Nyt tuli huono olo, kun yritin seurata niitä katseellani. Pää pyörii nyt
Nyt tuli huono olo, kun yritin seurata niitä katseellani. Pää pyörii nyt
Toisen rinnan nänni heiluu alaspäin ja toinen vasemmalle yläviistoon
Niillä on oma tahto.Toisen rinnan nänni heiluu alaspäin ja toinen vasemmalle yläviistoon
Ja kamerakin heilui, koska tisut aiheutti hurrikaanin.Toisen rinnan nänni heiluu alaspäin ja toinen vasemmalle yläviistoon
Noup, eiks se ole normaalia?haittaakse että ne heiluu erilailla?
En mä edes huamannu vaikka tovin katsoinkin...haittaakse että ne heiluu erilailla?
Ootko laittanut niitä pöksyjen täytteeksi?Kyllä. Uusien tennispallojen hajukin on mahtava
mun mielestä onNoup, eiks se ole normaalia?
Vain tennisshortsien taskuunOotko laittanut niitä pöksyjen täytteeksi?
Uuh, hottistaVain tennisshortsien taskuun
niihin on varmaan soma nukahtaaMun mies nukahtaa välillä mun "tyynyihin".
Nii, en tiiä. Ei oo itellä kokemusta.niihin on varmaan soma nukahtaa
Ja töissä selität, että se on vaan suuveden hajua...Mä kohta kallistan poskeni kylmää ja kalseaa Stolishnaja-pulloa vasten. Viime yönä valvoin taas 2 asti kun yritin saada unta ilman mitään apuja.
Mut Stolikin on tuottanu mulle pettymyksen. Ei anna kunnolla unta, vaan klo 2 aikaan on vaan tajuton vessahätä.
Jägeriin on palattava, se on varmaa litkua.
Voi ei! Se on sit raivostuttavaa! Mä en ennen kärsinyt uniongelmista, mut nyt iän myötä on alkanut tulla ongelmaa. Viime yönä olin "vain" runsaan tunnin hereillä.Mä kohta kallistan poskeni kylmää ja kalseaa Stolishnaja-pulloa vasten. Viime yönä valvoin taas 2 asti kun yritin saada unta ilman mitään apuja.
Mut Stolikin on tuottanu mulle pettymyksen. Ei anna kunnolla unta, vaan klo 2 aikaan on vaan tajuton vessahätä.
Jägeriin on palattava, se on varmaa litkua.
Hmm. Haiseekohan se vaikka pesen aamulla hampaat?Ja töissä selität, että se on vaan suuveden hajua...
Tuskin jos ei juo muuta.jos ottaa iltasella pari jekkushottia niin ei kai se enää aamulla haise?
Juu, kuorsaavalle miehelle terveisiä
No kyllä ne huomaa. Olet varmaan huomannut, kun selkäsi takana kuiskitaanHmm. Haiseekohan se vaikka pesen aamulla hampaat?