Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Johan nyt pomppas. :cautious:
Kävin katsomassa asuntoa. Se on entinen vanhusten kämppä. Avokeittiö, liukuovet ja tilava kylppäri. Mahtuu pyörätuolilla liikkumaan. Rapussa taitaa vielä asua joitakin mammoja ja pappoja. Ekassa ja tokassa kerroksessa ainakin. Mä oon tokassa kerroksessa. :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Niin kun kehuit olevasi mokkapala asiantuntija niin totesin siihen että mikä asiantuntija sinä muka olet :rolleyes: ja tarkoitin juurikin niitä mokkapaloja. Esitätkö tyhmää ettet muka ymmärrä? o_O jos et ole kondiittori niin et voi olla alan asiantuntija.
Mä teen niitä mun mummin reseptillä!:rolleyes:
Voin sen verran paljastaa, että usein noissa amatöörien resepteissä kuorrute on tehty ihan väärin ja sitä on aivan liian vähän!:coffee:
 
Aha, täällä on arvostelukerho kokoontunut niin minäkin osallistun!:sneaky:

Mun mielestä kirjoittelen kaikkea höpöhöpöä melko paljon, etenkin siksi koska haluan kovasti ottaa kantaa, mutta en kirjoita kovin usein ajan kanssa, tai ihan täydellä ajatuksella. Ennen oli enemmän aikaa tähän - enää ei.
Kirjoittelen myös usein lasten harrastuksiin liittyen, kyllästymiseen asti joidenkin mielestä.:D Ja välillä olen törkeä sellaisia harmaita kohtaan jotka on törkeitä tutuille mustille.:oops: Todella usein provosoin tahallani, koska on hauska huomata miten helposti kuppi voi mennä nurin, tai ainakin vaikuttaa sille että menee.:D

Mun mielestä palstalla on ihanan erilaisia rekkautuneita ja jokainen on omalla tavallaan tosi ihku ja tuo täytettä ”palstaelämään”.:)

Pitkään mietin, että olisko joku rekkautunut josta en pitäis - en saanut ketään mieleeni. Eiku! Nyt muistan - Katylina! Hänestä en pitänyt koska hänellä oli niin ihmeellinen tyyli kasvattaa lapsia ja oli jotain muutakin ällöä (ei ole Katylinaa näkynyt palstalla).
Mietin eka että yläpeukku vai alapeukku kun luin sanan provosointi. :cautious:
 
Johan nyt pomppas. :cautious:
Kävin katsomassa asuntoa. Se on entinen vanhusten kämppä. Avokeittiö, liukuovet ja tilava kylppäri. Mahtuu pyörätuolilla liikkumaan. Rapussa taitaa vielä asua joitakin mammoja ja pappoja. Ekassa ja tokassa kerroksessa ainakin. Mä oon tokassa kerroksessa. :X3:
Meillä oli Vantaalla iso ja painava liukuovi keittiön ja olkkarin välillä..en tiedä mitä hyötyä tästä tiedosta on, mutta kerroin sen nyt kuitenkin:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Kais
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
OIH! huomasitko että pikkunaisia on tänään ensi-illassa lehvassa!:coffee::coffee::coffee::coffee::coffee:
Siinä on Meryl Streeppiki!
Huomasin!
Yritin houkutella mun nuorimman ja keskimmäisen, että mentäis kattomaan...toinen kattoi ihan hiljaa ja vinoon ja toinen oli ensiks hiljaa ja osoitti sen jälkeen sormellaan ja sanoi:''Bhahahaahhaaa...mamma heitti läpän.'':cautious:
Hiivatti. Jos nyt/kohtapuoliin meet päikkäreille vaan puolekstunniks ni saisit vielä iltasella säädylliseen aikaan unta.:barefoot: Jaksais illallakin vielä riekkua.
Kohta pitää lähtee asioille, mutta sen jälkeen...ding ding ding:sleep:
 
vierailija
Mä teen niitä mun mummin reseptillä!:rolleyes:
Voin sen verran paljastaa, että usein noissa amatöörien resepteissä kuorrute on tehty ihan väärin ja sitä on aivan liian vähän!:coffee:
Mutta et ole kondiittori. Et "asiantuntija"
.

