Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä pähkäillään valinnaisaineita.:coffee:

Liikunnassa sirkus ja temppuilu, onneks on vaihtoehtoina myös lajikokeilu ja palloilu!:rolleyes:

Liikuntaa saa ottaa vain lyhyen kurssin yhdelle vuodelle.:cautious:
Tietotekniikassa sama!:cautious:

Mutta korupajaa,diy-hömppää ( pojalle :unsure: ) köksää yms saa pitkiä kursseja. Olen pettynyt eikä poikakaan het ekalla katsomalla osannut päättää.

Luulis, että tietotekniikka olis tärkeä kun joka työssä käytetään ja koodaus sun muut - näiltä aloilta löytyy duunipaikkojakin. Mutta laitetaan poika tuunailemaan essuja ja paskartelemaan helminauhoja sitten.:confused::oops:
se on aivan sopivaa hommaa sellaiselle nösvölle

r0s
Hei taas!

Siirtymä rannikolta vuoristoon suoritettu. Korvat eivät tykänneet ja mulle tuli sit vuoristorataa tän vuoden tarpeille, ei tarvitse lintsille vaivautua. Mies piti kyllä päänsä ja tällä kertaa kukaan ei päässyt ohittamaan meitä fillarilla niinko viime vuonna...

Pysähdyttiin matkan varrella syömään pienessä agaeten rantakaupungissa. Kahdet fish and chipsit, paikallista kalaa ja paprikaa, kaksi limua ja kaksi olutta 72 eroa. Samalla rahalla saatiin kolmen seuraavan päivän safkat ja ruoat supermercadona- marketista. Reissata voi siis halvalla tai kalliilla.

Liikunnassa sirkus ja temppuilu, onneks on vaihtoehtoina myös lajikokeilu ja palloilu!:rolleyes:

Mutta korupajaa,diy-hömppää ( pojalle :unsure: ) köksää yms saa pitkiä kursseja. Olen pettynyt eikä poikakaan het ekalla katsomalla osannut päättää.

Luulis, että tietotekniikka olis tärkeä kun joka työssä käytetään ja koodaus sun muut - näiltä aloilta löytyy duunipaikkojakin. Mutta laitetaan poika tuunailemaan essuja ja paskartelemaan helminauhoja sitten.:confused::oops:
Kuulostaapa tutulta. Valinnaisaineet eivät oikein natsanneet joten poika valitsi ne jotka edes himpunkaan kiinnostivat. Minkäs teet, jokapaikassa ei vaan resurssit riitä(tämä oli selitys asialle täällä).

vierailija
Hei taas!

Siirtymä rannikolta vuoristoon suoritettu. Korvat eivät tykänneet ja mulle tuli sit vuoristorataa tän vuoden tarpeille, ei tarvitse lintsille vaivautua. Mies piti kyllä päänsä ja tällä kertaa kukaan ei päässyt ohittamaan meitä fillarilla niinko viime vuonna...

Pysähdyttiin matkan varrella syömään pienessä agaeten rantakaupungissa. Kahdet fish and chipsit, paikallista kalaa ja paprikaa, kaksi limua ja kaksi olutta 72 eroa. Samalla rahalla saatiin kolmen seuraavan päivän safkat ja ruoat supermercadona- marketista. Reissata voi siis halvalla tai kalliilla.
mitä vitttua sä siellä teet, sun piti olla espanjassa... mantereen puolella.

Meilläkin on töissä varsinaista sirkustelua koko ajan.

Muistan omalta yläasteajalta, että koko kevään aikana sain ompelukerhossa aikaiseksi 4x4 cm tyynyn liskolle. Meni aikaa pokerin pelaamiseen kavereiden kanssa. Sai hönöiltä huijattua muutamia kolikoita. Tämä tosin näkyi kässän numerossa

Hei taas!

Oii! Sie oot siellä kaaaakana:)! Ihan huikeeta elämysrikasta rentoilua koko porukalle:)! Nauttikaa!!

Sitten, olen yrittänyt painottaa pojalle yläasteen merkitystä. Urheilulukioissa on aivan hirvittävän korkeet ka vaatimukset! Yli ysin!:notworthy: Tossa nykyisessä koulussakin on lukioon yli ysin, jonain vuonna ollu jopa 9.4!

Täytyy alkaa tutkiskelemaan urheilupainotteisia vaihtoehtoja mihin ei olis hirvittäviä pääsyvaatimuksia.:notworthy:

Yhteistyössä