Tarttee nyt hieman selitystä eli oliko lapset kynitty? Tai mitä vittua?
No oota nyt senki Mauri malttamaton, just oon kaatamassa sulle!!!!me mitään saada
"kylässä" kans tarttee selitystä, oliko kylässä vai mitä?
no ei verotarkastaja tietenkäänei kuulu kummassakaan lajissa ammattilaisiin
Noniin, lähdetäänkö nyt vai heti?Lapsosen hiukset! On ko äitinsä. Hiukset maksimissaan kolme senttiä suuntaansa.
Ja kyse on tytöstä joka haluaisi itse olla pitkähiuksinen!
Nuspusme mitään saada
Eli ei ollu kynitty.Lapsosen hiukset! On ko äitinsä. Hiukset maksimissaan kolme senttiä suuntaansa.
Ja kyse on tytöstä joka haluaisi itse olla pitkähiuksinen!
Niinpä tai ehämmää mitään pottakampausta kyllä haluiskaanme mitään saada
Jos todella haluat työmaata ni...*vetäsee ulkolta raappahousut nilkkoihin* tadaa - kato miten pitkät jouhet täältä löyty.Niinpä tai ehämmää mitään pottakampausta kyllä haluiskaan
Tehään sulle sellanen
Rosin kryptisestä tekstistä tuli mieleen hänen aloittama ketju, jonka otsikkoa kyllä nauroin (vaikka aihe on vakava).
https://kaksplus.fi/threads/mummoja-ja-pappoja-tai-iso-versioita-laehtee-sit-taas-soittakaa-kun-vielae-voitte.2517506/page-2#post-32355982
Ei se mua haittaa mutta tuo otsikointi oli hulvaton.Mä en ehkä ole vahvimmillani sanojen sijoittelussa.
Juu, mä tavailin sitä kans pitkään JA HARTAASTI!Ei se mua haittaa mutta tuo otsikointi oli hulvaton.
Aina oon selvää saanu...lopulta!Mä en ehkä ole vahvimmillani sanojen sijoittelussa.
En ihmetteleAina oon saanu...!
Imeskele peeenistäniJaa'a kokeile !
Niihin voi tehä rastat.Jos todella haluat työmaata ni...*vetäsee ulkolta raappahousut nilkkoihin* tadaa - kato miten pitkät jouhet täältä löyty.
Naisia halventava sarja90 days fiancee on kyllä hauska sarja
Einös siellä uudella kaudella ole se suomalainen naikkonen mukana? Näyttääkö ne jo sitä kautta?90 days fiancee on kyllä hauska sarja
Etenkin miehiä halventava!Naisia halventava sarja
Wau, kiitti infosta, täytyy tutkia!!!Einös siellä uudella kaudella ole se suomalainen naikkonen mukana? Näyttääkö ne jo sitä kautta?
https://www.is.fi/viihde/art-2000006275156.htmlWau, kiitti infosta, täytyy tutkia!!!
Kuin?Naisia halventava sarja