Kiva herätä siihen, että suu on täynnä pullaaSori, en voinut olla tekemättä jäynää.
Kiva herätä siihen, että suu on täynnä pullaaSori, en voinut olla tekemättä jäynää.
Mua himottas kyllä kans ihana lämmin vaahtokylpy On niin kylmä koko ajanVoisin ottaa sinut mukaan, mutta tyttöystävä ei pitäisi siitä
Periskooppi nousee pintaan
On onKiva herätä siihen, että suu on täynnä pullaa
no nyt on tarjoomat kohillaanPiparia ( omasta herkusta )
No johan sitä nyt ollaan anteliaita vähän jokaikinen tänäänTäällä on niin paljon herkkuja jaossa että osallistun minäkin
*Tarjoaa pipariaan kinuski- ja suklaakastikkeen kera*
hyvä antaa vähästäänkin mutta paha ei paljostakaanNo johan sitä nyt ollaan anteliaita vähän jokaikinen tänään
ja ruutis antaa kaikille halukkaillehyvä antaa vähästäänkin mutta paha ei paljostakaan
vain kivoille ja kilteilleja ruutis antaa kahvia kaikille halukkaille
sulla on se pms vaimikäsenyoliOn kyllä ihmeen vilu koko ajan Ja outo väsymys Pohdin jo mahtaako olla nyt se miesflunssa tarttumassa, vaiko sitten menkat kun en kirveelläkään muista milloin ne viimeks oli
Mun mielestä pari kolme viikkoa sitten mut en oo ilmeisestikkään muistanu merkitä niitä
Kerpeleen kerpele, niin varmaan on nyt kun pohtii ja laskeskelee.... Voi miksi, MIKSI naisille on luotu tuollainen typerääkin typerämpi vaiva!?sulla on se pms vaimikäsenyoli
kait se lissääntymisen takia on välttämätöntäKerpeleen kerpele, niin varmaan on nyt kun pohtii ja laskeskelee.... Voi miksi, MIKSI naisille on luotu tuollainen typerääkin typerämpi vaiva!?
Mulla oli aina joka raskaudessa ensioireina noi kaikki...vilu, ihme väsymys ja flunssaoireet niin joo ja menkat hävis mystisesti jonnekin, minne lieneOn kyllä ihmeen vilu koko ajan Ja outo väsymys Pohdin jo mahtaako olla nyt se miesflunssa tarttumassa, vaiko sitten menkat kun en kirveelläkään muista milloin ne viimeks oli
Mun mielestä pari kolme viikkoa sitten mut en oo ilmeisestikkään muistanu merkitä niitä
Katso tästä ketjusta milloin oli menkat. ilmoitit sitä täälläOn kyllä ihmeen vilu koko ajan Ja outo väsymys Pohdin jo mahtaako olla nyt se miesflunssa tarttumassa, vaiko sitten menkat kun en kirveelläkään muista milloin ne viimeks oli
ootko sääki PMS:n kourissa?Jumasaakeli sentään, otsakin on arka,päätä särkee.
Hyvä idea, nyt kun löytäis sen. Tää palstahan on hyvä, vähä ku päiväkirjaKatso tästä ketjusta milloin oli menkat. ilmoitit sitä täällä
Särkylääke?Jumasaakeli sentään, otsakin on arka,päätä särkee.
menkan kourissaootko sääki PMS:n kourissa?
Otin vähän aikaa sitten. Toivottavasti auttaa.Särkylääke?
mää voin kattoo omasta tiimarinvihosta että millon sulla oli edellisen kerran kuukautiset...Hyvä idea, nyt kun löytäis sen. Tää palstahan on hyvä, vähä ku päiväkirja