Eiiiii, emmä sua meinannutkaanNouu, en tarkoittanut noin.
Tuli vaan sellanen olo, että mun pitäis nyt mennä polvilleen anomaan anteeks ja pukeutua nunnakaapuun kun olen pelleillyt ja puhunut alapäästä
Eiiiii, emmä sua meinannutkaanNouu, en tarkoittanut noin.
Kiinteät ja symmetriset. Ei mitkään kovin isot. Oli lihakset fitissäoliko hyvät munkit?
Mitä noi ranut on?Oijoi, laiskan sunnuntain lunas tuloillaan. Golden Longs ranskalaisia ja finduksen kalapihvejä
Ok, Ok, Elena, mitä sää sanoit alapäästä? Multa tais mennä se kohta ohiEiiiii, emmä sua meinannutkaan
Tuli vaan sellanen olo, että mun pitäis nyt mennä polvilleen anomaan anteeks ja pukeutua nunnakaapuun kun olen pelleillyt ja puhunut alapäästä
Aivan sairaan hyviä ohuita suoria raneja. Keltasininen pussi, löytyy ainakin S-ryhmän pakastealtaista, en tiedä onko k-ryhmän puljuissa.Mitä noi ranut on?
Ikinä kuullutkaan
Oolannin french friesit on paremmat, mutta tuplahintaiset ja pieni pussiAivan sairaan hyviä ohuita suoria raneja. Keltasininen pussi, löytyy ainakin S-ryhmän pakastealtaista, en tiedä onko k-ryhmän puljuissa.
ei varsinaisesti mutta on ymmärrettävää että siveellistä Echoa tympäsee ainaset alapääjututYrittääkö täällä joku sensuroida ihmisten puheenaiheita
Tuskin ehtii tulla mitään puutoksia,kk ajan kokeilen vegaanista ruokavaliota.Koliininpuutteesta ei hyvää seuraa
Oolannilla ei ole mitään hyvää liittyen ranskalaisiin.Oolannin french friesit on paremmat, mutta tuplahintaiset ja pieni pussi
Sitten voinee joko puhua ihan omista asioistaan tai olla täysin hiljaa. Itse osaan ainakin kadota jos aiheet ei kiinnosta ninjana puff vaanei varsinaisesti mutta on ymmärrettävää että siveellistä Echoa tympäsee ainaset alapääjutut
Makuasioista ei sovi kiistellä. Oolannin ranet tekee jopa mikrossa nopeasti. Olisin kuollut nälkään itsemurhayksiössäni ilman niitäOolannilla ei ole mitään hyvää liittyen ranskalaisiin.
mutta olis sääli jos Echo lähtisSitten voinee joko puhua ihan omista asioistaan tai olla täysin hiljaa. Itse osaan ainakin kadota jos aiheet ei kiinnosta ninjana puff vaan
kauhea hutiluku käviTuskin ehtii tulla mitään puutoksia,kk ajan kokeilen vegaanista ruokavaliota.
Toki koliinia on eniten keltuaisissa, lihoissa ja sisäelimissa kuten maksassa mutta sitä saa myös viljoista,hedelmistä,kasviksista ja rasvoista. Jos syö monipuolisesti niin harvoin siitä mitään puutosta tulee.
Ne on nuo mustat ja harmaat. Niillä on aina suukopua keskenäänYrittääkö täällä joku sensuroida ihmisten puheenaiheita
No nyt ymmärrän jos tykkäät jostain mikroraneista niin sinun makuaistiin ei voi luottaa punaisen puupennin vertaaMakuasioista ei sovi kiistellä. Oolannin ranet tekee jopa mikrossa nopeasti. Olisin kuollut nälkään itsemurhayksiössäni ilman niitä
Ai ?kauhea hutiluku kävi
Olisihan se sääli juu, mutta ei kai se niinkään mene että muiden pitää valkata aiheet sen perusteella kuka paikalla.mutta olis sääli jos Echo lähtis
sillä on usein hirmu hauskoja juttuja
Mun makuaisti on vain ylikehittynytNo nyt ymmärrän jos tykkäät jostain mikroraneista niin sinun makuaistiin ei voi luottaa punaisen puupennin vertaa
Joo se on niin kehittynyt että pyörähtänyt jo mittari ympäri ja päästy taas sinne alapäähän luvuissaMun makuaisti on vain ylikehittynyt
Juu käväsin muksujen kanssa kaupassa niin tuli kyllä ihan kiitettävästi vettä.Perhana,meinasin lähtee kauppaan,mutta tuolla sataa vettä ja räntää
Aivan sairaan hyviä ohuita suoria raneja. Keltasininen pussi, löytyy ainakin S-ryhmän pakastealtaista, en tiedä onko k-ryhmän puljuissa.
Nii että kumpia tässä nyt sitten kannattaa ostaa?Oolannin french friesit on paremmat, mutta tuplahintaiset ja pieni pussi