vierailija
Sepä sen kaiken äskeisen todistaaEi kiinnosta
Sepä sen kaiken äskeisen todistaaEi kiinnosta
Uik uik uik. Mee nukkuu!Olet jos et kunnioita muiden mielipiteitä. Ja sää se kiu saat
Mitä sitteSepä sen kaiken äskeisen todistaa
Mänes itse. Mä saan vastata jos tuo kiusaa. Älä sä puutuUik uik uik. Mee nukkuu!
Puutumpas.Mänes itse. Mä saan vastata jos tuo kiusaa. Älä sä puutu
Pistät nyt ne loput essot pois, meet juomaan litran vettä ja meet nukkumaan, laita jotain musiikkia soimaan ettei tule häröfiiliksiäMänes itse. Mä saan vastata jos tuo kiusaa. Älä sä puutu
No eipä tarvitse. Vai pidätkö tuota neipokkia niin vässykkänä että sun on pakko puuttuaPuutumpas.
Pysytääs asiassa,ja ollaan tarkkoja. se kireä pipo on kylläkin neitarilla ja liisulla...Iltaa! Pikapyörähdys taas täälläkin
Nopsalla lukasulla tuntuis taas harmajaisella olevan kireä pipo.
Tavataan NEIDAR.No eipä tarvitse. Vai pidätkö tuota neipokkia niin vässykkänä että sun on pakko puuttua
Mikä v*tttttu sinuakin vaivaa kun on pakko tulla puuttumaan muiden juttuihin ja varsinkaan vaan noin pikaisesti asiaan tutustumalla. Ai niin kun sähän tykkäät lirkutella miehille,sehän se olikin.Iltaa! Pikapyörähdys taas täälläkin
Nopsalla lukasulla tuntuis taas harmajaisella olevan kireä pipo.
No niin niinTavataan NEIPOKKI
Eihän siinä, jokainen omalla tyylilläänNo yksikseni runkkailen täällä ja itken samalla..niin
En yhtään, mut sua pidän sellasena et sua on kiva provosoida. Oon just oikealla tuulella siihen hommaan.No eipä tarvitse. Vai pidätkö tuota neipokkia niin vässykkänä että sun on pakko puuttua
Herranjestas sulla on kova iltapalaPistän nyt loput essot suuhun, meen juomaan litran kossua ja meen nukkumaan, laitan jotain musiikkia soimaan ettei tule häröfiiliksiä
Älä itke ruma lapsi, Lispetti antaa sulle banaanin.Pysytääs asiassa,ja ollaan tarkkoja. se kireä pipo on kylläkin neitarilla ja liisulla...
Se on se sun tyyli. pyörit täällä toinen käsi housuissas.Eihän siinä, jokainen omalla tyylillään
En yhtään, mut sua pidän sellasena et sua on kiva provosoida. Oon just oikealla tuulella siihen hommaan.
Sammalta vai seittejä vai molempia?Herranjestas oon ollu ilman munaa jo vuosia ja se näkyy
Ootko kade?Mikä v*tttttu sinuakin vaivaa kun on pakko tulla puuttumaan muiden juttuihin ja varsinkaan vaan noin pikaisesti asiaan tutustumalla. Ai niin kun sähän tykkäät lirkutella miehille,sehän se olikin.
Herranjestas sulla on kova iltapala
En puhunut siitä kuin tuoreita ne mun antamat banaanit sulle on.Ei liisulla ole enää mitään banaaneja kun se tunki ne p%lluunsa kun ei sinne munaakaan saa.
Onko sulla? Voi harmiSammalta vai seittejä vai molempia?