Ei kaakaoon ole pakko mättää sokeria, jos sen tekee itse kunnon kaakaojauheesta. Eri asia sitten ovat nuo valmissekoitukset.Ei voi, verensokerit alkaa heittelemään pahasti ja tulee ihan hirvee olo.
Ei kaakaoon ole pakko mättää sokeria, jos sen tekee itse kunnon kaakaojauheesta. Eri asia sitten ovat nuo valmissekoitukset.Ei voi, verensokerit alkaa heittelemään pahasti ja tulee ihan hirvee olo.
Koita Kanariaa.Aikaero Makedoniaan vain 1 tunti (eli kello siellä tunnin vähemmän).
Niin, eihän tuonnekaan ole kuin kahden tunnin ero. Kovin helposti menee r0sin kello sekaisin.Koita Kanariaa.
Niin, eihän tuonnekaan ole kuin kahden tunnin ero. Kovin helposti menee r0sin kello sekaisin.
Onko siellä Kanarialla valvottu yöt hydrauliikan parissa
ohan siinä kummiski vuoden loppuun kestävä siirtymäaika jonka puitteissa voi laittaa käytännön asiat kuntoonBritannia eroaa tänään EU:sta! Sumpit sille, sekä Trumpit.
Toivotaan että pärjäävätkin myös, alkutaival ei varmasti tule olemaan helppo.
Sumpit sille täältäkin, Kyllä ne sieltä nouseeBritannia eroaa tänään EU:sta! Sumpit sille, sekä Trumpit.
Toivotaan että pärjäävätkin myös, alkutaival ei varmasti tule olemaan helppo.
Mä sanon tämän vain kerran: eiks sullakaan muuta tekemistä elämässä ole?Minun tuulilasinpyyhkijän moottori viritelmä ajaa tuota virkaa paremmin, siinä pystyy säätää nopeuttakin helposti viiksestä vääntämällä
nousee nousee, tulihan ne vallan hyvin toimeen ennenkuin EU edes perustettiinSumpit sille täältäkin, Kyllä ne sieltä nousee
On hänellä. Entä jos ei halua puhua niistä täällä? Älä ota niin vakavasti hänen juttuja.Mä sanon tämän vain kerran: eiks sullakaan muuta tekemistä elämässä ole?
Klo 10
Kebabruula
Klo 12
Anustapin ruuvaamista tyttöystävään
Klo 14
Kebabin jämät
Klo 16
Virvelin kanssa hässimistä
Klo 20
Snägäri taas tyhjäksi
Klo 22
Tyttöystävän kuorruttaminen Hesen majoneesiin ja spemuun
Mä oisin antanu itseni vaikka teloitettavaksi perunakuoppaan lumituiskussa vuonna 1915 Novosibirskissä (jos oisin eläny silloin), kuin asuisin sun kans. No onneks ei tartte asua.
Joskus tulee mieleen että sunkaltaistenko miesten takia Suomen veteraanit taisteli, että sä saat kuorruttaa koko kämpän smegmaan ja kieputtaa ittes elmukelmuun?
Joo olet symppis palstalainen etkä koskaan puhu pahaa kenestäkään. Ja mä olen kauhea. Mut oli pakko kirjoittaa tämä, 10 vuotta sun juttujasi lukeneena.
Ja kohta m1es tulee hätäpäissään sua puolustamaan "kuivap*lluisen keski-ikäisen hirviötantan" hyökkäykseltä.
Siitä vaan.
Surkaa yhdessä.
just kerkist laillisesti toivottaa huomenta, meni minuutinkaan myöhäsemmäksi niin olis pitäny sanoa päivääHuomenta
Mä tiedän että moni palstalainen tuo läpällä täällä vain tietyn osan itsestään esille vaikka ovatkin monipuolisempia. En mäkään pullaa leivo jatkuvasti.ekkai sää ekko vaan ota ton rättiksen pullistelua tosissaan?
mistä sen tietää vaikka rättis olis todellisuudessa nainen?Mä tiedän että moni palstalainen tuo läpällä täällä vain tietyn osan itsestään esille vaikka ovatkin monipuolisempia. En mäkään pullaa leivo jatkuvasti.
Mutta ottaen huomioon että osa on tottakin mitä Rättis suoltaa, niin hän on sarjassamme niitä joille määräisin 10 h/pv ojankaivuuta.
Ei jaksais illalla asennella teletappeja p*rsiiseensä.
Ja tuo äskeinen kirjoitukseni voi tuntua yhtäkkiseltä purkaukselta, mutta on vuosikausien lukemisen tulos.
En palaa tähän aiheeseen enää, sanon tämän vain kerran. Rättis on sympaattinen ja hauska ja jne jne, mutta mieheksi en häntä aina tunnista.
Olkoon vaikka sirkustirehtööri, somessa on kaikki mahdollista, mutta edellinen nikkinsä on "olen tatuoitu jätkä" joten siitä päättelen sukupuolen.mistä sen tietää vaikka rättis olis todellisuudessa nainen?
Hahaaa Ai rättis on tää tyyppi.Olkoon vaikka sirkustirehtööri, somessa on kaikki mahdollista, mutta edellinen nikkinsä on "olen tatuoitu jätkä" joten siitä päättelen sukupuolen.
Nytkö sä tajusit?Hahaaa Ai rättis on tää tyyppi.
No mistäpä sitä tajuaisi jos ei palstalla vietä aikaansa Täällä käynyt nyt muutaman viikon vissiin noin 7 vuoden tauon jälkeen.Nytkö sä tajusit?
Pakko puolustaa häntä sen verran, kun tiedän asian, että tää rättis mikä kertoo näitä juttujaan tällä puolella on ihan oikeesti teatterirättis...meneekö jutut överiks? No menee, mutta meneehän ne meillä muillakin monesti ja monessa asiassa.Mä tiedän että moni palstalainen tuo läpällä täällä vain tietyn osan itsestään esille vaikka ovatkin monipuolisempia. En mäkään pullaa leivo jatkuvasti.
Mutta ottaen huomioon että osa on tottakin mitä Rättis suoltaa, niin hän on sarjassamme niitä joille määräisin 10 h/pv ojankaivuuta.
Ei jaksais illalla asennella teletappeja p*rsiiseensä.
Ja tuo äskeinen kirjoitukseni voi tuntua yhtäkkiseltä purkaukselta, mutta on vuosikausien lukemisen tulos.
En palaa tähän aiheeseen enää, sanon tämän vain kerran. Rättis on sympaattinen ja hauska ja jne jne, mutta mieheksi en häntä aina tunnista.