Haaveena vauva 2020

No niinpä :unsure: Mut kyl vähän toiveet kaatu.
Mua ahdistaa täällä ja lujaa, kun haluais testata, mutta pelottaa se nega niin paljon :cry: Sit aika vaan matelee ja matelee ja ei millään jaksais odottaa tiistaihin asti, jos käviskin niin ihanasti, että ei alkaisikaan menkat. Tosi ristiriitaisia fiiliksiä, enkä tykkää tästä yhtään.
Meinaatko liittyä syyskuisten ryhmään vai la mukaan lokakuisiin? Ite pohdin, et kuinka se menee, jos saisin plussan, ni mun la ois 5.10, mutta sektio tehdään ilmeisesti viim. Rv37, ni sithän se ois reippaasti syyskuun puolella.
No, kuule. Eipä tämä aikaisin plussan saaminen helppoa ole. :ninja: mikään ei tietenkään mihinkään muutu; testaa aikaisin tai myöhemmin. Mut mä haluan tietää onko ollut edes yritystä kiinnittyä.
Miksi rv37? Oliko sulla sektiot syynä?
 
No, kuule. Eipä tämä aikaisin plussan saaminen helppoa ole. :ninja: mikään ei tietenkään mihinkään muutu; testaa aikaisin tai myöhemmin. Mut mä haluan tietää onko ollut edes yritystä kiinnittyä.
Miksi rv37? Oliko sulla sektiot syynä?
Sektiot joo syynä ja sit vielä ku riskiraskaus, ni sen takia rv37. Jos näyttää hyvältä, ni saattavat venyttää viikolle 39, mut epäilivät, et tuskinpa uskaltaa.
No mä kiusasin itteäni ja tein testin ja negahan se oli, kuten epäilin. Tuli kyl olo, et en varmaan ikinä enää saa plussaa :cry: Pms-oireet vaan lisääntyy ja lisääntyy, ni kohta en usko mihinkään.

Edit: ihan ku jossain asennossa/tietyssä valossa näkyis viivanpaikka. Saa aikalailla tihrustaa, et siihen jotain saa näkyviin :ROFLMAO: Täällä jo kehittelee itelleen viivalaseja ettei ois niin paha mieli :sneaky: Mut luulis, et tässä vaiheessa jo jotain näkyis, jos ois näkyäkseen. Vaikka eipä noi menkat oo myöhässä ja ennenki saanu haamun vasta menkkojen ollessa myöhässä :whistle: Mut silti, menkkoja odotellessa, ni ei tippuis kovin korkealta :ninja:
 
Viimeksi muokattu:
Sektiot joo syynä ja sit vielä ku riskiraskaus, ni sen takia rv37. Jos näyttää hyvältä, ni saattavat venyttää viikolle 39, mut epäilivät, et tuskinpa uskaltaa.
No mä kiusasin itteäni ja tein testin ja negahan se oli, kuten epäilin. Tuli kyl olo, et en varmaan ikinä enää saa plussaa :cry: Pms-oireet vaan lisääntyy ja lisääntyy, ni kohta en usko mihinkään.

Edit: ihan ku jossain asennossa/tietyssä valossa näkyis viivanpaikka. Saa aikalailla tihrustaa, et siihen jotain saa näkyviin :ROFLMAO: Täällä jo kehittelee itelleen viivalaseja ettei ois niin paha mieli :sneaky: Mut luulis, et tässä vaiheessa jo jotain näkyis, jos ois näkyäkseen. Vaikka eipä noi menkat oo myöhässä ja ennenki saanu haamun vasta menkkojen ollessa myöhässä :whistle: Mut silti, menkkoja odotellessa, ni ei tippuis kovin korkealta :ninja:
Niin - mikä päivä kuvittelet et ovis ois ollut?
(kp ja Dpo -listakin jäi edelliselle sivulle) Jos tarkkaan tietää oviksen, päivälleen, niin ehkä Dpo 10 vois kyl melkein kaikilla jotain näkyä. Kiinnittyminen kuitenkin tapahtuu keskimäärin dpo6-8 eli kahdessakin päivässä HCG nousee jo jonkin verran,

Kysyit menenkö syyskuisiin vai lokakuisiin. Sitäpä tossa jo mietinkin. Kuitenkin lokakuisten kanssa ehkä kulkisi enemmän samassa, vaikka lapsi syntyisikin syyskuussa. En tiä. Käyn kurkkimassa siellä kunhan ehdin.
 
