Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
On kyllä ihmeen vilu koko ajan(n) Ja outo väsymys:unsure: Pohdin jo mahtaako olla nyt se miesflunssa tarttumassa, vaiko sitten menkat kun en kirveelläkään muista milloin ne viimeks oli:cautious:
Mun mielestä pari kolme viikkoa sitten mut en oo ilmeisestikkään muistanu merkitä niitä:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
On kyllä ihmeen vilu koko ajan(n) Ja outo väsymys:unsure: Pohdin jo mahtaako olla nyt se miesflunssa tarttumassa, vaiko sitten menkat kun en kirveelläkään muista milloin ne viimeks oli:cautious:
Mun mielestä pari kolme viikkoa sitten mut en oo ilmeisestikkään muistanu merkitä niitä:unsure:
Mulla oli aina joka raskaudessa ensioireina noi kaikki...vilu, ihme väsymys ja flunssaoireet niin joo ja menkat hävis mystisesti jonnekin, minne liene:X3:
 
vierailija
On kyllä ihmeen vilu koko ajan(n) Ja outo väsymys:unsure: Pohdin jo mahtaako olla nyt se miesflunssa tarttumassa, vaiko sitten menkat kun en kirveelläkään muista milloin ne viimeks oli:cautious:
Mun mielestä pari kolme viikkoa sitten mut en oo ilmeisestikkään muistanu merkitä niitä:unsure:
Katso tästä ketjusta milloin oli menkat. ilmoitit sitä täällä o_O
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä