Mua saa kronklata,kunhan se ei oo ilkeää eikä kohdisteta kiusaamismielessä tai haukkumisena toista kohtaan muka mun viestinä.
Mä aloin tekee sitä kanssa kun muutkin, aattelin että olkoot sitteRonklausta vois vähentää. Mä aloin tekee sitä koska muutkin tekevät niin. Ei kaikki tee niin mutta jotkut.
En kysy koska puhun harmaasta ronklaajasta.Kysy ruutikselta
Nouu, en tarkoittanut noin.Mä aloin tekee sitä kanssa kun muutkin, aattelin että olkoot sitte
Mutta en tee enää, enkä keskustele seksistä
No siinä tapauksessa, kysy harmaaltaEn kysy koska puhun harmaasta ronklaajasta.
en mitään, ne ei vaan voi sietää muita miehiä ketjussamitäsie niille oot teheny
Huumori? Voi jumankauta. Ilkeys ei ole huumoria.en tiedä. voihan se olla että huumori ei kohtaa?
Oot kuitenkin joskus käynyt siellä? Poliovirusta ei vieläkään tiedetä, mistä sinne tulee. Se oli se asia. Maailmanlaajuinen mysteeri, luki toisaalla. Ei taaskaan ollut kyse yksistään sinusta.En asu Paula Tampereella.
no sillä jollain on jotain ongelmia... se on ilkeä. mutta ei kaikki. ei voi yleistää.En kysy koska puhun harmaasta ronklaajasta.
Mä näen mielessäni, että vedit nunnakaavun päälleMä aloin tekee sitä kanssa kun muutkin, aattelin että olkoot sitte
Mutta en tee enää, enkä keskustele seksistä
Viittasin linkillä siihen uneen, jos et huomannut sitä.Päiväätä. Olipa taas unia....
edelleen, saatta olla että jostain on, jollain on sellainen huumori ja jos täällä ollaan jostain syystä yliherkkiä niin tulee väärinymmmärryksiä...ei sitä voi tietää. kyllä minäkin joskus loukkaannun herkemmin kun joskus,se riippuu niin monesta asiasta...Huumori? Voi jumankauta. Ilkeys ei ole huumoria.
oot käsittäny väärinMun mielestä ronklaaminen on sitä, että tekstin kirjoittajaa kiusataan, ivataan enemmän tai vain ihan vähän, vaikka se olis kuinka huumoripohjaista.
tässä sen taas huomaa, asiasta ei voi edes puhua ilman että tämä tyyppi vetää herneen nokkaanHuumori? Voi jumankauta. Ilkeys ei ole huumoria.
Mä kysyin jo.No siinä tapauksessa, kysy harmaalta
Jaa sen unen takia?Päiväätä. Olipa taas unia...
Nyt tarttis ajaa parta vex, koska se menee jo suuhun.
Taas tätä. Vedetään loukkaantumiskortti esiin. En ole vetässyt hernettä nenään. Sä kuvittelet.tässä sen taas huomaa, asiasta ei voi edes puhua ilman että tämä tyyppi vetää herneen nokkaan
Koliininpuutteesta ei hyvää seuraaMasua täytetty ja hyvää oli ja tuhtia vaikka ei eläinperäisiä aineksia yhtään
Unessa ei ollut partaa ja sain kehuja hyvästä suutelutaidosta. Lisäksi siinä muutama bikinifitnesdaami oli maalannut itsensä bodypaintilla siniseksi ja pyysivät kokeilemaan rintalihaksiaan. Että semmosta tänään...Jaa sen unen takia?
https://blogi.foreca.fi/2019/01/polaaripyorre-hajosi-pakkaset-jamahtavat-suomeen-pitkaksi-aikaa/Ihanaa lomaa murunen
oliko hyvät munkit?Unessa ei ollut partaa ja sain kehuja hyvästä suutelutaidosta. Lisäksi siinä muutama bikinifitnesdaami oli maalannut itsensä bodypaintilla siniseksi ja pyysivät kokeilemaan rintalihaksiaan. Että semmosta tänään...