Niin - mikä päivä kuvittelet et ovis ois ollut?
(kp ja Dpo -listakin jäi edelliselle sivulle) Jos tarkkaan tietää oviksen, päivälleen, niin ehkä Dpo 10 vois kyl melkein kaikilla jotain näkyä. Kiinnittyminen kuitenkin tapahtuu keskimäärin dpo6-8 eli kahdessakin päivässä HCG nousee jo jonkin verran,

Kysyit menenkö syyskuisiin vai lokakuisiin. Sitäpä tossa jo mietinkin. Kuitenkin lokakuisten kanssa ehkä kulkisi enemmän samassa, vaikka lapsi syntyisikin syyskuussa. En tiä. Käyn kurkkimassa siellä kunhan ehdin.
Kuvittelen sen olleen 12.1, koska kivut oli sen mukaiset. Elikkäs kp14 ja nyt menossa kp 25/27-28. Eli ehkä tässä nyt sit odotellaan vain niitä menkkoja. Omien laskujen mukaan ois nyt dpo11.
 
Ihanaa @Wintersun. Olet kyllä niin onnen jo ansainnut :love:

@Kasikuus sinne tsemppiä piinapäiviin. Toivotaan että PMS-oireet vielä vaihtuu plussatestiin (y)
Kiitos :love: Parhaalle ystävälle laitoin kuvan testistä ja mun viivanpaikasta, ni se näkee kyl 2 viivaa siinä :censored: Tänne koitin lisätä, mut liian iso tiedosto. Sit ku pistin aijaaseen, ni se ei oo enää niin selvä ja sit ku koitti pienentää kuvaa, ni se menee kans epäselväksi :( Toi oli rfsun herkkä testi. Kaapissa odottamassa apteekin herkkä. Uskaltaakohan huomen aamuna testata.
 
Kuvittelen sen olleen 12.1, koska kivut oli sen mukaiset. Elikkäs kp14 ja nyt menossa kp 25/27-28. Eli ehkä tässä nyt sit odotellaan vain niitä menkkoja. Omien laskujen mukaan ois nyt dpo11.
No, katselin tossa Fertility Friendin toisten taulukoita. Ja kyllä sieltä löytyi Myöhään plussanneita. Katsoin sellaiset joissa on käytetty ovulaatiotestiä tai -monitoria. Kahdessakin oli seksiä harrastettu niin paljon aikaisin viimeksi, että olisi jo pitänyt näkyä, mutta niin vaan näkyi vasta dpo 14 tai 15. Että en vielä menettäisi toivoa. Useimmissa noissa taulukoissa on epä selvää että koska se ovis on ollut, joten ei voi luottaa siihen Dpo määrään.
 
Kiitos :love: Parhaalle ystävälle laitoin kuvan testistä ja mun viivanpaikasta, ni se näkee kyl 2 viivaa siinä :censored: Tänne koitin lisätä, mut liian iso tiedosto. Sit ku pistin aijaaseen, ni se ei oo enää niin selvä ja sit ku koitti pienentää kuvaa, ni se menee kans epäselväksi :( Toi oli rfsun herkkä testi. Kaapissa odottamassa apteekin herkkä. Uskaltaakohan huomen aamuna testata.
Suosittelen ihan tavallista RFSU -testiä. Ainakin mulla siihen tuli vahvempi viiva kuin herkkään testiin.

IHANAA jos tulisit mun kanssa odotuksen puolelle!! :love:
 
Voi hienosti vahvistuu @Helmiina1978 , Onnea:love::love: ja @Wintersun ihana kuulla että kaikki ultrassa hyvin:barefoot::love: Onnea myös heille keille tuli hyviä uutisia gyneltä tms. ja kaikkea tsemppiä muille:love: Pahoittelut negoista:(

Tänään aamulla testi näytti negaa:unsure: Jatketaan testailua vaikka aika satavarma menkoista olenkin. Huomenna pitää alottaa särkylääkkeitten syöminen, että kestää menkat sitten(n)

KYSYMYS: onko kellään kokemuksia INOMAN kapseleista, jotka on miehille tarkoitettu? Ilmeisesti parantaa siittiön normaalia muodostumista ja lisää miehen hedelmällisyyttä. Mietin pitäiskö nämä ottaa miehelle testiin:sneaky: JA onko kukaan kokeillu FERTI-LILY hedelmöityskuppia? Pohdin tässä mitä sitä vois ottaa ens kierrosta kokeiluun:sneaky:
 
Voi hienosti vahvistuu @Helmiina1978 , Onnea:love::love: ja @Wintersun ihana kuulla että kaikki ultrassa hyvin:barefoot::love: Onnea myös heille keille tuli hyviä uutisia gyneltä tms. ja kaikkea tsemppiä muille:love: Pahoittelut negoista:(

