Jätit kuitenkin oven auki ja sellainen juoksi suoraan uuniin?Kanipata muhii uu issa. Yritin laittaa kuvan mut netti on liian hidas, aijaa ei lataa.
Mulla kipuja piisaa mutta saisin pienemmät laihduttamalla. Eikä ne silloinkaan hirmu pieniksi muutu.Simona Halep kävi lollojen pienennysleikkauksessa, koska ne aiheutti selkäkipua ja haittasi tenniksen pelaamista
katso liitettä 9355
Eli pienemmät on paremmat, ainakin tässä tapauksessa
ei mekko ole pullukka vaan uhkea
No jos uhkeus tarkoittaa sitä että on turvonnut jokapuolellta ja maha ja reidet ja takamuskin on uhkeaa...Liian uhkea.
Ai kauheeta kun sää komenteletEi laiteta.
?https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/tassa-on-vuoden-2020-paras-ruokavalio-jota-kaikkien-pitaisi-noudattaa-eika-se-missaan-nimessa-ole-ketodieetti/7686234#gs.ubw1hx
Kalamiesi: lue tuon otsikon loppu.
Välimeren ruokavalio voittaa nykyisin aina ruokavalioskabat. Tää on yksi artikkeli monista joissa sitä ylistetään.
Ai tuo kohta?#gs.ubw1hx
Ei ole turvotusta. Pelkää läskiä.No jos uhkeus tarkoittaa sitä että on turvonnut jokapuolellta ja maha ja reidet ja takamuskin on uhkeaa...
Niin se on just hankalaa, jos joutuu kärsimään niiden takiaMulla kipuja piisaa mutta saisin pienemmät laihduttamalla. Eikä ne silloinkaan hirmu pieniksi muutu.
Een! Ku mökin omistaja varoitti pitämästä ovia auki koska kanit, kanat, vuohet sun muut tulevat muuten sisään ja syövät ruoat!Jätit kuitenkin oven auki ja sellainen juoksi suoraan uuniin?
Ja siihen lisäksi fyysinen työ. Se homma on onneks loppu.Niin se on just hankalaa, jos joutuu kärsimään niiden takia
Hähää, sama päivä on edelleenki! Nyt joudut kestämään koko illan mun puujalkavitsejä.Iltapuolen huomenta
Taisin sittenki väsähtää, sitä paitsi luulin herätessä nukkuneeni aamuun saakka.
Sää oot ihan mahoton tapausIltapuolen huomenta
Taisin sittenki väsähtää, sitä paitsi luulin herätessä nukkuneeni aamuun saakka.
Mikä kana ei lennä? No porkkana. HehehehHähää, sama päivä on edelleenki! Nyt joudut kestämään koko illan mun puujalkavitsejä.
Säkin oot semmone toivoton ketoosi-KeijoSää oot ihan mahoton tapaus
Toivossa on hyvä elää.Säkin oot semmone toivoton ketoosi-Keijo
Lensin joskus copterlinellä Viroon. Oli joku tarjous, maksoi vain 60€ suunta. Matka kesti 20 min ja sai sen ajan miettiä, että toivottavasti tämä ei tipu kuten se edellinenOn tuo lentäminen kallista. Kotimaassa
Entisaikaan niitä kaytettiin laihdutukseen..Toivossa on hyvä elää.
T. Lapamato
Kiitos!
Alareunassa tuota kekoa vilistää se Kalamiehen lapamato.
Ja egyptissä joivat elohopeaa...Entisaikaan niitä kaytettiin laihdutukseen..
Hähää, sama päivä on edelleenki! Nyt joudut kestämään koko illan mun puujalkavitsejä.