Mulla ois projekti "kylvät chilit" tänään edessä.
Jep. Me oltiin laivalla viime sunnuntaina ja nyt taasHuomenta!
Onneksi, todella, tehtiin reissu jo eilen. Noi tuulenpuuskat ovat kauheita!
Täälläkin on niin märkää ettei ole viitsinyt ulkona mitään tehdäja täällä sataa lotjottaa niin, ettei mikään paikka ole kuivana...
no eläpä, eilisen sato ja tänään sama jatkuuja täällä sataa lotjottaa niin, ettei mikään paikka ole kuivana...
ei viitti ees koettaa että lähtiskö rattori käymäänTäälläkin on niin märkää ettei ole viitsinyt ulkona mitään tehdä
Voi kauhea.Jep. Me oltiin laivalla viime sunnuntaina ja nyt taas
Meillä ei ole rattoria enää, koska vaimon veli vei sen "lainaan" ja myi sen pois. Tosin tyyppi teki muutakin laittomuuksia, joten hän ei tänne enää tule.ei viitti ees koettaa että lähtiskö rattori käymään
Mulle ei onneksi tule huonoa oloa, mutta vaimo kuuluu vessanpöntönpalvojien lahkoonVoi kauhea.
Mulla oli niin hyvät pahoinvointilääkkeet että harkitsen niiden tilaamista espanjasta. Kummisetä tulee suomeen keväällä niin voi hyvin tuoda pari pakettia mukanaan.
Mulle ei onneksi tule huonoa oloa, mutta vaimo kuuluu vessanpöntönpalvojien lahkoon
aika reilu lankomiesMeillä ei ole rattoria enää, koska vaimon veli vei sen "lainaan" ja myi sen pois. Tosin tyyppi teki muutakin laittomuuksia, joten hän ei tänne enää tule.
Hommasin tänne sellaisen työnnettävän venäläisen ihmevehkeen. Tosin siihen kun lyö kärryn kiinni, niin sitten sen päällä voi istua ja ajaa kuin traktoria
No ei saisi olla vahingoniloinen, mutta hänen firma on melkein konkurssikypsä, kämpät myyty sekä landrover vaihtunut 90-luvun vw golfiin...aika reilu lankomies
Olet siis päivän edellä, minä teen tuon huomenna.Mulla ois projekti "kylvät chilit" tänään edessä.
jo vain, mihin tässä mikään hoppu olisiPäätin siivota vaatekaapin.
Yksi hylly kuntoon päivässä on iriittävästi, eiks vaan?
Ei, mutta tykkää leikkiä vaahdolla kyllä.Noinko, elena, teillä pestään astiat? reipas apuri mukana
;DEi, mutta tykkää leikkiä vaahdolla kyllä.
tarkotat vissiin isojentyttöjen leluja?Ei, mutta tykkään leikkiä leluilla kyllä.
arvasin!!Minä tykkään leikkiä isojentyttöjen leluilla.