Pyh, et saa mtnEi ole sinulle varattuja mitään. Moukka. Minä saan.
Pyh, et saa mtnEi ole sinulle varattuja mitään. Moukka. Minä saan.
Moukka. Tuollainen suomalainen tyyperä mies.Pyh, et saa mtn
Mun mielestä pillu on ihan älyttömän ruma sana, oon inhonnu sitä sanaa lapsesta asti.
Valvoin myöhään kun uni ei tullut. Sitten käsitöitä tehdessä meni tunti. Eikä sen jälkeen tullut heti uni. Kai mä oon 4.00 aikoihin nukahtanut.
Näin muuten kivaa unta mutta jätkä ei ymmärtänyt antaa.
tai vagina...''kulti, hei kulti, tuu rassaa mun väzainaa...panettaa hei kulti pliiiis.''Oisko emätin sitten kauniimpi sana?
okKohta kakkoseen!!!!
Mine olla noblesucu ja asu teme SoomiHei. Olen princessa Annastacia. Tulen wienistä. Olisiko täälä minulle hyvä komea mies joka tulisi palvelemaan? Voin killinki heittää sinule. Välillä tarvitaan paidatonta palvelua, ei saa olla karvoija rinnassa. Ja olen oikea kuninkaallinen, minulle ei puhuta rumasti.
Siitä tulee taasen joku 80-luvun seksuaalivalistuskirja mieleen...siitinkin on ihan kamala.Oisko emätin sitten kauniimpi sana?
kielletään prkl kaikki sukuelimiin liittyvät sanatSiitä tulee taasen joku 80-luvun seksuaalivalistuskirja mieleen...siitinkin on ihan kamala.
Jostain syystä en tykkää kukilla "hede"- ja "emi" -termeistäkään.
Noniin, oikein houkuttelen m1ehen tänne viisastelemaan mulle mun ahdasmielisyydestä.
Jahka se ehtii kotia Autismisäätiön sääntömääräisestä kokouksesta...
Ellulla vaan kakkoset mielessä.
Lionel Messikin on lyhyt, mut jalkapallossa lyhyydestä + armottomasta vikkelyydestä on etua.Kohta kiekkoa!!!!
Yllätysvoitto kuopuksen pelistä. Oli päätä pidempiä ja vanhempia pelaajia vastustajajengissä, mutta nää oli agressiivisempia ja liikkuvampia vaikka ei syöttely ollutkaan ihan priimaa! Hienoa!!! Hitto, että ovat hitsautuneet yhteen joukkueena!!! Oli muös muutama sankariuhrautuminenkin!
Kiva sitten tuhmaillessa hokea kuinka naisilla on niin liukas piippi ja pehmeet piipit ja miehellä kova ja ylväs piippi.kielletään prkl kaikki sukuelimiin liittyvät sanat
Tai keksitään uusia.kielletään prkl kaikki sukuelimiin liittyvät sanat
Ellulla vaan kakkoset mielessä.
Tarviiko siinä puhua mitään?Kiva sitten tuhmaillessa hokea kuinka naisilla on niin liukas piippi ja pehmeet piipit ja miehellä kova ja ylväs piippi.
Hei, sä keksit!Kiva sitten tuhmaillessa hokea kuinka naisilla on niin liukas piippi ja pehmeet piipit ja miehellä kova ja ylväs piippi.
Jos johtuu jumista niin esim. kauratyyny voi auttaa.
Itseasiassa mietin miten tään päänsäryn sais pois
Totta muuten...Tarviiko siinä puhua mitään?
joo, Pilllu vois olla täst'edes JasmiininkukkaTai keksitään uusia.
Nii ja sitten h-hetkellä mies alkaa hokemaan ''Nyt tulee, piipitipiipiti!''Hei, sä keksit!
Naisella on piippi ja miehellä piipitin.
No niin vois! Kaunis.joo, Pilllu vois olla täst'edes Jasmiininkukka
Munako olis sitten rentunruusu?joo, Pilllu vois olla täst'edes Jasmiininkukka