Eli siis just sopivaOon alle 160
Mun kokemuksen mukaan pieniltä löytyy enemmän sisua ja pienet valittaa vähemmän kuin isot
Eli siis just sopivaOon alle 160
pitää paikkaasaEli siis just sopiva
Mun kokemuksen mukaan pieniltä löytyy enemmän sisua ja pienet valittaa vähemmän kuin isot
Ei oo tainnu mun aikana kirjotella. Hämärästi muistan nähneeni jossain vanhoissa nostetuissa ketjuissa kyseisen nikin mutta muuten en tiiätulee pitkistä mieleen fasupala, eiks se ollu pitkä naisenhoilake?
ei oo jääny mieleen että olisko kaitsu maininnu pituuttaanEi oo tainnu mun aikana kirjotella. Hämärästi muistan nähneeni jossain vanhoissa nostetuissa ketjuissa kyseisen nikin mutta muuten en tiiä
Olikos @Kais sitten vähän pidempi?
Äiti kutsuu mua sähköjänikseks joka ei helpolla luovutaEli siis just sopiva
aikamoinen äiree sullaÄiti kutsuu mua sähköjänikseks joka panee ku kani
Joko sulla on pitkä kalu tai olet harvinaisen lyhytaikamoiset vehkeet mulla, tökkäsin just terskalla silmääni.
vähän sekä ettäJoko sulla on pitkä kalu tai olet harvinaisen lyhyt
Huojuu?Mulla on päinvastainen kokemus.
(Vastarannankiiski jälleen...)
Pienet kehuu olevansa pippurisia = rutisee ja puhisee ainaki töissä joka asiasta, kun pitkät vaan huojuu rauhallisena taustalla.
Sori.
Passiivis-aggressiivinen taskuraketti. =lyhyen kantaman ohjus.Huojuu?
Onks he kännissä...aaahhhaaahhhaaaa..köh.
Myönnän olevani pippirunen mutten kyllä valita, paitsi kun suuttua tupsahan kunnolla, mutta lepyn yhtä nopeesti kuin suutun.
Loukattuna pidän kaiken sisälläni, kunnes sitten räjähdän jossain vaiheessa ja annan palaa samalla mitalla takaisin...sitä saa mitä tilaa
Ei ole kaikilla tuota taipumusta.Ja pienillä ihmisillä on jokin ihme taipumus yrittää tehdä itsensä näkyväksi ja saada huomiota, ja ne keinot on mielenkiintoisia...
Nonni, nyt karkaan isolle puolelle ennneku lätty (ei pimpsa) lätisee!
No mää olen oikeesti ujo, mieluummin seuraan tilanteita sivusta kuin että olisin keskiössä huvittamassa muitaJa pienillä ihmisillä on jokin ihme taipumus yrittää tehdä itsensä näkyväksi ja saada huomiota, ja ne keinot on mielenkiintoisia...
Nonni, nyt karkaan isolle puolelle ennenku lätty (ei pimpsa) lätisee!
Mulla on päinvastainen kokemus.
(Vastarannankiiski jälleen...)
Pienet kehuu olevansa pippurisia = rutisee ja puhisee ainaki töissä silloin kun pitkät vaan lusmuaa tekemättä mitään taustalla.
Sori.
Tosin ystävien seurassa muuten kyllä pimahdan herkästi, mulla on lisänimi "Mielensäpahoittaja". Ystäväni joutuvat pyytelemään päiväkausia anteeksi olemassaolon oikeutustaan.
He pääsevät takaisin ystävikseni vain siirtymäriitin kautta, so."Ostarille mars ja ostatte mulle 300 euron arvosta Calvin Kleiniä ja Tommi Hilfikeriä".
Ei kun ne pitkät ja keskikokokset yleensä käyttää puolet työajasta sen pienen ja pippurisen rauhoitteluun....noo ehkä liioittelen hieman.
mites kamarissa kun ovi on kiinni ja valot sammutettu?No mää olen oikeesti ujo, mieluummin seuraan tilanteita sivusta kuin että olisin keskiössä huvittamassa muita
Tosin ystävien seurassa muuten kyllä höpötän puhua ja nauran herkästi
Mun pituus on 164 cmEi oo tainnu mun aikana kirjotella. Hämärästi muistan nähneeni jossain vanhoissa nostetuissa ketjuissa kyseisen nikin mutta muuten en tiiä
Olikos @Kais sitten vähän pidempi?
Ei ole tuollaista kokemusta lyhyistä naisista.No, anteeksi kaikki pienet.
Mulla on vähän pitempänä ehkä traumaattisia kokemuksia teistä, kun en oo aina tajunnu että mitä te siellä alailmoissa säksätätte.
Sit auta armias jos 2 sirpakkaa ja iloista anitahirvos-taskuvenusta tapaa toisensa niin tipahdan täysin kärryiltä. Niillä on joku "puhutaan 5-kertaisella nopeudella keskenämme ja tuo pitempi hujoppi ei tajuu mitään kun ME ymmärrämme täydellisesti toisiamme, tsihihii".
Usko pois, sekin kokemus tulee vielä sulle!Ei tuollaista kokemusta lyhyistä naisista.