• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Melkein kolme ja puoli tuntia. Ellei päätetä jäädä johkin matkan varrelle yöksi. Mut se taas ois yksi yö vähemmän aikaa kauniilla Ohrid-järvellä enkä tiä onko se vessaanpääsyvarmuuden arvoista.
Et (te) juo niin paljon ennen reissua.. Kahvi pois ja muut vähemmälle. Vesipullo mukaan ja sitten kun alkaa määränpää häämöttää(esim 1h matkaa jäljellä) niin sitten voi ruveta hörppimään.
 
vierailija
:unsure: Joo, juurikin nivelreumaan.. Peloteltu on vaan että se heikentää puolustusta :notworthy:

(n)
https://academic.oup.com/ajcn/article-abstract/110/6/1416/5540729?redirectedFrom=fulltext
Luepa tuo. Vähän eri aiheesta, mutta siinä on itua. Ja tiedäthän, että syanidi yskittää, joten ei tavallista suolaa ollenkaan, vaan Maldonia. Se paakkuuntumisenestoaine on vain siksi ettei tehtaiden putket mene tukkoon - ihmistä siinä ei ole ajateltu ollenkaan:mad:
 
vierailija
r0s
Et (te) juo niin paljon ennen reissua.. Kahvi pois ja muut vähemmälle. Vesipullo mukaan ja sitten kun alkaa määränpää häämöttää(esim 1h matkaa jäljellä) niin sitten voi ruveta hörppimään.
Eli edellisenä iltana litra ananasmehua, sit ravataan koko yö kusella ja päivä ollaan niin väsyjä että kolmn tunnin matka sujuu hetkessä kun nukahdetaan. :sneaky:
 
En ole kerennyt kunnolla perehtyä ja tiedän,
että sinä olet, ja tiedät vastauksen mun kyssäriin:
Ketkä ovat todennäköinen kohderyhmä?

Jos totta puhutaan niin mua vähän jännittää tuo virus.:notworthy:
Ebola ei niinkään, koska mun käsittääkseni välittyy vain ruumiinnesteiden kautta.
Vanhukset, pienet lapset/vauvat ja astmaatikot ym keuhkosairaat(n)
 
Vanhukset, pienet lapset/vauvat ja astmaatikot ym keuhkosairaat(n)
Joskus automode iskee omituisesti. Toinen yritys:

+ terveydenhuollon työntekijät ja muista syistä terveyskeskuksiin ja sairaaloihin hakeutuvat.

"Considering that substantial numbers of patients with SARS and MERS were infected in health-care settings", precautions need to be taken to prevent that happening again, the Chinese team warned in The Lancet.
 
Joskus automode iskee omituisesti. Toinen yritys:

+ terveydenhuollon työntekijät ja muista syistä terveyskeskuksiin ja sairaaloihin hakeutuvat.

"Considering that substantial numbers of patients with SARS and MERS were infected in health-care settings", precautions need to be taken to prevent that happening again, the Chinese team warned in The Lancet.
Mua ei jostain syystä pelota toi sairaus omasta puolesta yhtään, tulee jos tulee, mutta läheisten puolesta kyllä olen huolissani(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä