Höpöhöpö, eikä oo vaikee kun jatkaa vaan keskusteluaTän jälkeen on vähän hankala jatkaa keskustelua, pahoittelut siitä.
*sotkee Echon siististi harjatun ja letitetyn eloveena kampauksen*
Höpöhöpö, eikä oo vaikee kun jatkaa vaan keskusteluaTän jälkeen on vähän hankala jatkaa keskustelua, pahoittelut siitä.
Tai ainakin salaa toivoisi olevansamistä sen tietää vaikka rättis olis todellisuudessa nainen?
voidaan jatkaa vaikka mun lempiaiheestaHöpöhöpö, eikä oo vaikee kun jatkaa vaan keskustelua
Jos tuohon ei sekoita mitään makeutusainetta millään muotoa, niin aika hiton karmealta maistuu.Ei kaakaoon ole pakko mättää sokeria, jos sen tekee itse kunnon kaakaojauheesta. Eri asia sitten ovat nuo valmissekoitukset.
Ei tänään kyllä jaksais keskustella Pirkka Pekka Peteliuksesta tai Linnanmäen merenneidoista, ei ainakaan ihan vielävoidaan jatkaa vaikka mun lempiaiheesta
Ihan ymmärrettävää jos ei halua puhua.On hänellä. Entä jos ei halua puhua niistä täällä? Älä ota niin vakavasti hänen juttuja.
ok, ilmottele sitte kun voidaan aloittaaEi tänään kyllä jaksais keskustella Pirkka Pekka Peteliuksesta tai Linnanmäen merenneidoista, ei ainakaan ihan vielä
Tämä oli siis yleisessä mielessä höpötystä, se mitä tarkalleen echo sanoi, voidaan olla montaa mieltä.Ihan ymmärrettävää jos ei halua puhua.
Mutta.
Jokaisen ulosanti on kyllä ihan täysin arvosteltavissa pitemmällä aikavälillä.
Se loukkaantuuko siitä vai ei, on toinen juttu.
Onhan se ihan selvä jos joku lähinnä vaikuttaa hyvin ykskantaiselta ulosannin suhteen että ennemmin tai myöhemmin joku yksinkertaisesti napsahtaa.
Ymmärrän hyvin sen, kuten myös tuon aiemman että ei halua tänne palstalle tuoda itsestään mitään sen syvempää.
Tai sitte voitais nauraa vaikka jollekin muulle mukavalle jutulle, esim. se yks...ootas niin mietin...no se, kyll sää muistat!!ok, ilmottele sitte kun voidaan aloittaa
Niin...jokaisella meistä on ne 2-3 lemppariaihetta joista jauhaa useimmin täällä. Mut yleensä se ihminen väkisinkin kiinnostuu juttelemaan muustakin.Ihan ymmärrettävää jos ei halua puhua.
Mutta.
Jokaisen ulosanti on kyllä ihan täysin arvosteltavissa pitemmällä aikavälillä.
Se loukkaantuuko siitä vai ei, on toinen juttu.
Onhan se ihan selvä jos joku lähinnä vaikuttaa hyvin ykskantaiselta ulosannin suhteen että ennemmin tai myöhemmin joku yksinkertaisesti napsahtaa.
Ymmärrän hyvin sen, kuten myös tuon aiemman että ei halua tänne palstalle tuoda itsestään mitään sen syvempää.
Siinä maha missä painitaanNiin...jokaisella meistä on ne 2-3 lemppariaihetta joista jauhaa useimmin täällä. Mut yleensä se ihminen väkisinkin kiinnostuu juttelemaan muustakin.
Ja vaikka läppä on vain läppä, niin vuosikausien jauhaminen jo kertoo jostakin jumiutumisesta.
Yhtä ärsyttää, toisesta hauskaa. Minkäs teet.Niin...jokaisella meistä on ne 2-3 lemppariaihetta joista jauhaa useimmin täällä. Mut yleensä se ihminen väkisinkin kiinnostuu juttelemaan muustakin.
Ja vaikka läppä on vain läppä, niin vuosikausien jauhaminen jo kertoo jostakin jumiutumisesta.
Kuinni? Mä keskustelen ihan mistä vaan.Siinä maha missä painitaan
Mulla on jotenkin luottamus teihin että keskustelu kyllä teillä tulee jatkumaan vaikka suolasin äsken äkisti yhden ukonlötmäkkeen.Höpöhöpö, eikä oo vaikee kun jatkaa vaan keskustelua
Joo ei me malteta olla hiljaaMulla on jotenkin luottamus teihin että keskustelu kyllä teillä tulee jatkumaan vaikka suolasin äsken äkisti yhden ukoklötmäkkeen.
Niinhän sinä teet, mutta olet myös ankara arvostelija, nimittelet palstalaisia, pyydät muita poistumaan palstalta pois.Kuinni? Mä keskustelen ihan mistä vaan.
Joku toinen joskus yritti ajaa ihmisiä pois, sitten hävisi itse palstalta. Echo on syytön.en muista nähneeni että Echo olis kehottanut ketään poistumaan palstalta
En mä ole väittänykään olevani jalo. En vaan jaksa ylläpitää kuorta, jos en oikeasti ajattele asioista niin, mutta en valita sille ihmiselle loputtomiin. Haukun kerran, joskus toisenkin, mut sen jälkeen olen hiljaa.Niinhän sinä teet, mutta olet myös ankara arvostelija, nimittelet palstalaisia, pyydät muita poistumaan palstalta pois.
Echo, et ole yhtään jalompi kuin me muutkaan.
Emmä kyllä myöskään muista, että olis sellasta tehnyt koskaan?en muista nähneeni että Echo olis kehottanut ketään poistumaan palstalta
Poolalle mulla on jatkuva exit-pyyntö vetämässä.en muista nähneeni että Echo olis kehottanut ketään poistumaan palstalta
me ehottamasti tarvitaan tänne tollanen tiukkaakin tiukampi ja edes jonniinlaisen moraalin omaava Martta-tätiEmmä kyllä myöskään muista, että olis sellasta tehnyt koskaan?
Tiukka täti, sellanen marttahenkinen ope, mutta ei käske ketään pois...korkeintaan nurkkaan laittaa häpeemään sut
Poola poikkeaa asiasta usein, myönnetään.En mä ole väittänykään olevani jalo. En vaan jaksa ylläpitää kuorta, jos en oikeasti ajattele asioista niin, mutta en valita sille ihmiselle loputtomiin. Haukun kerran, joskus toisenkin, mut sen jälkeen olen hiljaa.
Ja juu, mua saa ja pitää arvostella.
Se että pau lan toimittaisin usein ketjusta pois on sen tekemän häiriköinnin takia. Mielipide saa ihmisellä olla luomusta, mutta pakkosyöttäminen on eri asia.