Tänään aamulla testi näytti negaa:unsure: Jatketaan testailua vaikka aika satavarma menkoista olenkin. Huomenna pitää alottaa särkylääkkeitten syöminen, että kestää menkat sitten(n)

KYSYMYS: onko kellään kokemuksia INOMAN kapseleista, jotka on miehille tarkoitettu? Ilmeisesti parantaa siittiön normaalia muodostumista ja lisää miehen hedelmällisyyttä. Mietin pitäiskö nämä ottaa miehelle testiin:sneaky: JA onko kukaan kokeillu FERTI-LILY hedelmöityskuppia? Pohdin tässä mitä sitä vois ottaa ens kierrosta kokeiluun:sneaky:
Mun gyne kovasti suositteli miehelle Inomaneja ja mulle naisten vastaavaa Inocapsia. Itse syön Inocapseja säännöllisesti, mutta mies ei Inomaneja aloittanut, kun ei näyttänyt olevan hänen hedelmällisyydessään vikaa. Suoranaisesti ei kokemusta ole, mutta luulisin olevan kelpoa tavaraa, kun lapsettomuusgyne suositteli. :D Inomaneja voi myös nainen syödä, tämän varmistin gyneltä, kun en meinannut löytää Inocapseja mistään.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Moikka! Mahtuuko tänne vielä mukaan?

Pespi/28/1./ ya 11/19

Haluaisin myös kysyä omista oireistani, että voisiko olla raskaus vai vaan hormoneista johtuvia oireita:
mulla oli Nexplanon ehkäisykapseli kädessä n. 5,5 vuotta, jonka aikana ei ollut kertaakaan menkkoja. Otatin sen pois marraskuun alussa, koska meillä toiveena lapsi. Kuukautisia ei ole vieläkään tullut takaisin sen pois oton jälkeen. Olen tehnyt raskaustestin kerran kuussa, edellisen kerran joulu-tammikuun vaihteessa.

Nyt mulla oli alavatsa arka ja kipeä ja nipisti välillä parin päivän ajan. Vähän samanlailla kun menkkakivuissa, mutta paljon lievempänä. Nyt ei ole ollu päivään tai kahteen tuota. Lisäksi ollut hirveää unettomuutta, loputonta nälkää ja vastavuoroin ruokahaluttomuutta tai ällöttänyt pian kun aloittanut syömään. Lisäksi mun nännissä oli ihan omituinen valkoinen piste, jota ensin kutitti kauheasti. Parin päivän päästä se oli siinä edelleen ja koitin puristaa sitä ja siitä tuli valkoista paksua mönjää, taliako? Lisäksi itken vieläkin herkemmin kuin yleensä.

Heti kapselin poiston jälkeen vaivuin kauheaan masennukseen ja toivottomuuteen, oli kamala olo ja mikään ei kiinnostanut, halusin vain kuolla. Mielialat hyppeli miljoona kertaa päivän aikana, mutta nyt tuo on asettunut ja viime kuukauden aikana tilalle on tulleet nuo yllämainitut oireet. Mietin, että onko edelleen kyse hormoneista vai olisiko raskauden oireita? Testin teen taas kuun vaihteessa..

Ja mikäli luulette, että on hormonaalista niin milloin ihmeessä ne kuukautiset alkaa. Haluan niin kovasti raskaaksi :(
 
  • Tykkää
Reactions: Purrri
Onnea @Helmiina1978 :love: Ja ihania uutisia @Wintersun :love:

Testaa testaa @Kasikuus :love:

@Pespi voi olla raskaudesta tai sitte hormonaalista muuten. (n) Testi sen kertonee. Voi mennä jonkin aikaa, et kierto palautuu. Toivotaan, et normaalisoituu pian tai viel enemmän toivon, et oireesi ovat raskaudesta. (y)

Mieskin ihan jännittyneenä, että kohta päästään piinailemaan. :LOL: En nyt testaile enkä mitään tästä kierrosta, lasken lauantaista dpo, kun kalenteri niin ennustaa. :) Olo on tosi rento ja toiveikas, vaikka tiedostankin, että ei välttist tuu plussaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Pespi
Ompa hauska et moni muukin on käynyt tänään ultrassa! :giggle: Mulla oli tänään siis ekan Letrozol-kierron ultra. Lääkäri näki siellä 12mm johtofollikkelin ja ennusti ovulaatiota parin päivän päähän! Vitsi mä oon helpottunut ja iloinen!! :love: Ekaa kertaa oikea mahdollisuus plussaan

näillä eväillä siis kesään jos ovis jatkuu toteutumistaan. Mun pitää alottaa klexane heti jos/kun plussaan ja lääkäri jo tais sen kirjoittaakin :LOL: et kyllä tässä vissiin melko positiivisilla mielin mennään eteenpäin. Voi kun pääsisin kans perässä lokakuisiin :love: kävin tietenkin hakemassa ovulaatiotestejä (apteekin viimeinen paketti) ja jos huomenna alkais metsästämään

Oi onnea plussanneet ❤ Ja tsempit negan tehneille ❤
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Moikka! Mahtuuko tänne vielä mukaan?

