Niimminäkin heräsin ja ilman peittoo ja vieläkin paleltaa
Näit enneunen ruutiksen unesta, tämähän on aivan ennenkuulumatonta ja myöskin ihmeellinen sattumaPäivällä näin unta että joku leipoi mun tissejä. Harmi että muuta ei tapahtunut.
kuten jo sanoin, mää en ollu mekon unessaSunhan siihen pitäis vastaus tietää, sennii leipuri Hiiva
Välillä täytyy vaivata kunnolla ennen kuin irtooSunhan siihen pitäis vastaus tietää, sennii leipuri Hiiva
Olitpaskuten jo sanoin, mää en ollu mekon unessa
no jos olinki niin olin niin kännissä ettei hommista tullu mitäänOlitpas
Kännissä kaikki sujuu näppärästi, paitsi seksi. Mieluittes selvinpäinno jos olinki niin olin niin kännissä ettei hommista tullu mitään
niimpä, mullaki on kännissä vaan leveet jutut mutta tositoimista ei tuu sen valmiimpaaKännissä kaikki sujuu näppärästi, paitsi seksi. Mieluittes selvinpäin
Niinpä. Muuten naiset käyttäisi olotilaa liikaa hyödyksi ja tulisi hiertymiä kikuliintuommosta on sattunu mullekki
Onko nivelrikkoa?Perhanan sormet on kipeet taas
OnOnko nivelrikkoa?
Se on kyl harmittava vaiva. Kokeile syödä päivässä teelusikan kärjellinen jauhettua inkivääriä. Se voisi ehkä lievittää oireita, mutta maku on kamala
Herttinen sentään mikä söpöliini harmahtava purisija ja huomenta@Elena777 tuntuu olevan omituisen huomion kohteena. Laitetaan tähän jotakin, mistä hän pitää, unimusiikkia kissalle:
Tuo ohje sopii erikoisen hyvin viranhaltijoille, kun ei tee mtn niin ei tule virkavirheitä.Huomenta.
Kaikesta mitä keski-ikäisenä teet, tulee rangaistus naamaan samana iltana.
Jos naurat, tulee silmäkulmarypyt.
Jos kiukkuat tai aurinko häikäisee, tulee silmienväliryppy.
Jos meikkaat silmiä ja rypistät otsaa, tulee otsaan Niinistö-uomat.
Naama on kuin futon-patja/mikälie avatuuspatja kun jää jälki.
Johtopäätös:älä tee mitään! Ole ilmeetön vahanaama kuin Star Trekin Data.
Ja kun matkustat, sast finnin näkyvälle paikalle!Huomenta.
Kaikesta mitä keski-ikäisenä teet, tulee rangaistus naamaan samana iltana.
Jos naurat, tulee silmäkulmarypyt.
Jos kiukkuat tai aurinko häikäisee, tulee silmienväliryppy.
Jos meikkaat silmiä ja rypistät otsaa, tulee otsaan Niinistö-uomat.
Naama on kuin futon-patja/mikälie avatuuspatja kun jää jälki.
Johtopäätös:älä tee mitään! Ole ilmeetön vahanaama kuin Star Trekin Data.
täällä on -8 ja saattaa jopa auringon silmä näyttäytyäJa huomenet.
Tääl nukutaan yhä. Huolimatta naapurin ikävöivästä koirasta ja kiljuvasta kukosta. Lämpötila näyttäisi olevan plus kahdeksan mutta sen näkee kun oven avaa.
täällä on -8 ja saattaa jopa perssilmä näyttäytyä
ainakin vessanpönttö saa silmäillä mun ja monen muunkin peräreikää