Mullaki toinen on terhakampi kuin toinen. Jälkimmäinen on pessimistisempi.Vähän koko eroa. Paita on huonosti. Mun tisut ei ole ihan saman kokoisia.
Jaa oliko tuo kuva susta?Vähän koko eroa. Paita on huonosti. Mun tisut ei ole ihan saman kokoisia.
Mulla ei ole terhakat. On niin isot. Teininä oli pienemmät ja terhakat.Mullaki toinen on terhakampi kuin toinen. Jälkimmäinen on pessimistisempi.
NouuJaa oliko tuo kuva susta?
No mää jo luulinNouu
Olispa tuollaiset.
Isot alkaa roikkumaan herkemmin ja rasittaa selkää. Kuulemma on riippuvat tisut, jos voi pistää kynän tisun alle ja se pysyy siellä tippumatta lattialle. Tosin kaikki tisut on kivoja paitsi manboobsitisot
Mullapas on... vaniljarahkakierrepullaaOlispa pullaa tms. hyvää.
Mulla menee koko penaali.Isot alkaa roikkumaan herkemmin ja rasittaa selkää. Kuulemma on riippuvat tisut, jos voi pistää kynän tisun alle ja se pysyy siellä tippumatta lattialle. Tosin kaikki tisut on kivoja paitsi manboobsit
KiitosMullapas on... vaniljarahkakierrepullaa
*ojentaa pullan*
Kokeilin. Ei pysy kynä, huhIsot alkaa roikkumaan herkemmin ja rasittaa selkää. Kuulemma on riippuvat tisut, jos voi pistää kynän tisun alle ja se pysyy siellä tippumatta lattialle. Tosin kaikki tisut on kivoja paitsi manboobsit
Olisi kiva joskus saada pää kunnon kokoisten lollojen väliin. Vaimo nirhaisi mut jos tietäisi tämänMulla menee koko penaali.
Mulla on molemmat ihan terhakkaat, mutta oikee on omasta mielestä pikkusen pienempi..pikkusiskon mielestä näissä ei oo mitään eroa ja joo, on nähnyt kun ollaan käyty supisuomalaisittain heillä ulkosaunassa löylyssäMullaki toinen on terhakampi kuin toinen. Jälkimmäinen on pessimistisempi.
Käydään kahvilla turkkuses. Tai lounaalla.Olisi kiva joskus saada pää kunnon kokoisten lollojen väliin. Vaimo nirhaisi mut jos tietäisi tämän
Entisenä tennispelaajana käteen sopivat pyöreät on myös mukavat ja tuo muistoja mieleenMulla on molemmat ihan terhakkaat, mutta oikee on omasta mielestä pikkusen pienempi..pikkusiskon mielestä näissä ei oo mitään eroa ja joo, on nähnyt kun ollaan käyty supisuomalaisittain heillä ulkosaunassa löylyssä
Oli pakko selittää kun täällä käsittää aina joku harmaa asiat miten sattuu ja mehän tiedämme keitä he ovat.
muuten samis mutta ei ruukata saunoa enää siskojen kanssaMulla on molemmat ihan terhakkaat, mutta oikee on omasta mielestä pikkusen pienempi..pikkusiskon mielestä näissä ei oo mitään eroa ja joo, on nähnyt kun ollaan käyty supisuomalaisittain heillä ulkosaunassa löylyssä
Oli pakko selittää kun täällä käsittää aina joku harmaa asiat miten sattuu ja mehän tiedämme keitä he ovat.
Yrität saada mut nirhatuksi?Käydään kahvilla turkkuses. Tai lounaalla.
Oiiiiii sää tykkäät sitte tennispalleroista noin paljonEntisenä tennispelaajana käteen sopivat pyöreät on myös mukavat ja tuo muistoja mieleen*vaipuu muistoihin*
Saat mukavan elämyksen isoista tisuista.Yrität saada mut nirhatuksi?
Kyllä. Uusien tennispallojen hajukin on mahtavaOiiiiii sää tykkäät sitte tennispalleroista noin paljon
No sit voiskin kuolla hymy huulillaSaat mukavan elämyksen isoista tisuista.