Ei aina... joskus on hyvinkin viipyileväpierun haju haihtuu muutamassa sekunnissa
On ne oveliaaika rajua, joku mies on masturboinut
Mä olin täs joskus illalla ennen sulkemisaikaa Ikeassa. Aattelin sitä kilometriä pitkää nuolijonoa kävellessäni että ei täällä enää oo ketään, ja päästin hiljaisen pierun.
henki se kulukee herroist.... eiku rouvistakinMä olin täs joskus illalla ennen sulkemisaikaa Ikeassa. Aattelin sitä kilometriä pitkää nuolijonoa kävellessäni että ei täällä enää oo ketään, ja päästin hiljaisen pierun.
Samassa kurvasi vastaan joku keski-ikäinen pari, en ollu nähny niitä kun ne kurvasi korkean parisängyn takaa.
Ei sit hävettäny yhtään...
Mulla on parin kuukauden sisään 50 % mun pieruyrityksistä tyyliin "joo ei täällä oo ketään" päättyny nolosti.henki se kulukee herroist.... eiku rouvistakin
Ketoosidieetti auttaa näihinkin probleemiinMulla on parin kuukauden sisään 50 % mun pieruyrityksistä tyyliin "joo ei täällä oo ketään" päättyny nolosti.
Yhtä toista kertaa en kerro. En pysty.
Nou tänks, en halua elinikäistä ummetusta.Ketoosidieetti auttaa näihinkin probleemiin
Mä en tajunt.Luulin ensin echo kirjoitti myös tuon punaisen isomman tekstin ja meinasin vastata,että tottahan se onkin ja tekee hyvää katso liitettä 9361
Se on kuule ihan normaalia, mutta älä nyt toisia myrkytä kaupoissa. Ikeassa on muutenkin ankeaaNo niin ja naisethan ei ikinä saa kertoa pierevänsä (ei ne piere), rikoin nyt tabua, kraks kräts.
Ja samalla annoin aseet ja riemun aihetta moneksi vuodeksi harmaille.
Mutta jotain iloa niidenkin onnettomien murmelien elämään!
Siinä sun viestin yläpuolella näkyi isolla vaaleanpunaisella tekstillä että itsetyydytys on helppo tapa edistää omaa hyvinvointiaMä en tajunt.
Se mainos tulee googlehakujen perusteellaSiinä sun viestin yläpuolella näkyi isolla vaaleanpunaisella tekstillä että itsetyydytys on helppo tapa edistää omaa hyvinvointia
Luulin eka että sie kirjoitit sen,mutta se vissiin onkin 2plussan tekstiä/ mainosta
Ai ai nyt tuli sydäri kyllä, paljastui mun harrastusSe mainos tulee googlehakujen perusteella
Edit: no ei tuu. Älä saa sydäriä
Meillä on sitten samat harrastukset, koska mullakin näkyy tuo mainos. Taidetaan vaan olla eri harrastusryhmissä, koska ei olla törmäiltyAi ai nyt tuli sydäri kyllä, paljastui mun harrastus