Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voih, Klaus Järvinen on kuollu. :unsure:

Se oli sarjassamme ihmisiä joita inhosin pienenä, Levyraadissa se ei ymmärtäny muun kuin jazzin päälle, mutta isompana oon tajunnu että se on ollu varmaan tosi symppis.

Ne Klasun 5- ja korkeintaan 6-arvosanat biiseille...meitä muksuja huvitti ne aina. "Nyt toi ankee Klasu antaa taas vaan vitosen". :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja ruuttis
Voih, Klaus Järvinen on kuollu. :unsure:

Se oli sarjassamme ihmisiä joita inhosin pienenä, Levyraadissa se ei ymmärtäny muun kuin jazzin päälle, mutta isompana oon tajunnu että se on ollu varmaan tosi symppis.

Ne Klasun 5- ja korkeintaan 6-arvosanat biiseille...meitä muksuja huvitti ne aina :love:
Höh :unsure:
Ai sä olet noin nuori. Mä tykkäsin klasusta. Vaikka hänen musiikimaku oli erilainen. :rolleyes:
 
Voih, Klaus Järvinen on kuollu. :unsure:

Se oli sarjassamme ihmisiä joita inhosin pienenä, Levyraadissa se ei ymmärtäny muun kuin jazzin päälle, mutta isompana oon tajunnu että se on ollu varmaan tosi symppis.

Ne Klasun 5- ja korkeintaan 6-arvosanat biiseille...meitä muksuja huvitti ne aina. "Nyt toi ankee Klasu antaa taas vaan vitosen". :love:
Hei minäkään en tykännyt siitä ja ihan samasta syystä, mun mielestä se vaan nalkutti niistä biiseistä aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Höh :unsure:
Ai sä olet noin nuori. Mä tykkäsin klasusta. Vaikka hänen musiikimaku oli erilainen. :rolleyes:
Juu en tiedä miten muut munikäset lapset suhtautui Klasuun, mut itseä se vähän pelotti, toisaalta huvitti.
Oli jo hupia itsessään odottaa aina Klasun tuomiota kun se leuka väärällään lyttäsi kaiken. :D Levyraadin parhaimmistoa.

Ja varmaan jos oisin ollu isompi, olisin suhtautunut eri tavalla.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä