Tuhmalle pitää antaa piiskaaTuhma
Tuhmalle pitää antaa piiskaaTuhma
Kyllä ihmiset on julmia.Tarvias kyllä.
Sieltä saa parasta koronavirustaNo niin mokoma oot
Nöyp
Tarkoitus olis kuulema mennä isommalla porukalla johonkin kinkkiraflaan siellä
Emmie malta, mekko saa multa vaan suukonTuhmalle pitää antaa piiskaa
No huh. Aikas suomalainen menoEmmie malta, mekko saa multa vaan puukosta
En oikeesti ymmärrä tollastaNiinpä,miksi olla noin julma ? En ymmärrä. Heitetään pahvilaatikossa ojaan,kuin roskat
Jep !Kyllä ihmiset on julmia.
Se kuka tuon teki, pitäs laittaa laatikkoon!
Voi miten pelokkaan näköisiä pieniä.
Onneksi löytyi ja saavat varmasti hyvän kodin, tuolleen löydettyjä kissoja ei varmasti anneta kelle tahansa.
Ei hemmekko, toi muuten pitää sanoo niille urveloilleSieltä saa parasta koronavirusta
Puukko on enemmän pohojalaasta menoa, eli mun isän suvun puolta.No huh. Aikas suomalainen meno
Päivän keitto: tarjoilija sylkäisee vesilasiinEi hemmekko, toi muuten pitää sanoo niille urveloille
Hei, et kyllä muuten pilaa mun kinki päivääPäivän keitto: tarjoilija sylkäisee vesilasiin
Joo ”tilaisin kaks annosta koronaa sars-kastikkeella”.Ei hemmekko, toi muuten pitää sanoo niille urveloille
Eli sää oot vaan varttimanne.Puukko on enemmän pohojalaasta menoa, eli mun isän suvun puolta.
Isä
Taijankii jäärä kottii..*yrjööpurjoo*Joo ”tilaisin kaks annosta koronaa sars-kastikkeella”.
Ei tuota voi ymmärtää,ei ainakaan järkevä ja tunteva ihminen.En oikeesti ymmärrä tollasta
Herttileijaa mun IKL suku kääntyis tosta haudoissaanEli sää oot vaan varttimanne.
No kuha kiusataan. Hämeenkadun kinkki on kuulemma hyväTaijankii jäärä kottii..*yrjööpurjoo*
Herttileijaa mun IKL suku kääntyis tosta haudoissaan
Tosin olen aina ollu vähän rebeli perheessäni
Miehet vie ja Mekko hulmuaaJaa mekko tuli tajuihinsa vaan hetkeksi ja taas hävisi->nitkahti..
Näki kai unta hunningosta...
Mä nukun aina nudena, aivan se ja sama missä tai kenen vieressäPitäis miettiä sitten kun tulee tieto,milloin pitää lähteä kunnon paikkaan,mitä vaatteita ottaa mukaan 4 päiväksi
Kääk yömekon joutuu ottamaan ja käyttämään
En oo varma, sain vaan viestiin missä kerrottiin, että ''uudempaan kiinalaisraflaan mennään'' ja mä vaan olin ihan ettäNo kuha kiusataan. Hämeenkadun kinkki on kuulemma hyvä
Niimminäkin, varsinkin kesällä!!Mä nukun aina nudena, aivan se ja sama missä tai kenen vieressä