Siinä olen samaa mieltä että kuorrutetta on liian vähän monissa resepteissä ja siksi itse teen aina 1,5-2 kertaisen määrän sitä.
 
Huomasin!
Yritin houkutella mun nuorimman ja keskimmäisen, että mentäis kattomaan...toinen kattoi ihan hiljaa ja vinoon ja toinen oli ensiks hiljaa ja osoitti sen jälkeen sormellaan ja sanoi:''Bhahahaahhaaa...mamma heitti läpän.'':cautious:
Täälläkin!:giggle:
Tyttö sano että lähtee lehvaan jos mennään katsomaan Harley Quinn 2.(n) Lällyleffat saan käydä katsomassa ihan keskenäni.:D
Pojalta en ees kysyny.:rolleyes: On siinä iässä että hävettää jos kaverit näkee hänet mamman käsikynkässä isolla kirkolla.:rolleyes::notworthy:
Me käytiin pojan kanssa viikkoja punttiksella siihen asti kunnes mä salilta tullessa kaatosateessa kääräsin mun joogapäntsit päähäni, ettei tukka kastu.(y) Kun poika huomas mun hattukyhäelmän ni läx kiitämään edeltä.:eek: pysyin kyllä hyvin perässä:sneaky:
Saan kuulla siitä vieläkin, oli kuulema niin noloa että jos kaverit ois nähny!:rolleyes: Mä kyllä niiku kääräsin lahkeet oikeen turbaaniks, et ei ees näyttäny siltä et ois ollu housut päässä.:rolleyes::D
 
Täälläkin!:giggle:
Tyttö sano että lähtee lehvaan jos mennään katsomaan Harley Quinn 2.(n) Lällyleffat saan käydä katsomassa ihan keskenäni.:D
Pojalta en ees kysyny.:rolleyes: On siinä iässä että hävettää jos kaverit näkee hänet mamman käsikynkässä isolla kirkolla.:rolleyes::notworthy:
Me käytiin pojan kanssa viikkoja punttiksella siihen asti kunnes mä salilta tullessa kaatosateessa kääräsin mun joogapäntsit päähäni, ettei tukka kastu.(y) Kun poika huomas mun hattukyhäelmän ni läx kiitämään edeltä.:eek: pysyin kyllä hyvin perässä:sneaky:
Saan kuulla siitä vieläkin, oli kuulema niin noloa että jos kaverit ois nähny!:rolleyes: Mä kyllä niiku kääräsin lahkeet oikeen turbaaniks, et ei ees näyttäny siltä et ois ollu housut päässä.:rolleyes::D
Mä pyysin nuorimmaista tässä jokunen vuosi sitten, että mentäis sittarissa vielä kattomaan kenkiä ennenkun lähetään...poika sanoi heti että ''Ei nyvviitti ja miks aina kenkiä?''.
Maarittelin aikani ja aloin sitten laulamaan ensiks hiljaa, sitten pikku hiljaa ääntä korottaen ''Mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti, jos sä rakkaani seisot mun vierelläin...''.:sneaky:
Siinä vaiheessa kun vastaantulijoita huvitti joko laulaminen tai pojan kauhistunut katse, sai juniori mielensä muuttumaan ja henkäs hätäsesti ''miss ne kengät on, nyt lähettiin'' ja sitten mamma saikin ostettua itelleen nätit kuomat ja vieläpä halavalla:love::love:
 
Mä pyysin nuorimmaista tässä jokunen vuosi sitten, että mentäis sittarissa vielä kattomaan kenkiä ennenkun lähetään...poika sanoi heti että ''Ei nyvviitti ja miks aina kenkiä?''.
Maarittelin aikani ja aloin sitten laulamaan ensiks hiljaa, sitten pikku hiljaa ääntä korottaen ''Mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti, jos sä rakkaani seisot mun vierelläin...''.:sneaky:
Siinä vaiheessa kun vastaantulijoita huvitti joko laulaminen tai pojan kauhistunut katse, sai juniori mielensä muuttumaan ja henkäs hätäsesti ''miss ne kengät on, nyt lähettiin'' ja sitten mamma saikin ostettua itelleen nätit kuomat ja vieläpä halavalla:love::love:
(y)
Monet on keinot sano kissa ku eukolla pöytää pyyhki.:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä