Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomentapäivää :sleep::sleep:
Vehnäjauhopizza iltapalana oli hemmetin huono idea :unsure::oops:
Enpä saanutkaan nukuttua kun alako sydän hakkaamaan hirveästi ja janotti. Piti nousta ylös ja tarkistaa verensokeri. Vaikka pizzan syömisestä oli pari tuntia,niin verensokeri klo 1 oli 9 hujakoilla joten päätin seurailla sokereita ja kittasin 5-6 lasillista vettä ja luin kirjaa. Puolen tunnin päästä nousi sokerit jo 10 ja tunnin päästä 10.9
Vasta puoli 3 verensokeri laski vähän yli 7 ja lähdin nukkumaan.
Mitäpä tästä opin ? En syö vehnäjauhopizzaa illalla enää. :(:confused:
Halaus:love: Onpa kurja yö sulla takana:unsure:
 
vierailija
Huomentapäivää :sleep::sleep:
Vehnäjauhopizza iltapalana oli hemmetin huono idea :unsure::oops:
Enpä saanutkaan nukuttua kun alako sydän hakkaamaan hirveästi ja janotti. Piti nousta ylös ja tarkistaa verensokeri. Vaikka pizzan syömisestä oli pari tuntia,niin verensokeri klo 1 oli 9 hujakoilla joten päätin seurailla sokereita ja kittasin 5-6 lasillista vettä ja luin kirjaa. Puolen tunnin päästä nousi sokerit jo 10 ja tunnin päästä 10.9
Vasta puoli 3 verensokeri laski vähän yli 7 ja lähdin nukkumaan.
Mitäpä tästä opin ? En syö vehnäjauhopizzaa illalla enää. :(:confused:
Ja johtui siitä vehnäjauhosta pelkästään?
Mulla hämärtyi näkö, kun söin illalla pari siivua ihanaa Saaristolaisleipää ja niinpä se syy oli siellä: se luomusokeri. Mut en mitään arvoja mittaile koskaan. En siis osta sitä, mut kai sen leivän vois jauhaa johonki korppujauhoksi?
 
Ja johtui siitä vehnäjauhosta pelkästään?
Mulla hämärtyi näkö, kun söin illalla pari siivua ihanaa Saaristolaisleipää ja niinpä se syy oli siellä: se luomusokeri. Mut en mitään arvoja mittaile koskaan. En siis osta sitä, mut kai sen leivän vois jauhaa johonki korppujauhoksi?
Joo luultavasti vehnäjauho nosti verensokeria liikaa ja liian pitkäksi aikaa. Normaalisti olisi pitänyt laskea jo vähän yli 2h syömisestä.
Diabeteksen takia ja olo oli niin huono,niin piti mittailla. En viitinyt mennä nukkumaan ennen kuin tiedän että alkaa laskemaan.

Varmaan voit jauhaa sen leivän korppujauhoksi.
 
Tultiin vähän aika sitten pihaan autolla ja avasin takaoven päästääkseni muksun turvaistuimesta. Hän istui siellä silmät kiinni ja kädet ristissä. Kysyin et mikäs nyt? Hän vastasi että "Pyysin vaan jos mä Jumalalta saisin sen oikean koiran kun teiltä mä en sitä saa...":unsure:
Ja varmisti vielä että oliko se näin kun ne kädet kuuluu laittaa...:D
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Tultiin vähän aika sitten pihaan autolla ja avasin takaoven päästääkseni muksun turvaistuimesta. Hän istui siellä silmät kiinni ja kädet ristissä. Kysyin et mikäs nyt? Hän vastasi että "Pyysin vaan jos mä Jumalalta saisin sen oikean koiran kun teiltä mä en sitä saa...":unsure:
Ja varmisti vielä että oliko se näin kun ne kädet kuuluu laittaa...:D
Voi pikkuista. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä