Mä tiedän että moni palstalainen tuo läpällä täällä vain tietyn osan itsestään esille vaikka ovatkin monipuolisempia. En mäkään pullaa leivo jatkuvasti.
Mutta ottaen huomioon että osa on tottakin mitä Rättis suoltaa, niin hän on sarjassamme niitä joille määräisin 10 h/pv ojankaivuuta.
Ei jaksais illalla asennella teletappeja p*rsiiseensä.
Ja tuo äskeinen kirjoitukseni voi tuntua yhtäkkiseltä purkaukselta, mutta on vuosikausien lukemisen tulos.
En palaa tähän aiheeseen enää, sanon tämän vain kerran. Rättis on sympaattinen ja hauska ja jne jne, mutta mieheksi en häntä aina tunnista.
Ethän vain oo riitaa haastamassa? Ne jo puhuivat sinusta tuolla aikaisemmin.
Nukkuvan suuhun ei sais kyllä kulllia laittaa, voi tukehtua
Hyhhyh!Mokkapalat on parhaimpia ilman mokkaa
Suklaata suklaalla ja vähän vielä suklaata
juu, on pt mutta onneksi myös pppOOOH! Se on sitten perrrrjantai!
Jiäkiekko ja jalakapallopelejä tiiossa siis!
Lähetäänki vaihteeks pidemmälle pelailemaan.
Kovat vastukset molemmilla, saas nähhä näyttävätkö närhen munat ja mistä kana pissii!
mistä ihmeestä noikin lintuvertaukset tulleet hirvellä ois varmaan isommat munat ja hevosen pissivehje on varppina näyttävämpi ku kanalla
Mutt hei ihan kohtahan te pääsette lötköpötköilemään taas auringon alle*haukotus*
Fletku olo. Varmaan krapula auringonpuutteesta.
Mikä asiantuntija sä muka oletHyhhyh!
Mokkapalaan tulee aina mokkaa, sää voit kyhätä suklaapaloja jos ei mokka kelpaa!
T. Mokkapala asiantuntija
Loma laiskistaa*haukotus*
Mutt hei ihan kohtahan te pääsette lötköpötköilemään taas auringon alle
Aha, oot ilmeisesti hereillä.
tuleeko krapula auringonpuutteesta ?*haukotus*
No muun muassa sellaisessa asiassa mistä sä et tiedä juurikaan mitään.Mikä asiantuntija sä muka olet
*yläfemmat*Olisi pitänyt siivota,imuroida ja luututa mutta ei oikein huvita ja mä jo tiskasin ja tyhjensin bioastian.
Mokkapaloista oli kyse menikö muisti?No muun muassa sellaisessa asiassa mistä sä et tiedä juurikaan mitään.
Jos ei huvita niin ei ole pakko. Ota rennosti vaanOlisi pitänyt siivota,imuroida ja luututa mutta ei oikein huvita ja mä jo tiskasin ja tyhjensin bioastian.
Etkö just kysynyt että mikä asiantuntija mä olen.Mokkapaloista oli kyse menikö muisti?
siivoaminen on muutenkin ihan yliarvostettua puuhasOlisi pitänyt siivota,imuroida ja luututa mutta ei oikein huvita ja mä jo tiskasin ja tyhjensin bioastian.
*yläfemmat*
Samoilla mennään siis.