Sinusta se paha olo huokuu, sinua tarkoitin.onko freezella paha olla. voi nyyh. senkun tempaiset sitä miten lystää.,
Sinusta se paha olo huokuu, sinua tarkoitin.onko freezella paha olla. voi nyyh. senkun tempaiset sitä miten lystää.,
Ai ni! Melekein unohtu mutta muistinpas
Oikein ihunaa kansainvälistä halipäivää!!katso liitettä 9343
Ota oma rutistuspuserrusannoksesi...tai ole ottamati
mönkään meni. freesellä oli sitruunaa emättimessä ja sullakin jotain sinne kuulumatonta.Sinusta se paha olo huokuu, sinua tarkoitin.
En siis tarkoittanut sitä päätä elikkäs ter**aa, eihän mullakaan mitään reikiä polvissa oletaas meni mönkään, siinä kohtaa missä miesten veitikka roikkuu, ei ole naisilla mitään reikää.
Niin voi olla, että se ovi aukeaisin paremmin. Täytyypä taas höylätä sitä ovea...Ulkovaraston ovea vasten onki hyvä lykkiä menemään!
siinä kohdassa johon muna kiinnittyy.... ja sunpieni lerppus ei kyllä edes näy ihramahan alta mihinkään saati että roikkuisi polvissa.En siis tarkoittanut sitä päätä elikkäs ter**aa, eihän mullakaan mitään reikiä polvissa ole
Awww, toi kuulostaa hyvältä ja kaikkea muuta kuin tylsältä
Kyselit jotain aiemmin, meni vähän huti.
Arkea tänne, muksujen hullutuksia pääasiassa
Eli suht tylsää voisi joku sanoa.
Mun mielestä ei, koska apinat on ihaniaKylläpä tänään jaksaa harmaa olla apina.
Nyt mä nään kepsuttimen vetämässä rullaluistimilla pitkin ja poikin kotona, että pysyy jälkikasvun perässäAwww, toi kuulostaa hyvältä ja kaikkea muuta kuin tylsältä
Koetahan pysyä vauhdissa ja tilanteissa mukana...ja mä niin tiijän että pysytkin!
Apinat on kammottavia kauhuelokuvien paholaisiaMun mielestä ei, koska apinat on ihania
Eivätkä ole vaan ihaniaApinat on kammottavia kauhuelokuvien paholaisia
Se o hianoo, että äippä päättää poitsun puolestaValinnaiset päätetty. En saa saxofonia!
Siitä vemputtamisesta voi muutes tulla hiukan ötläke olokin...mutta onpahan ainakin pakaralihakset timmissä!Nyt mä nään kepsuttimen vetämässä rullaluistimilla pitkin ja poikin kotona, että pysyy jälkikasvun perässä
sähän sen tiedät...lapset kissa juu nouMun mielestä ei, koska apinat on ihania
Enpä viitti taas pistää videota simpanssista, joka käyttää sammakkoa metoon veroisesti hyväksiEivätkä ole vaan ihania
Senkin huspu
No on ne jotkut aika kauheita.Eivätkä ole vaan ihania
Senkin huspu
vemputtamisesta... nyt olet kyllä aivan sekaisin. nyt laske se puhelin kädestäs ja mene maateSiitä vemputtamisesta voi muutes tulla hiukan ötläke olokin...mutta onpahan ainakin pakaralihakset timmissä!
Tai puhelua hätäkeskukseen missä simpanssi söi naiselta naaman.Enpä viitti taas pistää videota simpanssista, joka käyttää sammakkoa metoon veroisesti hyväksi
No on ne jotkut aika kauheita.
No mutta ei saa yleistääEnpä viitti taas pistää videota simpanssista, joka käyttää sammakkoa metoon veroisesti hyväksi
Tee kaikille palvelus ja mee ite. Ja jos joskus saisit jotakin muuta sinne jalkoväliis ku kerran kuussa verisen rätin ni elämä hymyilis sullekin.vemputtamisesta... nyt olet kyllä aivan sekaisin. nyt laske se puhelin kädestäs ja mene maate
Tai lautaselle. Riippuu luontokappaleestaTai puhelua hätäkeskukseen missä simpanssi söi naiselta naaman.
Ei apinat ole kotieläimiä - luontokappaleet kuuluu luontoon!
Luonnossa ne on ihan kivoja katsella.No mutta ei saa yleistää
Ullatuitko? Minä en!
Sitä paitsi nää on vaan yksittäistapauksia!