Herttinen sentään, etkö nähnyt tekstiä olkapäässä?Herttinen sentään, en ees talvipakkasilla pukeudu noin paksuihin vaatteisiin saati sitten kotioloissa
Herttinen sentään, etkö nähnyt tekstiä olkapäässä?Herttinen sentään, en ees talvipakkasilla pukeudu noin paksuihin vaatteisiin saati sitten kotioloissa
Jep, muutama sätkä ja kortsupaketti riittäneeJopas sitä ollaan kevyellä mielellä liikenteessä, hippi?
Tarttisi päälääkäriä...Voi piip piip piiip tuolaisen ihminen piiip jos saisi kiinnikatso liitettä 9462 Vi** tuolainen pas** joka hylkää julmasti
En mutta nyt näin ja voin uskoa siihen, että elämää on tuolla jossain...siltikinHerttinen sentään, etkö nähnyt tekstiä olkapäässä?
Oi voiVoi piip piip piiip tuolaisen ihminen piiip jos saisi kiinnikatso liitettä 9462 Vi** tuolainen pas** joka hylkää julmasti
Tarvias kyllä.Tarttisi päälääkäriä...
Jep. Tervetuloa Turkuun:En mutta nyt näin ja voin uskoa siihen, että elämää on tuolla jossain...siltikin
Niinpä,miksi olla noin julma ? En ymmärrä. Heitetään pahvilaatikossa ojaan,kuin roskatOi voi
Mitä varten ihmiset tekee noin
Kukas se on...selvinpäin
Yök ananas ja yök home pitsassa ja arvaas muuten mitä...olen siellä ens viikollaJep. Tervetuloa Turkuun:
"Ananas on yhä ykköstäyte koko maassa Turkua lukuun ottamatta, jossa aurajuustolla on pizzan päällisten herruus."
Niinpä,miksi olla noin julma ? En ymmärrä. Heitetään pahvilaatikossa ojaan,kuin roskat
Et kai sää vaan laivalle mee?Yök ananas ja yök home pitsassa ja arvaas muuten mitä...olen siellä ens viikolla
Kaikki!En jaksa selata sivuja. Joku kai kaipas mua.
Minä*tuuppaa muut pois tieltä*En jaksa selata sivuja. Joku kai kaipas mua.
Noup...enkä (onneks) VarissuolleEt kai sää vaan laivalle mee?
Muistaakseni ne on ne Fastin vanukkaat.Ok,katellaan niitäkin
Korsossa?Mie oon huningolla.
nurkkabaaarissaMie oon huningolla.
No huh. Sit mä arvaan CaribiaaNoup...enkä (onneks) Varissuolle
TuhmaMie oon huningolla.
No niin mokoma ootMie oon huningolla.
NöypNo huh. Sit mä arvaan Caribiaa