@Pampula3 Vuosi meilläkin aikaraja, ja se täyttyy huhtikuussa. Silloin mentiin tulee jos tulee meiningillä, oikee yritys, ovulaatio tikkujen kaa pelailu jne.alkoi kesällä.
Minulle lapsi olisi kolmas, miehelle esikoinen.
Aiemmat lapset tulivat "kuin tilauksesta", toivottuja molemmat, ei vahinkoja mutta tyyliin heti kun mietti pitäisikö ehkäisy jättää pois niin tärppäs.
Toki olin niin nuori.
Naiivisti ajattelin etteikö se kolmaskin tulisi yhtä helposti, vaan ei.
Tähän taipaleeseen on mahtunut nyt 3 keskenmenoa
Mun puolesta ei niinkään aikarajaa, vaikka toki itsekin täytän ensi vuonna 35v..mutta mies täyttää kohta 41. Sitä hän pohtii onko itse jo liian vanha.
Onneksi avauduin tänään tuosta alkoholi asiasta ja muutenkin, olo on nyt niin paljon parempi ja kevyt.
Niinhän siinä kävi että ensin suututtiin ja hyvin hiljaista oli meillä mutta annoin asian hautua vähän aikaa ja nyt sitten lupasi vähentää alkoa ja itse lupauduin puolestani lisätä liikuntaa ja ottaa salikortin taas käyttöön
Mieheni harrastaa salia kyllä monta kertaa viikossa mulla on jäänyt vähemmälle, no olin raskaana ja ne pahoinvoinnit esti menemisen. Epäonnistunut keskenmeno esti menemisen koska muutenkin oli työlästä sen jälkeen kävellä edes postilaatikolle. Mut nyt ei oo estettä enään.
Ja niin mies myös sanoi ettei nyt aikarajaa oo, vaan jos siinä vielä vuos tai kaks menee niin sitten menee
Ja jos haluan suostuu hän myöskin sperma tutkimuksiin
Tuntuu nyt että kivi tippu sydämeltä
Tästä on hyvä jatkaa