vierailija
Pillu on sievä sana. Joku sanoi, että ” kissa käveli sillalla” on suomenkielen kaunein lause.
jaa seksin aikana??Mulle on kauneimpia...
Suomi
Loma
Veronpalautus
Kahvi
Pullakahvit
Mun miehen etunimi
Joulu
Äiti
Nuo ei siis oo missään järjestyksessä.
-Valtikka ois parempi kuin patsasEntäs jos mies tulis koputtelemaan olkapäähän mairea hymy huulillaan ja katseessa tietty kiimainen utu ja kysyis:''Voisimmeko suorittaa seksuaalisen toimenpiteen ja yhtyä ilta auringon koittaessa?''.
Tai:''Kulta, mennään harrastamaan yhdyntää, rakkauden patsaani on jo valmis''.
80-luvulla se kaunein oli "Aja hiljaa sillalla".Pillu on sievä sana. Joku sanoi, että ” kissa käveli sillalla” on suomenkielen kaunein lause.
Möh
Jo toista päivää jatkuu tää päänsärky, ei ees burana 600 auttanut eilen
myrkyllä Echo riemastuu sullejaa seksin aikana??
''Ihanaa kulta kun sulla on niin suuri Veronpalautus Mun miehen etunimi ja jos haluut niin roiskases pullakahvit mun rinnoille...harmi kun Joulu meni jo äiti ei päässyt katselemaan tätä Suomiseksiä sivummalle kun on se Loma ja kaikkee!!''
Emminä tiiä*valuu väsyneenä pöydän alle*-miten aurinko koittaa illalla? Eiks se liity auringonnousuun?
jaa seksin aikana??
''Ihanaa kulta kun sulla on niin suuri Veronpalautus Mun miehen etunimi ja jos haluut niin roiskases pullakahvit mun rinnoille...harmi kun Joulu meni jo äiti ei päässyt katselemaan tätä Suomiseksiä sivummalle kun on se Loma ja kaikkee!!''
Sulla on ollu anoppi aina kattelemassa?Niinpä
https://www.farmit.net/kotielain/2019/11/27/delavalin-uusin-lypsyrobotti-delaval-vmstm-v310-havaitsee-kiimat-ja-tiineydetMinen tiijä miksi mulla menee usein nämä viestit sekaisin, tietäisitkö sinä?
Eiiiii..poikien mummi on aivan ihana ihminen, sellanen herttanen ja pieni ruskea silmäinen nainenSulla on ollu anoppi aina kattelemassa?
Vuokko hörppii kupista Presidenttiä ja neuloo samalla uutta pipoa, kun katselee "hyvähyvä, siinä nyt köyritte - hei varokaa ettei mun ompelemat lakanat rypisty!"
https://www.farmit.net/partnersEiiiii..poikien mummi on aivan ihana ihminen, sellanen herttanen ja pieni ruskea silmäinen nainen
Mää aattelin vaan, että te käytätte noita sun edellä mainitsemia sanoja sängyssä tai missä nyt miehes kyntääkin sua
Vois mennä lusikat jakoon kun mies h-hetkellä huutas "ÄITIIII!"Eiiiii..poikien mummi on aivan ihana ihminen, sellanen herttanen ja pieni ruskea silmäinen nainen
Mää aattelin vaan, että te käytätte noita sun edellä mainitsemia sanoja sängyssä tai missä nyt miehes kyntääkin sua
Voihan sulla olla käytössä sama hajuvesikin kuin anopilla - tai onko ollut joskus, kun tapasitte?Vois mennä lusikat jakoon kun mies h-hetkellä huutas "ÄITIIII!"
Vois mennä lusikat jakoon kun mies h-hetkellä huutas "ÄITIIII!"
Ja muna.Se on elintärkeä asia joidenkin meidän elämässä.
Neiti on hyvä ja hakee miestä esim. tuolta www.e-kontakti.fiHei. Olen princessa Annastacia. Tulen wienistä. Olisiko täälä minulle hyvä komea mies joka tulisi palvelemaan? Voin killinki heittää sinule. Välillä tarvitaan paidatonta palvelua, ei saa olla karvoija rinnassa. Ja olen oikea kuninkaallinen, minulle ei puhuta rumasti.
Tuosta syntyikin mulle päivän mietelausekokoelmaSe on elintärkeä asia joidenkin meidän elämässä.
Ei ole sinulle varattuja mitään. Moukka. Minä saan.Neiti on hyvä ja hakee miestä esim. tuolta
Ketjun miehet on varattu meille ketjun naisille.
olipa tyhmä jätkä, se on synti jos ei kiimaista autaValvoin myöhään kun uni ei tullut. Sitten käsitöitä tehdessä meni tunti. Eikä sen jälkeen tullut heti uni. Kai mä oon 4.00 aikoihin nukahtanut.
Näin muuten kivaa unta mutta jätkä ei ymmärtänyt antaa.