Tai oikea elämä. JompikumpiJa ellu taisi taas nukahtaa.. Onkohan sillä joku lievempi narkolepsia..
MahdollistaTai oikea elämä. Jompikumpi
En tiedä, kun ei ole työpäivä tulossa. Ja väsyttää muutenkin.Pusi pusi ihanuus
Otatko taas vodka hörpyn yömyssyksi
Sä oot!Mua sanottiin tänään söpöksi.
Sä oot!Mua sanottiin tänään söpöksi.
Mua oltiin myymässä manneille!Mulle sanottiin, että myydään sirkukseen...
ÖitäSä oot!
Kauniita unia ja hattaran kuvia! Anna munkeille silityksiä mun puolesta.
Eli taidatkin heittääntyä todella villiksiEn tiedä, kun ei ole työpäivä tulossa. Ja väsyttää muutenkin.
Öitä kaikille.
Ihanuus , mitä täällä on touhuttu? Palstaseksiä?Pusi pusi ihanuus
Otatko taas vodka hörpyn yömyssyksi
Tulin taas liian myöhään. Kaik nukuksimassa
Niin muakin, aina kun tein jotain väärin kuulin nää sanat ''Joudut mustalaisten räkälaukkuun kohta'' ja mietin ihan oikeesti välillä peloissani mitäs mää sitten teenMua oltiin myymässä manneille!
Tuttu hokema, tai se meni niin et se joka haukkuu, sen napa paukkuu ja se lentää mustalaisten räkälaukkuun Käytettiin tuota myös kavereiden kans.Niin muakin, aina kun tein jotain väärin kuulin nää sanat ''Joudut mustalaisten räkälaukkuun kohta'' ja mietin ihan oikeesti välillä peloissani mitäs mää sitten teen
Nyt on aamu!!päevee että pätkähti
Joo tuota mekin hoettiin ja muistan kun kerran tein kotona jotain väärin ja huudon jälkeen juoksin kerrostalomme nurkalle miettiin, että mitä teen jos nyt tuolta tieltä tulis mustalaisten karavaarani joukko räkälaukkuineenTuttu hokema, tai se meni niin et se joka haukkuu, sen napa paukkuu ja se lentää mustalaisten räkälaukkuun Käytettiin tuota myös kavereiden kans.
Mustalaisilla meitäkin peloteltiinNiin muakin, aina kun tein jotain väärin kuulin nää sanat ''Joudut mustalaisten räkälaukkuun kohta'' ja mietin ihan oikeesti välillä peloissani mitäs mää sitten teen
No meidän kans samassa kerros talossa oli kirjoilla mustalaisia, ja ne kävi aika ajoin koko sukunsa kans siellä, sit kun ne tuli niin väistämättä kävi itselläkin mielessä et mitäpä jos nuo on tosiaan tehnyt kaupat niiden kansNyt on aamu!!
Joo tuota mekin hoettiin ja muistan kun kerran tein kotona jotain väärin ja huudon jälkeen juoksin kerrostalomme nurkalle miettiin, että mitä teen jos nyt tuolta tieltä tulis mustalaisten karavaarani joukko räkälaukkuineen