MinäHaluaako joku muukin ronklaussuojan?
Mua voi ronklata.Haluaako joku muukin ronklaussuojan?
Onko sulle tehty niin? En ole huomannut tai en muista.Minä
Aina välillä harmaita ronklataan. mutta jotkut harmaat ronklaa ensin itse...Onko sulle tehty niin? En ole huomannut tai en muista.
joskuseipä nuita harmaita juuri kronkailla muutenkaan
Sen olen huomannut että harmaa kronklaa mustaa. Mutta harmaan kronklaus on ollut ilkeä.Aina välillä harmaita ronklataan. mutta jotkut harmaat ronklaa ensin itse...
toivoisinkin että jos ei harmaa aloita ensin niin silloin jätetään rauhaan..
https://yle.fi/uutiset/3-6912548Päiväätä. Olipa taas unia...
Nyt tarttis ajaa parta vex, koska se menee jo suuhun.
Kiusaaminen on sitä, että tietyn tahtoen haluaa loukata toisen tunteita.No sanopa sinä, viisaampana, mitä se kiusaaminen on täällä palstalla.
Jos minä kirjoitan jotakin, mutta en yritäkään loukata ketään mutta sinä kuitenkin loukkaannut niin oliko se kiusaamista?
Entäs tämä: kirjoitan herjaavasti sinusta, mutta et kuitenkaan loukkaannu siitä niin onko se sitten kiusaamista?
joskus ne on ilkeitä. Mutta ei kaikkiSen olen huomannut että harmaa kronklaa mustaa. Mutta harmaan kronklaus on ollut ilkeä.
Jos on vain yksi tunne niin kuinka silloin?Kiusaaminen on sitä, että tietyn tahtoen haluaa loukata toisen tunteita.
Kyllä mustatkin osaa ronklata ilkeästi, jopa törkeästi.joskus ne on ilkeitä. Mutta ei kaikki
jooKyllä mustatkin osaa ronklata ilkeästi, jopa törkeästi.
Jokaisella on enemmän kuin yksi tunneJos on vain yksi tunne niin kuinka silloin?
Miksi pitää tehdä se ilkeästi?joskus ne on ilkeitä. Mutta ei kaikki
Kysy ruutikseltaMiksi pitää tehdä se ilkeästi?
No määhän pyysin jo, omalla ujolla tavallani, anteeksi..kuin kauan tästä nyt vielä jauhetaan?Niin kyllä mäkin voin seksistä puhua, mut silloin kun puhun muusta niin silloin puhun muusta.
Tää ketju pitäis nimetä "Saataisiinko taas julkista seksikeskustelua" ja sit pitäis kehitellä uusi sekalainen "aihe vapaa"-ketju...
Huumori on taitolaji. Joskus se voi mennä hieman yli, ainakin itselläni. Olen kuulemma lapsellinen, johtuu ehkä tästä syystäMiksi pitää tehdä se ilkeästi?
tiiä viisaammasta mutta mun mielestä jatkuva närppiminen ja vittuilu on kiusaamistaNo sanopa sinä, viisaampana, mitä se kiusaaminen on täällä palstalla.
Jos minä kirjoitan jotakin, mutta en yritäkään loukata ketään mutta sinä kuitenkin loukkaannut niin oliko se kiusaamista?
Entäs tämä: kirjoitan herjaavasti sinusta, mutta et kuitenkaan loukkaannu siitä niin onko se sitten kiusaamista?
en tiedä. voihan se olla että huumori ei kohtaa?Miksi pitää tehdä se ilkeästi?
mitäsie niille oot tehenytiiä viisaammasta mutta mun mielestä jatkuva närppiminen ja vittuilu on kiusaamista
itse kun tulleeni kiusatuksi epekin ja aakoon taholta