Pespi/28/1./ ya 11/19

Haluaisin myös kysyä omista oireistani, että voisiko olla raskaus vai vaan hormoneista johtuvia oireita:
mulla oli Nexplanon ehkäisykapseli kädessä n. 5,5 vuotta, jonka aikana ei ollut kertaakaan menkkoja. Otatin sen pois marraskuun alussa, koska meillä toiveena lapsi. Kuukautisia ei ole vieläkään tullut takaisin sen pois oton jälkeen. Olen tehnyt raskaustestin kerran kuussa, edellisen kerran joulu-tammikuun vaihteessa.

Nyt mulla oli alavatsa arka ja kipeä ja nipisti välillä parin päivän ajan. Vähän samanlailla kun menkkakivuissa, mutta paljon lievempänä. Nyt ei ole ollu päivään tai kahteen tuota. Lisäksi ollut hirveää unettomuutta, loputonta nälkää ja vastavuoroin ruokahaluttomuutta tai ällöttänyt pian kun aloittanut syömään. Lisäksi mun nännissä oli ihan omituinen valkoinen piste, jota ensin kutitti kauheasti. Parin päivän päästä se oli siinä edelleen ja koitin puristaa sitä ja siitä tuli valkoista paksua mönjää, taliako? Lisäksi itken vieläkin herkemmin kuin yleensä.

Heti kapselin poiston jälkeen vaivuin kauheaan masennukseen ja toivottomuuteen, oli kamala olo ja mikään ei kiinnostanut, halusin vain kuolla. Mielialat hyppeli miljoona kertaa päivän aikana, mutta nyt tuo on asettunut ja viime kuukauden aikana tilalle on tulleet nuo yllämainitut oireet. Mietin, että onko edelleen kyse hormoneista vai olisiko raskauden oireita? Testin teen taas kuun vaihteessa..

Ja mikäli luulette, että on hormonaalista niin milloin ihmeessä ne kuukautiset alkaa. Haluan niin kovasti raskaaksi :(
Kyllä sinuna varmaan testaisin aiemmin, jos se mahdollista. Vaikea tosiaan pelkkien oireiden perusteella sanoa, koska kuten täällä käyty läpi, on monet pms oireet hyvin raskausoireiden kaltaisia. Mutta sinulla kyllä on paljon saman kaltaisia oireita, kuin itsellä oli tässä kierrossa ennen plussaa. Juuri tuo unettomuus/levottomat unet, ruuan syömisen vaikeus vaikka nälkä, vatsan nippailu menkkamaisesti mutta lievemmin. Lisäksi itsellä oli ehkä kaikista selkein oire siitä, että nyt on jotain eri lailla kuin aiemmin, oli se, että samaan aikaan muiden oireiden kanssa, jotka voi sekoittaa pms oireisiin (mm. rintojen arkuus), oli mieli tosi hyvä. Olen yleensä ivan hirveän ilkeä ja ahdistunut monsteri noin viikko ennen menkkoja ja mies saa kuulla tuta, mutta nyt olin vain kauhean ihana ja mukava ja mikään ei ahdistanut :ROFLMAO: se itsellä herätti suurimmat epäilykset, koska ollut itselle niin tyypillinen pms oire.
Tuo rinnan talirauhanen tuskin liittyy asiaan (n) voinee tulla milloin vain. Onko sinulla rinnat arat muutoin?

Ja @Wintersun aivan mahtavaa kuulla :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Pespi
Moikka! Mahtuuko tänne vielä mukaan?

Pespi/28/1./ ya 11/19

Haluaisin myös kysyä omista oireistani, että voisiko olla raskaus vai vaan hormoneista johtuvia oireita:
mulla oli Nexplanon ehkäisykapseli kädessä n. 5,5 vuotta, jonka aikana ei ollut kertaakaan menkkoja. Otatin sen pois marraskuun alussa, koska meillä toiveena lapsi. Kuukautisia ei ole vieläkään tullut takaisin sen pois oton jälkeen. Olen tehnyt raskaustestin kerran kuussa, edellisen kerran joulu-tammikuun vaihteessa.

