ei lapsiperheessä passaa perrrrrvoilla keittiön päydällä tai olohuoneen soffalla
ruutilassa ne hommat hoidetaan wirallisessa aviovuoteessa vaikka pirruuttaani yritin teitä muuhun eksyttää
Ai ei vai?
ei lapsiperheessä passaa perrrrrvoilla keittiön päydällä tai olohuoneen soffalla
ruutilassa ne hommat hoidetaan wirallisessa aviovuoteessa vaikka pirruuttaani yritin teitä muuhun eksyttää
no jos on kahelleen kotona niin sillonhan voi nusasta vaikka köökissäAi ei vai?
Eli mä voin rauhassa perrrvoilla keittiön pöydällä tai sohvallaei lapsiperheessä passaa perrrrrvoilla keittiön päydällä tai olohuoneen soffalla
No mä kun oon ikuinen romantikko niin aattelen sen niin, että ainahan lapsiperheen vanhuksetkin voi lähtee rehveille, hotelliyö/viikonloppu/yhteinen miniloma kylpylässä ja siellähän ei sitte tartte miettiä missä puputtaa, kuhan ei tee sitä muiden hotelli/kylpylävieraitten eessä...eikä tilava autokaan huono paikka ole, tai vaikka sitte luonnonhelmassa (kuhan ette mee sinne missä Echo haluaa juoksennella kesäöisin eloveenamekko päällä!!).no en oo hirveen siveellinen mutta pitää vähän lapsiaki ajatella
varsinki jos ne on omia
sä et tee niin kun et saa mieheltäsi mitään.Tehhään siellä muutakin mm luetaan,kahotaan leffoja ja paneskellaan
No eipä sullakaan näytä sitä olevan.Jaha. Joku entisharmaa, nykyään mustanpuhuva paskanpuhuja liikkeellä. Untenmaille siis.
Öitä kaikille ihanille. (ei siis kakkinaamalle)
ei kellään oo varaa hyyrata hotellihuonetta joka nainnilleNo mä kun oon ikuinen romantikko niin aattelen sen niin, että ainahan lapsiperheen vanhuksetkin voi lähtee rehveille, hotelliyö/viikonloppu/yhteinen miniloma kylpylässä ja siellähän ei sitte tartte miettiä missä puputtaa, kuhan ei tee sitä muiden hotelli/kylpylävieraitten eessä...eikä tilava autokaan huono paikka ole, tai vaikka sitte luonnonhelmassa (kuhan ette mee sinne missä Echo haluaa juoksennella kesäöisin eloveenamekko päällä!!).
Kiitos muru.Jaha. Joku entisharmaa, nykyään mustanpuhuva paskanpuhuja liikkeellä. Untenmaille siis.
Höpö höpö.sä et tee niin kun et saa mieheltäsi mitään.
Kauniita uniaJaha. Joku entisharmaa, nykyään mustanpuhuva paskanpuhuja liikkeellä. Untenmaille siis.
Höpö höpö.
Yöllä viimeksi
No älä muuta vislaa, kai mussa asuu sisäinen pervokin etten hirveesti jännittäis oikeen ihmisen kanssa tilanteita..Multa kyllä palais päreet jos pitäis lähteä jonnekin jotta voi naida.
Joskus on vaan osattava olla hiljaa ja, ja. voiskohan sana sensitiivinen kuvata.
?ellu joko reikäsi repesi?
lasua pukkaaNo älä muuta vislaa, kai mussa asuu sisäinen pervokin etten hirveesti jännittäis oikeen ihmisen kanssa tilanteita..
Kauhuleffaako? no siinä kyllä saattaa mennä ihan yöunet,repeämistä puhumattakaan?
Eiku kattelin netflixiltä Itkevän naisen kiroutta.
vai pakkasiko se jo itsensäMekki on muuttunut pahvilaatikoksi
??Jaha. Joku entisharmaa, nykyään mustanpuhuva paskanpuhuja liikkeellä. Untenmaille siis.
Just ehken kymmenen sekendiä sitten aattelin sua!!!!Apua!
Joovai pakkasiko se jo itsensä
voit laittaa sitte pakettiin mun osoitteen