Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
On hänellä. Entä jos ei halua puhua niistä täällä? Älä ota niin vakavasti hänen juttuja.
Ihan ymmärrettävää jos ei halua puhua.

Mutta.

Jokaisen ulosanti on kyllä ihan täysin arvosteltavissa pitemmällä aikavälillä.

Se loukkaantuuko siitä vai ei, on toinen juttu.

Onhan se ihan selvä jos joku lähinnä vaikuttaa hyvin ykskantaiselta ulosannin suhteen että ennemmin tai myöhemmin joku yksinkertaisesti napsahtaa.

Ymmärrän hyvin sen, kuten myös tuon aiemman että ei halua tänne palstalle tuoda itsestään mitään sen syvempää.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja ruuttis
Ihan ymmärrettävää jos ei halua puhua.

Mutta.

Jokaisen ulosanti on kyllä ihan täysin arvosteltavissa pitemmällä aikavälillä.

Se loukkaantuuko siitä vai ei, on toinen juttu.

Onhan se ihan selvä jos joku lähinnä vaikuttaa hyvin ykskantaiselta ulosannin suhteen että ennemmin tai myöhemmin joku yksinkertaisesti napsahtaa.

Ymmärrän hyvin sen, kuten myös tuon aiemman että ei halua tänne palstalle tuoda itsestään mitään sen syvempää.
Tämä oli siis yleisessä mielessä höpötystä, se mitä tarkalleen echo sanoi, voidaan olla montaa mieltä.
 
Ihan ymmärrettävää jos ei halua puhua.

Mutta.

Jokaisen ulosanti on kyllä ihan täysin arvosteltavissa pitemmällä aikavälillä.

Se loukkaantuuko siitä vai ei, on toinen juttu.

Onhan se ihan selvä jos joku lähinnä vaikuttaa hyvin ykskantaiselta ulosannin suhteen että ennemmin tai myöhemmin joku yksinkertaisesti napsahtaa.

Ymmärrän hyvin sen, kuten myös tuon aiemman että ei halua tänne palstalle tuoda itsestään mitään sen syvempää.
Niin...jokaisella meistä on ne 2-3 lemppariaihetta joista jauhaa useimmin täällä. Mut yleensä se ihminen väkisinkin kiinnostuu juttelemaan muustakin.

Ja vaikka läppä on vain läppä, niin vuosikausien jauhaminen jo kertoo jostakin jumiutumisesta.
 
Luulen ymmärtäväni Echon ”vuodatuksen.”
Asianomaisen omat heikkoudet ja luonteen piirteet ovat jotain, joka voi sattua kenelle tahansa ja ei ne oikeastaan ole edes heikkouksia. Asianomaisen ”läpät” ovat hauskoja ja huvittavia.
Jos nuo samat asiat tapahtuu jollekulle toiselle niin hän on täysi luuseri ja ilman pienintäkään määrää ihmisyyttä.
On niin helppo ymmärtää omat mokat, mutta muiden ihmisten pitäis tietää paremmin
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Niinhän sinä teet, mutta olet myös ankara arvostelija, nimittelet palstalaisia, pyydät muita poistumaan palstalta pois.
Echo, et ole yhtään jalompi kuin me muutkaan.
En mä ole väittänykään olevani jalo. En vaan jaksa ylläpitää kuorta, jos en oikeasti ajattele asioista niin, mutta en valita sille ihmiselle loputtomiin. Haukun kerran, joskus toisenkin, mut sen jälkeen olen hiljaa.
Ja juu, mua saa ja pitää arvostella.

Se että pau lan toimittaisin usein ketjusta pois on sen tekemän häiriköinnin takia. Mielipide saa ihmisellä olla luomusta, mutta pakkosyöttäminen on eri asia.
 
Emmä kyllä myöskään muista, että olis sellasta tehnyt koskaan?

Tiukka täti, sellanen marttahenkinen ope, mutta ei käske ketään pois...korkeintaan nurkkaan laittaa häpeemään sut:sneaky:
me ehottamasti tarvitaan tänne tollanen tiukkaakin tiukampi ja edes jonniinlaisen moraalin omaava Martta-täti

ei ols mitään takeita että mimmosiksi hullaannuttaisiin ilman Echoa ja antamiaan kurinpalautuksia
 
En mä ole väittänykään olevani jalo. En vaan jaksa ylläpitää kuorta, jos en oikeasti ajattele asioista niin, mutta en valita sille ihmiselle loputtomiin. Haukun kerran, joskus toisenkin, mut sen jälkeen olen hiljaa.
Ja juu, mua saa ja pitää arvostella.

Se että pau lan toimittaisin usein ketjusta pois on sen tekemän häiriköinnin takia. Mielipide saa ihmisellä olla luomusta, mutta pakkosyöttäminen on eri asia.
Poola poikkeaa asiasta usein, myönnetään.
”Sokerileipurin” postaukset ovat aikaa törkysiä aika ajoin. Oletko huomannut?
 

Yhteistyössä