Päivää Onko noin raskas päivä töissä ?Päivää vaan. Meinaa mennä hermo täällä töissä. Tarttis päästä vetämään jotakuta turpiin...
Päivää Onko noin raskas päivä töissä ?Päivää vaan. Meinaa mennä hermo täällä töissä. Tarttis päästä vetämään jotakuta turpiin...
Onpa pehvasta tuolainen tavarantoimittajaTavarantoimittaja luulee meidän olevan niin riippuvainen siitä, että voi myöhästyttää meidän projektit miten lystää. Kyllä se toimittaja vaihtuu nyt
Kuulostaa hyvältäMun pitäisi kehittää jotain muusinjämistä, pinaatista, fetasta ja kananmunista. Ehkä jonkinlainen paistos. Muusin sekaan munia ja fetamurua ja pinaattikerros keskelle.
Mä taas aattelin, että pinaatit ja feta muussin sekaan...kananmunat erikseen joko paistettuna tai keitettynä...tai teet munavoita leivälle?Mun pitäisi kehittää jotain muusinjämistä, pinaatista, fetasta ja kananmunista. Ehkä jonkinlainen paistos. Muusin sekaan munia ja fetamurua ja pinaattikerros keskelle.
nuo eivät ole laskiaisen ruoat,herkut.Laskiaistiistain kunniaksi hernesoppaa ja kahvin kanssa kinuski-puolukkapitkoa
Hernesoppa on,laskiaispullaa en syönuo eivät ole laskiaisen ruoat,herkut.
En harrasta samaa kun sinäsusta kyllä pskakin kuulostaa tosi hyvältä
no sinä niin täällä aina kehut. ei puhuttu mun harrastuksistaEn harrasta samaa kun sinä
ei saa syödä asiaan kuulumatontaHernesoppa on,laskiaispullaa en syö
Älä syö raakaa lihapullataikinaaPinaatti-feta-muussipaistoksen lisäksi niitä hassuja leipiä (joita isoäitien reseptit-ryhmässä joku teki) joiden päälle levitetään löysähköä lihapullataikinaa. Lihapullataikinaan laiton runsaasti sinappia ja juustoraastetta.
*kaapuista löytyy-päivä*
En toki, ku toi on sikanautaa. Uuniin leivät laitetaan.Älä syö raakaa lihapullataikinaa
Kysyin. Siinä on ?merkki perässä vai etkö näe? en muista kuka sen joskus aloitti..Mitä hittoo sää oikein noin kirjoitat toisesta?
Niin, kyllähän minäkin aattelen asian niin, että miehen pitää sängyssä osata olla mies eikä mikään leidien tiiä että tykköäänkö olla lady in bed
Mä ajattelin tehdä leffailtaa varten itse kinuskia, hedelmäsalaatin kaveriksi. Kinuskin teko vaan ei aina oo onnistunu...Laskiaistiistain kunniaksi hernesoppaa ja kahvin kanssa kinuski-puolukkapitkoa
Mikäs lehva on luvassa?Mä ajattelin tehdä leffailtaa varten itse kinuskia, hedelmäsalaatin kaveriksi. Kinuskin teko vaan ei aina oo onnistunu...
Pahin vaara tuossa kinuskissa on varmaan jos palaa pohjaan,ei passaa jättää yksin porisemaan eikä liian kuumalla lämmölläMä ajattelin tehdä leffailtaa varten itse kinuskia, hedelmäsalaatin kaveriksi. Kinuskin teko vaan ei aina oo onnistunu...
Katotaan mitä Netflixistä löytyy. Jos mies ja lapset kattoo kans niin yleensä se leffa on joku tylsä kompromissi....Mikäs lehva on luvassa?
Mä söisin kinuskin kinuskina ja hedelmäsalaatin hedelmäsalaattina.
Jostain syystä en oo ikinä oikein tykännyt kun kinuskia sotketaan marjoihin tai hedelmiin kun molemmat on mun makuun itekseen parhaimmillaan
sängyssä nukutaanNiin, kyllähän minäkin aattelen asian niin, että miehen pitää sängyssä osata olla mies eikä mikään leidi