miten muna voi mennä liian kovaksi?Muna meni liian kovaksi ku katsoin youtubesta Pasi Viherahoa pizzapuffassa
Joo, tutulta kuulostaaHmm...11.1 vasta 21 pvää mut ihan menkkaoireet on kyllä.... alavatsa ja etureidetkin kipeät
miten muna voi mennä liian kovaksi?
Kävit sitten vähän heruttelemassa ViherahoaMuna meni liian kovaksi ku katsoin youtubesta Pasi Viherahoa pizzapuffassa
no sitteTämä muna oli kanan, tyttöystävä keitti ja tehtävänäni oli vain katsoa kelloa, noh melkein onnistui
On tuo alavatsa turvoksissakinJoo, tutulta kuulostaa
No ois voinu keksiä mukavammankin keinon!kait se lissääntymisen takia on välttämätöntä
Mulla ainakin aiheuttivat joskus, mutta ne tuntuivat oikeestaan enemmän sillä puolella missä ne sijaitsi...alavatsan turvotus oli myös yks raskausoire.On tuo alavatsa turvoksissakin
Mä oon kyl epäillyt et mulla on kysta/kystia, voikohan ne aiheuttaa ennenaikaisia menkkaoireita
olis kai niin mutta on kuukautiskierrossa se hyvä puoli että munasolun irtoamisen aikaan nainen on ihanan kiimanenNo ois voinu keksiä mukavammankin keinon!
Just tänään aattelin, että tekis mieli ostaa ainekset ja tehä...päälle kanadalaista vaahterasiirappia.Pannukakku uunissa.
Mä ostin joskus 19 vuotiaana vaahterasiirappia ja tein amerikkalaisia pannareita, se siirappi ei silloin vakuuttanut mut vois koittaa kyllä uudelleen kun makuaisti on aikuistuessa kehittynyt aika paljon En oikeastaan edes muista enää mille se maistuiJust tänään aattelin, että tekis mieli ostaa ainekset ja tehä...päälle kanadalaista vaahterasiirappia.
Mä olen liukas, tosi liukasolis kai niin mutta on kuukautiskierrossa se hyvä puoli että munasolun irtoamisen aikaan nainen on ihanan kiimanen
Teoriassa ja oikeastaan käytännössäkin mahdollista, mut jotenkin en jaksa uskoa sitäOi Emar on raskaana
Löysähköllä keltuaisellaVois keittää pari munaa.
mulla olisVois ottaa vähän munaa.
Löysää vai kovaako mekille tarjoilet?mulla olis
Se on hyvää, ei oo sellasta äkkimakkeetaMä ostin joskus 19 vuotiaana vaahterasiirappia ja tein amerikkalaisia pannareita, se siirappi ei silloin vakuuttanut mut vois koittaa kyllä uudelleen kun makuaisti on aikuistuessa kehittynyt aika paljon En oikeastaan edes muista enää mille se maistui
kovaa tietenkiLöysää vai kovaako mekille tarjoilet?
Onko sulla 8 minuutin muna?kovaa tietenki