vierailija
se oletkin sinä poissa juuri sopivasti??
Niks olen aina poissa kun jotain täällä tapahtuukin??
se oletkin sinä poissa juuri sopivasti??
Niks olen aina poissa kun jotain täällä tapahtuukin??
Happi loppuu.Yritin vastata mekille kivan viestin mutta ei tuo katkeran kateellinen moderaattori näköjään hyväksy sitä.
Piti siis kysymäni että unohtuiko happireiät?
Vai kirjoititko vahingossa väärän osoitteen Ellun osoitteen tilalle?
???se oletkin sinä poissa juuri sopivasti
no jostain mitä ros marisi jollekin harmaalle mikä oli vissiin ilkeä... ei mullakaan sen enenpää tietoa ole. mutta vitsillä vaan että sä olet aina sopivasti pois???
Veikkaan että olet sinä...mulla ei nimittäin ole hajuakaan mistä puhutaan....aina on auki n. 40-50 välilehteä joista 2 liittyy plussaan...etusivu ja tään ketjun sivu
No höh. Toivotaan että se epidemia menee ohi pian siellä tai mummo on motissa.Mutta hänen isoäiti asuu alueella missä on kaupunkeja ja kyliä täysin suljettu (ei saa poistua mihkään) ja isoäidin kylässä on suljettu koulut, kauppoja jne..ja tilanne vaan pahenee.
No kai nyt kerran viikossa on??ei kellään oo varaa hyyrata hotellihuonetta joka nainnille
*antaa tekohengitystä*Happi loppuu.
*antaa tekohengitystä*Happi loppuu.
150€ per pano? ihan liian hapokastaNo kai nyt kerran viikossa on??
Olisin muuten laittanut sydänhymppysen, mutku siitä on tehty jotenkin ihan liian öklöpöklö onnellinen niin ei hirveesti tehny mieli.No höh. Toivotaan että se epidemia menee ohi pian siellä tai mummo on motissa.
(ei toimi aipponin safarikakissa hymiöt)Just ehken kymmenen sekendiä sitten aattelin sua!!!!
Ihan sillä hetkolla kun en enää uskaltanut katella tuota lehvaa ilman valoja!!!
Eihän se halpaa ole. Talot ja perintömaat mennee aina eron myötä niin siitähän se hinta tullee. Kun pysyy naimisissa niin ei ole niin kallista150€ per pano? ihan liian hapokasta
oon laskelskellu että oon pannu muijjaani jotain 4-5 tuhatta kertaa, se olis tullu maksamaan jotain 750 tuhatta euroa
Ja sä oisit voinut tienata tuon summan parittamalla häntä150€ per pano? ihan liian hapokasta
oon laskelskellu että oon pannu muijjaani jotain 4-5 tuhatta kertaa, se olis tullu maksamaan jotain 750 tuhatta euroa
onneksi on köyhä suku niin ei oo perintömaita mitä vois hassata huonoihin naisiinEihän se halpaa ole. Talot ja perintömaat mennee aina eron myötä niin siitähän se hinta tullee. Kun pysyy naimisissa niin ei ole niin kallista
Heiii määkin teen tota, paitsi puhun kyllä kissalleJahas, JEEE, täältä löytyy toinenkin jolla menee pupu pöksyyn. Pimeessä lehvan jlk saapi puhua yksinään ja pyytää koira mukaan pissille, että uskaltaa olla.
HuomentaHuomenta
Pää kipee, korvat ja nenä tukossa....ihan hyvä fiilis