Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Minun tuulilasinpyyhkijän moottori viritelmä ajaa tuota virkaa paremmin, siinä pystyy säätää nopeuttakin helposti viiksestä vääntämällä :geek:
Mä sanon tämän vain kerran: eiks sullakaan muuta tekemistä elämässä ole? o_O

Klo 10
Kebabruula
Klo 12
Anustapin ruuvaamista tyttöystävään
Klo 14
Kebabin jämät
Klo 16
Virvelin kanssa hässimistä
Klo 20
Snägäri taas tyhjäksi
Klo 22
Tyttöystävän kuorruttaminen Hesen majoneesiin ja spemuun

Mä oisin antanu itseni vaikka teloitettavaksi perunakuoppaan lumituiskussa vuonna 1915 Novosibirskissä (jos oisin eläny silloin), kuin asuisin sun kans. o_O No onneks ei tartte asua.

Joskus tulee mieleen että sunkaltaistenko miesten takia Suomen veteraanit taisteli, että sä saat kuorruttaa koko kämpän smegmaan ja kieputtaa ittes elmukelmuun?

Joo olet symppis palstalainen etkä koskaan puhu pahaa kenestäkään. Ja mä olen kauhea. Mut oli pakko kirjoittaa tämä, 10 vuotta sun juttujasi lukeneena.

Ja kohta m1es tulee hätäpäissään sua puolustamaan "kuivap*lluisen keski-ikäisen hirviötantan" hyökkäykseltä.
Siitä vaan.

Surkaa yhdessä.
 
Mä sanon tämän vain kerran: eiks sullakaan muuta tekemistä elämässä ole? o_O

Klo 10
Kebabruula
Klo 12
Anustapin ruuvaamista tyttöystävään
Klo 14
Kebabin jämät
Klo 16
Virvelin kanssa hässimistä
Klo 20
Snägäri taas tyhjäksi
Klo 22
Tyttöystävän kuorruttaminen Hesen majoneesiin ja spemuun

Mä oisin antanu itseni vaikka teloitettavaksi perunakuoppaan lumituiskussa vuonna 1915 Novosibirskissä (jos oisin eläny silloin), kuin asuisin sun kans. o_O No onneks ei tartte asua.

Joskus tulee mieleen että sunkaltaistenko miesten takia Suomen veteraanit taisteli, että sä saat kuorruttaa koko kämpän smegmaan ja kieputtaa ittes elmukelmuun?

Joo olet symppis palstalainen etkä koskaan puhu pahaa kenestäkään. Ja mä olen kauhea. Mut oli pakko kirjoittaa tämä, 10 vuotta sun juttujasi lukeneena.

Ja kohta m1es tulee hätäpäissään sua puolustamaan "kuivap*lluisen keski-ikäisen hirviötantan" hyökkäykseltä.
Siitä vaan.

Surkaa yhdessä.
On hänellä. Entä jos ei halua puhua niistä täällä? Älä ota niin vakavasti hänen juttuja.
 
ekkai sää ekko vaan ota ton rättiksen pullistelua tosissaan?
Mä tiedän että moni palstalainen tuo läpällä täällä vain tietyn osan itsestään esille vaikka ovatkin monipuolisempia. En mäkään pullaa leivo jatkuvasti.

Mutta ottaen huomioon että osa on tottakin mitä Rättis suoltaa, niin hän on sarjassamme niitä joille määräisin 10 h/pv ojankaivuuta.
Ei jaksais illalla asennella teletappeja p*rsiiseensä.

Ja tuo äskeinen kirjoitukseni voi tuntua yhtäkkiseltä purkaukselta, mutta on vuosikausien lukemisen tulos.

En palaa tähän aiheeseen enää, sanon tämän vain kerran. Rättis on sympaattinen ja hauska ja jne jne, mutta mieheksi en häntä aina tunnista.
 
Mä tiedän että moni palstalainen tuo läpällä täällä vain tietyn osan itsestään esille vaikka ovatkin monipuolisempia. En mäkään pullaa leivo jatkuvasti.

Mutta ottaen huomioon että osa on tottakin mitä Rättis suoltaa, niin hän on sarjassamme niitä joille määräisin 10 h/pv ojankaivuuta.
Ei jaksais illalla asennella teletappeja p*rsiiseensä.

Ja tuo äskeinen kirjoitukseni voi tuntua yhtäkkiseltä purkaukselta, mutta on vuosikausien lukemisen tulos.

En palaa tähän aiheeseen enää, sanon tämän vain kerran. Rättis on sympaattinen ja hauska ja jne jne, mutta mieheksi en häntä aina tunnista.
mistä sen tietää vaikka rättis olis todellisuudessa nainen?
 
Ja jos tätä aihetta vielä käsitellään, niin jos ehdin tänään niin voin tehdä oman ketjun, tähän ketjuun tuo teksti oli väärässä paikassa.
Tän jälkeen on vähän hankala jatkaa keskustelua, pahoittelut siitä.

Mutta asiaani en anteeksipyytele, mutta ei mun takia tartte kenenkään olla varpaillaan.
Rättis saa vihata mua koko loppuelämänsä, mä kohtelen häntä tämän jälkeen ihan tavallisesti, mutta tämä mielipide mulla tulee olemaan hänestä aina.
 
Mä tiedän että moni palstalainen tuo läpällä täällä vain tietyn osan itsestään esille vaikka ovatkin monipuolisempia. En mäkään pullaa leivo jatkuvasti.

Mutta ottaen huomioon että osa on tottakin mitä Rättis suoltaa, niin hän on sarjassamme niitä joille määräisin 10 h/pv ojankaivuuta.
Ei jaksais illalla asennella teletappeja p*rsiiseensä.

Ja tuo äskeinen kirjoitukseni voi tuntua yhtäkkiseltä purkaukselta, mutta on vuosikausien lukemisen tulos.

En palaa tähän aiheeseen enää, sanon tämän vain kerran. Rättis on sympaattinen ja hauska ja jne jne, mutta mieheksi en häntä aina tunnista.
Pakko puolustaa häntä sen verran, kun tiedän asian, että tää rättis mikä kertoo näitä juttujaan tällä puolella on ihan oikeesti teatterirättis:barefoot:...meneekö jutut överiks? No menee, mutta meneehän ne meillä muillakin monesti ja monessa asiassa.:oops::oops:
Oikeesti hän on tyttöystäväänsä ja perhettään rakastava kiltti mies, joka haluais olla kunnioitettu ja pelätty TATUOITU JÄTKÄ!:alien:
Paljon on miestä haukuttu mullekin ja jopa seläntakana (niinkun on muakin varmaan monelle muulle), alkuun ne jutut otin tosissaan kunnes ajattelin ettei sellasia puheita kannata miettiä vaan pitää ajatella omilla aivoilla ja tehdä johtopäätökset ihan itte:love::love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä