Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ööö niin mitä sitten kun se kuumien poppareiden polttama veltto peeniksen kärki löytyy sieltä? Alkaako kukaan imemään sitä sielä elokuvissa?
Tai sylkkyyn tulemaan mutta ei sekään auta koska se peenis on saanut jonkinasteisia palovammoja niistä poppareista!
Tuon logiikan mukaan minuunkaan ei voi koskea saati tunkea minuun mitään.:D
 
vierailija
Auttaapas kun lihakset saa rakennusaineita, palautuu nopeammin.
Ei mua ahdista mikään, eikä mulla oo tähän mennessä ollut yhtään ainoata pakkosuikkaria:) En mä flirttaile täällä kenenkään kans, nyttenkin oikeastaan sinä olet ainoa kenen kans toistaiseksi olen keskustellut, enkä minä tätä flirttailuksi miellä:rolleyes:
No ei auta. Ihmeellisiä luuloja on näköjään sulla.
Ahdistaa selvästi, älä kiellä tosiasioita. Ei sun ole pakko ottaa suikkaria joka ilta. Ei se täällä lirkuttelu auta asiaa, puhu miehellesi.
 
vierailija
Eiku moon kuuma!:cautious:
Ihmisen normaalilämpötilana on pidetty keskimäärin 37 °C, mutta se voi vaihdella 35,8–37,8 asteen välillä. Uusimpien tutkimusten mukaan se on kuitenkin laskenut sen mittaushistorian 160 vuoden aikana ja on nykyään 36,6, astetta suusta mitattuna.[2]selvennä Naisilla kehon lämpö vaihtelee noin 0,5 °C kuukautiskierron mukaan; korkeimmillaan lämpö on kuukautiskierron keskivaiheella, kun munasolu irtoaa.[3] Vilkkaamman aineenvaihdunnan takia lasten ruumiinlämpö on korkeampi kuin aikuisten, ja aikuisilla kehon lämpötila on naisilla keskimäärin 0,3 astetta miespuolisia korkeampi.[4] Kuume nostaa lämmön tavallista korkeammalle.
 
Ihmisen normaalilämpötilana on pidetty keskimäärin 37 °C, mutta se voi vaihdella 35,8–37,8 asteen välillä. Uusimpien tutkimusten mukaan se on kuitenkin laskenut sen mittaushistorian 160 vuoden aikana ja on nykyään 36,6, astetta suusta mitattuna.[2]selvennä Naisilla kehon lämpö vaihtelee noin 0,5 °C kuukautiskierron mukaan; korkeimmillaan lämpö on kuukautiskierron keskivaiheella, kun munasolu irtoaa.[3] Vilkkaamman aineenvaihdunnan takia lasten ruumiinlämpö on korkeampi kuin aikuisten, ja aikuisilla kehon lämpötila on naisilla keskimäärin 0,3 astetta miespuolisia korkeampi.[4] Kuume nostaa lämmön tavallista korkeammalle.
Mun normilämpö on 37.3-37.4.
 

Yhteistyössä