiukasti lattiassa.
Mikä _pinta_kerros?
Vihjaatsä että mulla on p*skakerros pehvassani?
Aha. Vai ni.Sitten on painopiste väärässä kohdassa
Siis tarkoitin, että sitä harjaa kuuluu painaa täysin ylhäältä päin ja koko painollaVai ni.
Kohta sun painopiste siirtyy jahka sipasen juuriharjalla.
Miten sä saat sen harjan liikkumaan jos sun koko paino on sen päällä? Menee ihan teinien flossaukseksi.Siis tarkoitin, että sitä harjaa kuuluu painaa täysin ylhäältä päin ja koko painolla
SivuttaissuuntaisestiMiten sä saat sen harjan liikkumaan jos sun koko paino on sen päällä? Menee ihan teinien flossaukseksi.
A) se harja ei liikuSivuttaissuuntaisesti
Lainaa kunnon höyrypesuri niin problem solved...A) se harja ei liiku
B) jos liikkuu niin kaatuu koko muija
Tekis mieli ostaa semmonen, mut yks tuttu sanoi että jos on vähänki saumoissa reikää, niin se höyrypesu pokkaa laatan ylös.Lainaa kunnon höyrypesuri niin problem solved...