rillit on huurussa ja touhutippa hepin päässäJoko alkaa paikat huurustumaan?
rillit on huurussa ja touhutippa hepin päässäJoko alkaa paikat huurustumaan?
https://tukes.fi/documents/5470659/6372801/Kasvinsuojeluaineet+2019+-luettelo/ed219037-a7b1-3ffd-f7be-c600b185b282/Kasvinsuojeluaineet+2019+-luettelo.pdfHyvä valikoima. Jokaiselle jotakin. Kahvin pitää olla hyvää.
Pimppaa kutkuttaa.rillit on huurussa ja touhutippa hepin päässä
Ei ole kumpikaan.freezecat
no tuota vaivaa mulla ei olePimppaa kutkuttaa.
rillit on huurussa ja touhutippa hepin päässä
Herttinen teitä kahta, puhutaan sittenkin ohuesta herkustaPimppaa kutkuttaa.
Se juna meni jo... tuota ei nyt enää pysäytä mikäänHerttinen teitä kahta, puhutaan sittenkin ohuesta herkusta
Vieläno tuota vaivaa mulla ei ole
Mutta enhän mä kirjoittanut yhtään mitään kahvistaKahvissa voi olla tuollaistakin:
"43. Fosfidivalmisteet, jotka sisältävät palavien kaasujen muodostumista estäviä lisäaineita:
a) 3048 alumiinifosfiditorjunta-aine.
Huom. 1. Fosfidivalmisteiden kuljetus on sallittua vain, jos ne sisältävät palavien kaasujen muodostumista estäviä lisäaineita.
Huom. 2.
1397 Alumiinifosfidi,
2011 magnesiumfosfidi,
1714 sinkkifosfidi,
1432 natriumfosfidi,
1360 kalsiumfosfidi ja
2013 strontiumfosfidi ovat luokan 4.3 aineita (ks. rn 471, kohta 18). "
Naisella on kun tekkee mieli.no tuota vaivaa mulla ei ole
on ohuessa herkussaki fosfidejaMutta enhän mä kirjoittanut yhtään mitään kahvista
No ei se silloin kutiseNaisella on kun tekkee mieli.
ja ainakaan mun mielestä se ei oo sillon mikään vaivaNaisella on kun tekkee mieli.
Hei pliide, et muistuttais paulaa siitäon ohuessa herkussaki fosfideja
En sanonut että kutisee. Halusin sanoa asian nätisti täällä.No ei se silloin kutise
ei todellakaanNo ei se silloin kutise
Ei ole vaiva.ja ainakaan mun mielestä se ei oo sillon mikään vaiva
Hei pliide, et muistuttais paulaa siitä
en tiiä, mut jos on luomua, on sietorajat erit - ihminen niitä säätelee aina - tai no nykyään roobot, ei varmaan ihminen edes tarkista niitä sanojaon ohuessa herkussaki fosfideja
sää oot aina niin hienotunteinenEn sanonut että kutisee. Halusin sanoa asian nätisti täällä.
Lääkäriin mars! Ei ole normaalia. hyvä tietysti kunEn sanonut että kutisee. Halusin sanoa asian nätisti täällä.
Anna palaa beibeOokkei, mä en enää sievistele seksin suhteen. Sanon oikealla sanalla. Niin kaikki tajuavat mistä puhun.
Nyt en sano mitään.Anna palaa beibe
eikö sulla ole sitä koulua enää ollenkaan?Nyt en sano mitään.
Kettuilkoon harmaat keskenään.
Nyt en sano mitään.
Kettuilkoon harmaat keskenään.
Ei taida olla. onkohan milloin viimeksi ollut. nykyisin vaan valitetaan täällä munan puutteestaeikö sulla ole sitä koulua enää ollenkaan?