Hä? Nessuttamalla?...eeen mä ny tuota usko..ei toimi.Halu lähtee samalla tavalla kuten nuha
Hä? Nessuttamalla?...eeen mä ny tuota usko..ei toimi.Halu lähtee samalla tavalla kuten nuha
Täällä oli kuulema lennättäny pitäjillä ihan kunnon oksankarahkoita pitkin maita ja mantuja, ihme ettei puita oo kaatunu - latvukset ainaki päivän aikana niiaili tosi syvään mutkalle....Meillä ainakin töissä pellit paukkui kunnolla
no oikeasti se menee että niistämällä.Hä? Nessuttamalla?...eeen mä ny tuota usko..ei toimi.
Työkaverille tuli 4 tekstaria sähköyhtiöltä mökin sähkökatkoistaTäällä oli kuulema lennättäny pitäjillä ihan kunnon oksankarahkoita pitkin maita ja mantuja, ihme ettei puita oo kaatunu - latvukset ainaki päivän aikana niiaili tosi syvään mutkalle....
Aa, no siellä on vissiin tuullu voimalla, ei täällä sentäs sähkökatkoja oo ollu. Eikä tartte kyllä tullakaan. Toivottavasti ei mitään suurempaa harmia ole kaverillesi tullut noista katkoksistaÖ
Työkaverille tuli 4 tekstaria sähköyhtiöltä mökin sähkökatkoista
hmphNo voi ny yhren kerran!
Löysää pipoa/nutturaa ja niistä nessuunkatso liitettä 9344
Saat oikein sensitiivistä niistämistä
Kiitos mut ei kiitos vaikka kuinka haluaisitkiihmph
Nuha lähtee niistämällä piste-nessut voit tunkea pyllyys
Kait sitä tuurillaan parista pienestä katkosta saa aikaiseksi sen uliuliuliuli-katkonkin...ja hyvin tommoset pikkusetkin räpsäytykset vaan säpsäyttää, nihei kai tommoset lyhyet sähkökatkot maaseudulla mitään meinaa?
Mitä ihmettä??!! Mitäs kummaa sulle kuuluu? Toivottavasti hyvää..tai siis pikaisia väistämisliikkeitä pöpösten suhteen sinne nyt ens alkuun..ota maitohappobakteeritabuja nyt ainakin ja jos mahdollista niin lepäiletIltaa kahjot. Joku ihmeen pöpö vissiin kiertelee ja väijyy, inhottava olo ollut masussa pari päivää.
Musassa ihan erijuttu!mä tykkään saksasta, paljon
jos tekee virheen niin se pitää myöntää. et voi puhua puutaheinääKiitos mut ei kiitos vaikka kuinka haluaisitkii
menes vessaan rojauttamaan kakitIltaa kahjot. Joku ihmeen pöpö vissiin kiertelee ja väijyy, inhottava olo ollut masussa pari päivää.
Sulle tuli sitten tästä nessuttamisesta ihan tissue? No voi toista. Kuule, niistä sä kaikessa rauhassa, mä nessutan nessuilla. Ei luulus olevan sun peffan kutina tuo asiajos tekee virheen niin se pitää myöntää. et voi puhua puutaheinää
sä voit nussuttaa ja nessuttaa siellä minkä jaksat. sanonta menee kuitenkin että niistämällä.Sulle tuli sitten tästä nessuttamisesta ihan tissue? No voi toista. Kuule, niistä sä kaikessa rauhassa, mä nessutan nessuilla. Ei luulus olevan sun peffan kutina tuo asia
ja jos pehvaasi kutittaa niin sulla on varmaan kihomatoja niinkuin lapsilla.. tai sitten sait satiaisia.Sulle tuli sitten tästä nessuttamisesta ihan tissue? No voi toista. Kuule, niistä sä kaikessa rauhassa, mä nessutan nessuilla. Ei luulus olevan sun peffan kutina tuo asia
Oikeassa olet.sä voit nussuttaa ja nessuttaa siellä minkä jaksat. sanonta menee kuitenkin että niistämällä.
mä nessutan sua nekkuun kohta. stanan urveloinenOikeassa olet.
Ja siitäkin huolimatta mä nessutan