vierailija
siis mitä? maailman helpoin ruokaOstin kerran vähä sokerista ketsuppia
En ostanut toiste
Itse en oo tehnyt ikinä, ehkä joskus 10 vuoden päästä on aikaa kokeilla sitäkin
siis mitä? maailman helpoin ruokaOstin kerran vähä sokerista ketsuppia
En ostanut toiste
Itse en oo tehnyt ikinä, ehkä joskus 10 vuoden päästä on aikaa kokeilla sitäkin
On, mutta kuin se tohon mun asiaan liittyi?tuttua murretta?
pyh, kunhan pelleilinAlkaako poolan koulutus vihdoinkin pureen suhunkin
testasin vaan. mie en ummarra.On, mutta kuin se tohon mun asiaan liittyi?
Oho, totta...mää juon aina joko ennen ruokailun tai jälkeen.*kokee historiallisen hetken paulan kanssa*Ruoan kans ei tarvi juoda mitään, ettei ne mahahapot laimene.
sori, se olikin murskaa!en osta ollenkaan semmosta, mut pirkalla on se tomaattisose, siitä voi myllätä sopivaa. Luomubasilikaa paljon sekaan, mustapippuria - sitäkin saa nyt luomuna Santamarialta ainakin.
Feelixiä?Mut kun on tarpeeksi makeita tomaatteja, ei ketsuppiin edes tarvita lisäsokeria.
Mä tosin ostan ihan tavallista Felixiä. Mua ei sokerit horjuta!
*on elämänsä kunnossa*
Juu juu nii nii, aivanpyh, kunhan pelleilin
No emmää tosissani niin aatellu, kuhavvitsailin vaanpyh, kunhan pelleilin
Juuri näin, Heinz, se ainoa oikeaFeelixiä?
*pyörtyy*
Heinziä se olla pitää...nii ....mmm...*piirtää rastin ruutiksen pyllyyn*
miks mun, roosahan tässä häröilee kepsuttien ja sokerien kanssaFeelixiä?
*pyörtyy*
Heinziä se olla pitää...nii ....mmm...*piirtää rastin ruutiksen pyllyyn*
Mitä kansallisuutta Manta on? Kysyn vain, jos tyttölle kasvaa viikset.Meinasin muuten pyörtyä tänään järkytyksestä ja saada Echon ikäriisin, kun löysin silmien eestä otsahiusten joukosta vitivakoisen hiuksen....hetken sitä saalistettuani tajusinkin onneksi, että se oli mantan viiksikarva
No emmä uskalla, roosa on sen verran tiukka mimmi etten tiiä mitä hää muhun piirtäis ja mihin kohtaan kostonamiks mun, roosahan tässä häröilee kepsuttien ja sokerien kanssa
piirrä roosan pyllyyn
No just.Eipä oo kela soittanut vielä uudestaan. Nyt sitten saakin koko viikon ootella ja kantaa puhelinta joka paikassa mukana ja pitää äänet kovalla
eiku se luomusokeri tekee sen et huulet rohtuu ihan kuin olisi tulirokon saanu. Turha sitä on kokeilla. Mut on se niiiin helppo tehdä tuosta musrskasta itsekki, ettei mitään jälkee ostaa kaupastaEikö sokeri siis käy edes pienessä määrässä ketsuppia jos on muuten luomuketsuppi? Sä oot melkoisen armoton mimmi
ei. Seki vanhus, jonka muisti palautui, oli löytäny kaapistansa sokeripaketin ja yllätin vasta hänet kulauttelemassa (kyllä: pieneen kippoon oli laittanut sokeria jonka kumosi kurkkunsa kerralla)sokeria? eiherrajjumala
kato ettei vaan ole mitään benellaa se kala.Mmmmm..en tiiä...mutta medaljonkeja vois kyllä tehdä ja kylmäkastiketta..sitruunaakin löytyy..
en ole aikoihin ostanut makkaraa, kun mieskin sen ostamisen ymmärsi lopettaa. Kummasti alkoi tippua kilot, vaikkei kyllä ikinä myönnä et sillä olis vaikutustaTänään maggaraa ja salaattia. Huomenna takassa kypsennettyä karjalanpaistia ja puuhellalla muussia.