Sun pitäis muuttaa se nimi asevelvollisuudeks, kuulostaa enempi miehiseltä...jospa hää tykkäiskin siitäAviovelvollisuus nimitys sitä ärsyttää, ja mä sitä kiusoittelin.
Sun pitäis muuttaa se nimi asevelvollisuudeks, kuulostaa enempi miehiseltä...jospa hää tykkäiskin siitäAviovelvollisuus nimitys sitä ärsyttää, ja mä sitä kiusoittelin.
Mikäli naiset hoitaisivat aviovelvollisuutensa kunnialla, niin miesten eturauhassyöpämäärät romahtaisivat.Aviovelvollisuus nimitys sitä ärsyttää, ja mä sitä kiusoittelin.
Asevelvollisuusajalla ei kyllä pahemmin saanut.Sun pitäis muuttaa se nimi asevelvollisuudeks, kuulostaa enempi miehiseltä...jospa hää tykkäiskin siitä
Asevelvollisuusajalla ei kyllä pahemmin saanut.
Seksi ei ole velvollisuus. Se on vaimon etuoikeus
Minäkin varmaan suuttuisin. Seksi ei ole velvollisuus.
No ensin pitää hiplailla ja pusutella ja supatella kaikennäköistä kivaa jotta pääsee suikkari etäisyydellesuikkarillako lepytit?
Se on vakava asia. Siitä ei vitsailla.No eihän se ookkaan, leikilläni vain
Mää paistoin kaalia, kanaa ja keitin munaa. Nyt on kupu ravittu.Röyh
Mä oon lukenut samasta, tarkemmin ottaen mulle on luettu samasta. Etkä varmaan arvannut että lukija sattui olemaan mun miesMikäli naiset hoitaisivat aviovelvollisuutensa kunnialla, niin miesten eturauhassyöpämäärät romahtaisivat.
Mää paistoin kaalia, kanaa ja keitin munaa. Nyt on kupura vittu.
Muistaakseni miehen tulisi laueta 5 krt / vk, niin todennäisyys eturauhassyöpään tippuu aika paljonkin.Mä oon lukenut samasta, tarkemmin ottaen mulle on luettu samasta. Etkä varmaan arvannut että lukija sattui olemaan mun mies
Näköjään Mä kyllä vitsailen jatkossakin, ja lepyttelen sitten taasSe on vakava asia. Siitä ei vitsailla.
Jotain sellasta luokkaa se oli. Ja vaikutti se joihinkin muihinkin juttuihin että kyllä se vaan tärkeätä on ja ylipäätään seksin liikunnallinen hyöty on kiistatonMuistaakseni miehen tulisi laueta 5 krt / vk, niin todennäisyys eturauhassyöpään tippuu aika paljonkin.
Pelkkä suikkarin saanti on tylsää... Kyllä sitä haluaa toisellekin antaa nautintoa samalla mitallaNo ensin pitää hiplailla ja pusutella ja supatella kaikennäköistä kivaa jotta pääsee suikkari etäisyydelle
mulla oli ruotuväkiaikana muijja ja lomilla ollessa tuli naitua oikein urakallaAsevelvollisuusajalla ei kyllä pahemmin saanut.
Totta, ja monipuolisuus ylipäätään niin ei tylsisty.Pelkkä suikkarin saanti on tylsää... Kyllä sitä haluaa toisellekin antaa nautintoa samalla mitalla
Teillä on kyllä ihan oudot esileikitNo ensin pitää hiippailla ja pyyhkiä pölyjä ja tiskailla kaikennäköisiä kivoja astioita jotta pääsee suikkari etäisyydelle
ei siihen voi kyllästyäTotta, ja monipuolisuus ylipäätään niin ei tylsisty.
Ja nykyäänkin saa vain lomilla?mulla oli ruotuväkiaikana muijja ja lomilla ollessa tuli naitua oikein urakalla
Mä söin kebabbia salaatillaMää paistoin kaalia, kanaa ja keitin munaa. Nyt on kupu ravittu.
Ellimaarin miehellä on sisäkön asu lyhyellä mekolla...Teillä on kyllä ihan oudot esileikit
Mää en voi enää ottaa kebabia, koska ottaisin sen kuitekin aina raneilla...Mä söin kebabbia salaatilla
Ellimaarin miehellä on sisäkön asu lyhyellä mekolla...