Mä mietin samaa.Mitähän ihmettä sitä ostais tänään kaupasta ruuaks...tai kenet söis
Mä mietin samaa.Mitähän ihmettä sitä ostais tänään kaupasta ruuaks...tai kenet söis
tee sääki kanakeittoaMä mietin samaa.
eläkää ny mua, mää oon rauhotettu elläinJos me mekon kanssa popsitaan toi ruutis
Mekko salametsästää sut ja tekee susta piirakaneläkää ny mua, mää oon rauhotettu elläin
auts, en halua piirakaksi vaan piirakkaaMekko salametsästää sut ja tekee susta piirakan
JooJos me mekon kanssa popsitaan toi ruutis
Mekko salametsästää sut ja tekee susta piirakan
Saat ensin piirakkaa ja sitten mä isken.auts, en halua piirakaksi vaan piirakkaa
Sulla on selkeesti suunnitelma jo valmiina
Täältä saisit 10 kg grillattua jenkkakahvaa ja 2×2 kg paneroitua reittä. Makia on taas kiinnostanu liikaa.Mitähän ihmettä sitä ostais tänään kaupasta ruuaks...tai kenet söis
OnSulla on selkeesti suunnitelma jo valmiina
Tuli mieleen, että jos ostais broileria ja thaikkuwokkivihanneksia ja tekis wokkiaTäältä saisit 10 kg grillattua jenkkakahvaa ja 2×2 kg paneroitua reittä. Makia on taas kiinnostanu liikaa.
Yks sana tuossa edellä on erittäin helposti kronklattavissa, mutta muista Ellu, mulla on immuniteetti. Niinku Selviytyjät-sarjas.
Tuo on helppo uskooSilti mua on just hiljattain kehuttu kauniiks, 2 eri henkilön toimesta. Lämmitti tän harpun sydäntä.
Mua sen verran että "kiitos" sille kelle kiitos kuuluuketä kinostaa kelle leffapystit menee jossain amerrikoissa
Echo!!! Älä sano itteäs harpuksiSilti mua on just hiljattain kehuttu kauniiks, 2 eri henkilön toimesta. Lämmitti tän harpun sydäntä.
Me tehdään broikkunuudeliwokkiaTuli mieleen, että jos ostais broileria ja thaikkuwokkivihanneksia ja tekis wokkia
Tuo on helppo uskoo
Mua ei yhtään, toisiaan nuoleskelevat ja pysti jää saamatta, jos ei kuulu kriitikoiden suosikkeihinMua sen verran että "kiitos" sille kelle kiitos kuuluu
Vois kyllä tehdä, toisaalta tekis mieli jotain ruokaisaa salaattia tai kalaa...tai keittoa tai tai tai...nykyään on ihan liikaa vaihtoehtoja, toista se oli joskus kivikaudellaMe tehdään broikkunuudeliwokkia
Siis minä teen....
ei oo reilua iskeä sillon kun toinen ei osaa olla varuillaanSaat ensin piirakkaa ja sitten mä isken.
Eiks rukoilijasirkat tee samaa, siis naaraat...kun homma on hoidettu lähtee mieheltä pääei oo reilua iskeä sillon kun toinen ei osaa olla varuillaan
ai gauhee, ompa raaka meininkiEiks rukoilijasirkat tee samaa, siis naaraat...kun homma on hoidettu lähtee mieheltä pää
Ai, no sitten mulla on innieinnie=sisähäppärit pysyy ulkohäppärien sisällä piilossa
outie=sisähäppärit pursuilee ulkohäppärien välistä framille
ihan makuasia kumpi sievempi, ite tykkään molemmista
onko ihan varmasti? laitappa kuva niin katotaan porukallaAi, no sitten mulla on innie