Alko vaan kiinnostaa ootko lyhempi kuin mun 9v tytär. Isoäidin kanssa jo yhtä pitkä (tai matala)Emmä muista kuin pitkä (mun) mekko on?
Mutta olen mää häntä lyhyempi, en nyt mikään hobitti sentään
Alko vaan kiinnostaa ootko lyhempi kuin mun 9v tytär. Isoäidin kanssa jo yhtä pitkä (tai matala)Emmä muista kuin pitkä (mun) mekko on?
Mutta olen mää häntä lyhyempi, en nyt mikään hobitti sentään
HöhVoih, Klaus Järvinen on kuollu.
Se oli sarjassamme ihmisiä joita inhosin pienenä, Levyraadissa se ei ymmärtäny muun kuin jazzin päälle, mutta isompana oon tajunnu että se on ollu varmaan tosi symppis.
Ne Klasun 5- ja korkeintaan 6-arvosanat biiseille...meitä muksuja huvitti ne aina
Oon alle 160Alko vaan kiinnostaa ootko lyhempi kuin mun 9v tytär. Isoäidin kanssa jo yhtä pitkä (tai matala)
Hei minäkään en tykännyt siitä ja ihan samasta syystä, mun mielestä se vaan nalkutti niistä biiseistä aina.Voih, Klaus Järvinen on kuollu.
Se oli sarjassamme ihmisiä joita inhosin pienenä, Levyraadissa se ei ymmärtäny muun kuin jazzin päälle, mutta isompana oon tajunnu että se on ollu varmaan tosi symppis.
Ne Klasun 5- ja korkeintaan 6-arvosanat biiseille...meitä muksuja huvitti ne aina. "Nyt toi ankee Klasu antaa taas vaan vitosen".
Tytär on jo 153 cm. Pojat haukkui koukussa kirahviksi...Oon alle 160
Juu en tiedä miten muut munikäset lapset suhtautui Klasuun, mut itseä se vähän pelotti, toisaalta huvitti.Höh
Ai sä olet noin nuori. Mä tykkäsin klasusta. Vaikka hänen musiikimaku oli erilainen.
Huh, oon mä sitten häntä vielä pidempiTytär on jo 153 cm. Pojat haukkusi koukussa kirahviksi...
Pirkko Liinamaasta tykkäsin mut ihmeteltiin lapsena aina sen hiusvärin muutoksia, Jukka Virtanen oli hauska mutta ääni särisi ja se risuparta ärsytti sillon.Hei minäkään en tykännyt siitä ja ihan samasta syystä, mun mielestä se vaan nalkutti niistä biiseistä aina.
SamiXetPirkko Liinamaasta tykkäsin mut ihmeteltiin lapsena aina sen hiusvärin muutoksia, Jukka Virtanen oli hauska mutta ääni särisi ja se risuparta ärsytti sillon.
Mä tykkäsin pirkostakin. Hää vaan värjäsi hiuksia välillä. Jukasta myös.Pirkko Liinamaasta tykkäsin mut ihmeteltiin lapsena aina sen hiusvärin muutoksia, Jukka Virtanen oli hauska mutta ääni särisi ja se risuparta ärsytti sillon.
Sun jälkkäri on ruosteessa?Kainovieno röyh
Olipa hyvää katso liitettä 9317 Lounas katso liitettä 9318 päivällinenkatso liitettä 9319 jälkiruoka
Ei mittään kevyttä kasvisruokaa
Ei oo,ku siinä on marjojen lisäksi maapähkinävoitaSun jälkkäri on ruosteessa?
Koneesta loppui akku ja latausjohto on töissä. Kännyllä kuvat näkyy vähän huonommin...Ei oo,ku siinä on marjojen lisäksi maapähkinävoita
yks kaveri pokas Pirkon Bottalta ku oltiin nuoriaMä tykkäsin pirkostakin. Hää vaan värjäsi hiuksia välillä. Jukasta myös.
Mä olen ihan ulalla teidän jutuista. Taidan olla liian junnu...yks kaveri pokas Pirkon Bottalta ku oltiin nuoria
kehu että ainahan sitä nuorta saa mutta harvoin kunnon vanhaa
ei, kyllä mää oon liian vanhaMä olen ihan ulalla teidän jutuista. Taidan olla liian junnu...
Et sä nyt niin vanha oo.ei, kyllä mää oon liian vanha
nooh, eiköhän tässä vielä käki kukuteta muutaman kerranEt sä nyt niin vanha oo.
Miten mulla oli käsitys et sä olisit joku 170cm ainaski No elämä on täynnä yllätyksiäEn miekään pitkä ole. 163cm
tulee pitkistä mieleen fasupala, eiks se ollu pitkä naisenhoilake?Miten mulla oli käsitys et sä olisit joku 170cm ainaski No elämä on täynnä yllätyksiä