Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei mulla niin herkästi mene tunteisiin :)
Laatimasi päiväjärjestys kyllä vaikutti hyvältä mutta valitettavasti ei vastaa todellisuutta :(

Olen ehkä jollain tavalla vajavainen ihminen kun en vihaa ketään ihmistä.

Anna heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä tekevät :rolleyes:

Mä tiedän että moni palstalainen tuo läpällä täällä vain tietyn osan itsestään esille vaikka ovatkin monipuolisempia. En mäkään pullaa leivo jatkuvasti.

Mutta ottaen huomioon että osa on tottakin mitä Rättis suoltaa, niin hän on sarjassamme niitä joille määräisin 10 h/pv ojankaivuuta.
Ei jaksais illalla asennella teletappeja p*rsiiseensä.

Ja tuo äskeinen kirjoitukseni voi tuntua yhtäkkiseltä purkaukselta, mutta on vuosikausien lukemisen tulos.

En palaa tähän aiheeseen enää, sanon tämän vain kerran. Rättis on sympaattinen ja hauska ja jne jne, mutta mieheksi en häntä aina tunnista.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
OOOH! Se on sitten perrrrjantai!:X3:

Jiäkiekko ja jalakapallopelejä tiiossa siis!:love:
Lähetäänki vaihteeks pidemmälle pelailemaan.
Kovat vastukset molemmilla, saas nähhä näyttävätkö närhen munat ja mistä kana pissii!:sneaky:
mistä ihmeestä noikin lintuvertaukset tulleet:eek: hirvellä ois varmaan isommat munat ja hevosen pissivehje on varppina näyttävämpi ku kanalla:geek:


 
OOOH! Se on sitten perrrrjantai!:X3:

Jiäkiekko ja jalakapallopelejä tiiossa siis!:love:
Lähetäänki vaihteeks pidemmälle pelailemaan.
Kovat vastukset molemmilla, saas nähhä näyttävätkö närhen munat ja mistä kana pissii!:sneaky:
mistä ihmeestä noikin lintuvertaukset tulleet:eek: hirvellä ois varmaan isommat munat ja hevosen pissivehje on varppina näyttävämpi ku kanalla:geek:

juu, on pt mutta onneksi myös ppp
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Aha, täällä on arvostelukerho kokoontunut niin minäkin osallistun!:sneaky:

Mun mielestä kirjoittelen kaikkea höpöhöpöä melko paljon, etenkin siksi koska haluan kovasti ottaa kantaa, mutta en kirjoita kovin usein ajan kanssa, tai ihan täydellä ajatuksella. Ennen oli enemmän aikaa tähän - enää ei.
Kirjoittelen myös usein lasten harrastuksiin liittyen, kyllästymiseen asti joidenkin mielestä.:D Ja välillä olen törkeä sellaisia harmaita kohtaan jotka on törkeitä tutuille mustille.:oops: Todella usein provosoin tahallani, koska on hauska huomata miten helposti kuppi voi mennä nurin, tai ainakin vaikuttaa sille että menee.:D

Mun mielestä palstalla on ihanan erilaisia rekkautuneita ja jokainen on omalla tavallaan tosi ihku ja tuo täytettä ”palstaelämään”.:)

Pitkään mietin, että olisko joku rekkautunut josta en pitäis - en saanut ketään mieleeni. Eiku! Nyt muistan - Katylina! Hänestä en pitänyt koska hänellä oli niin ihmeellinen tyyli kasvattaa lapsia ja oli jotain muutakin ällöä (ei ole Katylinaa näkynyt palstalla).
 
r0s
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä