Moikka! Mahtuuko tänne vielä mukaan?
Pespi/28/1./ ya 11/19
Haluaisin myös kysyä omista oireistani, että voisiko olla raskaus vai vaan hormoneista johtuvia oireita:
mulla oli Nexplanon ehkäisykapseli kädessä n. 5,5 vuotta, jonka aikana ei ollut kertaakaan menkkoja. Otatin sen pois marraskuun alussa, koska meillä toiveena lapsi. Kuukautisia ei ole vieläkään tullut takaisin sen pois oton jälkeen. Olen tehnyt raskaustestin kerran kuussa, edellisen kerran joulu-tammikuun vaihteessa.
Nyt mulla oli alavatsa arka ja kipeä ja nipisti välillä parin päivän ajan. Vähän samanlailla kun menkkakivuissa, mutta paljon lievempänä. Nyt ei ole ollu päivään tai kahteen tuota. Lisäksi ollut hirveää unettomuutta, loputonta nälkää ja vastavuoroin ruokahaluttomuutta tai ällöttänyt pian kun aloittanut syömään. Lisäksi mun nännissä oli ihan omituinen valkoinen piste, jota ensin kutitti kauheasti. Parin päivän päästä se oli siinä edelleen ja koitin puristaa sitä ja siitä tuli valkoista paksua mönjää, taliako? Lisäksi itken vieläkin herkemmin kuin yleensä.
Heti kapselin poiston jälkeen vaivuin kauheaan masennukseen ja toivottomuuteen, oli kamala olo ja mikään ei kiinnostanut, halusin vain kuolla. Mielialat hyppeli miljoona kertaa päivän aikana, mutta nyt tuo on asettunut ja viime kuukauden aikana tilalle on tulleet nuo yllämainitut oireet. Mietin, että onko edelleen kyse hormoneista vai olisiko raskauden oireita? Testin teen taas kuun vaihteessa..
Ja mikäli luulette, että on hormonaalista niin milloin ihmeessä ne kuukautiset alkaa. Haluan niin kovasti raskaaksi