Nyt mulla oli alavatsa arka ja kipeä ja nipisti välillä parin päivän ajan. Vähän samanlailla kun menkkakivuissa, mutta paljon lievempänä. Nyt ei ole ollu päivään tai kahteen tuota. Lisäksi ollut hirveää unettomuutta, loputonta nälkää ja vastavuoroin ruokahaluttomuutta tai ällöttänyt pian kun aloittanut syömään. Lisäksi mun nännissä oli ihan omituinen valkoinen piste, jota ensin kutitti kauheasti. Parin päivän päästä se oli siinä edelleen ja koitin puristaa sitä ja siitä tuli valkoista paksua mönjää, taliako? Lisäksi itken vieläkin herkemmin kuin yleensä.

Heti kapselin poiston jälkeen vaivuin kauheaan masennukseen ja toivottomuuteen, oli kamala olo ja mikään ei kiinnostanut, halusin vain kuolla. Mielialat hyppeli miljoona kertaa päivän aikana, mutta nyt tuo on asettunut ja viime kuukauden aikana tilalle on tulleet nuo yllämainitut oireet. Mietin, että onko edelleen kyse hormoneista vai olisiko raskauden oireita? Testin teen taas kuun vaihteessa..

Ja mikäli luulette, että on hormonaalista niin milloin ihmeessä ne kuukautiset alkaa. Haluan niin kovasti raskaaksi :(
Mun kroppa oli ihan sekaisin kun lopetin ehkäisyn reilu vuosi sitten. Sanoisin kans että vois olla ihan kumpaa vaan. Syötkö mitään lisiä? Eikös kuukautisten tulossa voi kestää kauankin ehkäisyn lopettamisen jälkeen (n) Tsemppiä! Aika kertoo
 
  • Tykkää
Reactions: Pespi
Mistäs se alkuraskauden flunssa johtuukaan? Tai flunssaherkkyys. Iskeekö se hedelmöittymisen jälkeen jo vaiko kiinnittyessä? Terv nimim lämpöä ja sairas olo + epätoivo :D mutta vielä ei oo kiinnittymistä kyllä millään voinu tapahtua. Tervetuloa @Pespi :) oireiden perusteella ei pysty sanomaan, tekisin testin jo ennen kuun vaihdetta :love: @Kasikuus joku viivahan tuossa selkeästi näkyy mutta tarttuiko yhtään väriä? Peukut pystyssä (y)
 
@Kasikuus Ompa vain selvä viivanpaikka, onko tuo ovistesti kun niin kummallinen :eek:

Hitsi ku menny ihan ohi nyt viestit kuka kirjotti mitäkin?! Negoja vain taas ihan liikaa, mutta itekki eka raskaudessa plussasin vasta kp30! Ja lämmöt oli koko raskauden ajan max 36.4.

Heiiiiii muuten pystyykö flow sovellukseen merkkaan nuita lämpöjä? Meinasin tässä kierrossa merkkailla niitä jos johonkin sais tuota lämpökäyrää? Jos sillä selviäis koska ovis on. Muita oireita en laita enää ylös kun pmssät on niiiiin samanlaisia ku raskausoireet, viime kierrossa se kunnon flunssakin saakeli :ROFLMAO:
 
Kiitos kaikille vastauksista!

Tuo rinnan talirauhanen tuskin liittyy asiaan (n) voinee tulla milloin vain. Onko sinulla rinnat arat muutoin?
Mulla oli tosi herkät tuon kapselin aikana, jopa niin etten oikein halunnu ees että niihin kosketaan. Ne muuttu paremmaksi tai arkuus hävis kun lopetin ehkäisyn, mutta nyt ovat olleet taas herkemmät
 
@Kasikuus Ompa vain selvä viivanpaikka, onko tuo ovistesti kun niin kummallinen :eek:

Hitsi ku menny ihan ohi nyt viestit kuka kirjotti mitäkin?! Negoja vain taas ihan liikaa, mutta itekki eka raskaudessa plussasin vasta kp30! Ja lämmöt oli koko raskauden ajan max 36.4.

Heiiiiii muuten pystyykö flow sovellukseen merkkaan nuita lämpöjä? Meinasin tässä kierrossa merkkailla niitä jos johonkin sais tuota lämpökäyrää? Jos sillä selviäis koska ovis on. Muita oireita en laita enää ylös kun pmssät on niiiiin samanlaisia ku raskausoireet, viime kierrossa se kunnon flunssakin saakeli :ROFLMAO:
Flowsta. Kyl pystyy! Painat siitä plussasta ja rullaat alas. Jos ei oo jo valikossa niin sen saa valita sinne niistä säätöarvoista
 

Yhteistyössä